Hey kita berjumpa lagi dalam Behind The Scenes bersama....
Drum please???dan mempersilakan....
Lydia,Keeya&Harlene!!!
Keeya:Tidak kusangka giliran kita bertiga hari ini..
Lydia:Itulah...
Keeya:Korang berdua sihat?
Lydia:Kau ni macam tak berjumpa dengan kami berdua je..
Keeya:Dah kenapa pula..salahkah soalan saya tu tadi??
Lydia:Salah tu tak..tapi masalahnya soalan kau tu tak logik..cuba kau tanya kau dah makan ke??Ni tak tanya soalan diri sendiri dah tahu..
Pelakon lain hanya memandang dengan meluat ke arah mereka..Author??author hanya memandang dengan pandangan yang sukar ditafsirkan.
Keeya:Ohh..ye ke??hehe..
Tiba-tiba,mereka berdua ditepuk perlahan di bahu..dan
Harlene:Korang berdua memang tak ingat akan saya ke apa??
Keeya dan Lydia menggarukan kepala..Kenapa dengan dia ni??
Harlene:Korang berdua tinggalkan saya seorang sahaja tau tak!!
Keeya:Ohh..ye ke??Maksudnya......
Lydia:Kau memang takde ada disini lah yee??
Harlene:Ceh!!(sebelum dirinya membaling bantal di bangku yang mereka duduk..
Oi!!sudahlah tu aku yang duduk disini korang anggap aku tunggul ke apa??asyik bercakap daripada tadi sampai sekarang..tak reti duduk diam ke??
Aryaan:Sudah tak tahu,sudah tak tahu..author dah marah..tak tahu,tak tahu..ta..
Richard:Kau ikut bising ni dah kenapa??Tak reti duduk diam ke??
Korang berdua pun sama..jangan asyik nak bergaduh je..gila ke apa??
Aryaan:Dah kenapa author marah ii ni?? Baru dah ditinggalkan kekasih ke apa??
Diam aku cakap!!
Aryaan:Tua ka..
Dan..satu balingan bantal terkena kepala Aryaan..
Aryaan:Apa ni??
Liam:Kau bising..tak nampak aku tengah hafal skrip ke??Dan tak tengok ke author tengah marah tu..korang ni asyik bising je..tak habis ii..bila tengah berlakon nanti...macam kayu..menyampah betul aku!!haish..
Pelakon yang lain hanya memandang dengan riak muka terkejut..Dah kenapa ni??
Padan muka!!Kan dah kena..jadi,kalau sudah..mari kita teruskan segmen soal jawab bersama dengan tiga orang kawan ni..
Lydia,Keeya&Harlene:Ok boss!!
Gila!!ok takpe..jadi kita teruskan.Bagaimana perasaan korang bertiga bila diambil sebagai pelakon dalam cerita ini??
Lydia:Sejujurnya Lydia happy sungguh ii sebab saya tak percaya yang saya akan pegang watak sebagai puteri dalam cerita ini da...
Aryaan:Kau nak riak lah yee??
Dan Aryaan pun dibaling dengan bantal sekali lagi tetapi....
"Oh..aku sukakan author"
Semua orang memandang ke arah Liam yang terkena dengan bantal yang sepatut sasaranya ialah Aryaan.Liam yang tersasul menyebut suara hatinya hanya menunduk malu ii sambil menampar mulutnya.
YOU ARE READING
King Of Ice And Miss Cinderella
Fantasy" Richard Sanchez Javiero" atau Raja dari Kerajaan Valtoria.Dikenali dengan sikapnya yang pemurah dan sikap yang sering mengambil berat tentang rakyatnya.Berwajah tampan dan perwatakannya dingin menambah lagi ketertarikkan dirinya. "Agnese Hayden "g...