Author takde idea sebenarnya...jadi main hentam jelah..haha..So enjoy it..😂•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kelihatan seorang lelaki tergesa-gesa dan riak risau serta tidak puas hati jelas terpapar di mukanya.
"Aduh,macam mana ni..Kenapa Richard terima pelawaan vampire tu.."kata Aryaan dengan dirinya tergesa-gesa mencari keberadaan si serigala,Carl.
"Dia ni pun satu..Aku daripada tadi cari sampai sekarang tak jumpa-jumpa..hangin betul aku dibuatnya"katanya lalu melangkah keluar ke Istana.
Kot-kot..ada di luar..
Sewaktu dirinya membebel..tiba-tiba..kepalanya dibaling dengan objek keras.
"Aduh!!..Siapa orang gila yang baling aku dengan buah epal ni??!!!"
Aryaan mengosok-ngosokkan kepalanya yang terkena hentaman objek yang dibaling entah siapa entah..
Tiba-tiba...
"Pft-HAHAHAHA....
Kelihatan jejaka bermata biru sedang ketawakan dirinya..siap bertepuk tampar dengan pokok..
What!!Seriously??..
"Aduh lawaklah muka kau ..hahaha..."kata Carl sambil menyambung ketawanya kembali..
"Aku tak sangka perangai kebudak-budakan kau ni..masih ada sampai sekarang"
"Suka hatilah..Best!!"kata Carl dengan tergelak-gelak..siap buat "peace"....
"Best kepala otak kau..Kalau aku hilang ingatan tadi macam mana??Dan macam mana pula waktu aku hilang ingatan,aku berpihak pada musuh ..Huh tak ke naya!!"kata Aryaan serta dengan dengusan kuat kedengaran.
Author:Sudah tak tahu,sudah tak tahu..
Carl:Bisinglah kau..
Author:Okay,okay..
"Janganlah marah.Aku lama dah tak bergurau dengan kau..Aku rindu kau!!!.."kata Carl dengan menekankan perkataan rindu.."Haish kau ni..kalau yee pun..janganlah tekankan perkataan rindu tu..Geli tahu tak!!..Kau ingat aku ni gay??"
"Apa salahnya..gay tu manusia juga kan..Contoh macam kita..Kalau kita kahwin.. Kau naga jadian,aku serigala jadian..pasti anak kita comel dan kuat kan,Aryaan..macam kita"kata Carl sambil mengesel-ngeselkan kepalanya ke bahu Aryaan.
Pft..gila dia ni!!Author yang mendengar pun meremang..nak muntah..
Liam: Dear,mengandung ke??
Author:Sejak bila pula aku kahwin ni??
Liam:Minggu lepas.
Author:What!!!
Serius,author nak hempuk budak sengal ni dengan kuali..biar jadi sengal terus..haha..tapikan..sengal-sengal dia..author suka dia juga kan dan..
Liam:Aku mimpi ke??Dear,suka saya juga ke??..
Author:Perasan!!
Para pelakon:Dia tipu!!!...
Author:Bisinglah!!....
Dan Action!!!...
"Jadi,kenapa kau nak cari aku tadi??"tanya Carl setelah mereka puas bergurau sebentar tadi.
"Kau tahu tak,pasal Raja Steward pelawa Richard ke puak Vampire..katanya nak memperkenalkan Raja Valtoria kepada puaknya"
"Aku tahu pasal benda ni..sebab itulah..kau tak jumpa aku tadi..Aku sibuk buat rancangan pasal benda ni lah"
"Jadi,apa rancangan kau??"Tanya Ryder atau Aryaan dengan riak mukanya yang betul-betul ingin tahu.
"Macam ni.."
Done
#Mesti korang pening kan..Raja steward ni hasil daripada Vampire dan pari-pari..jadi dia mengambil alih.. menjadi raja Rainbow Kingdom dan puaknya..Puak Vampire..jadi tak mustahil lah..😂..
#TBC❤️
YOU ARE READING
King Of Ice And Miss Cinderella
Fantasy" Richard Sanchez Javiero" atau Raja dari Kerajaan Valtoria.Dikenali dengan sikapnya yang pemurah dan sikap yang sering mengambil berat tentang rakyatnya.Berwajah tampan dan perwatakannya dingin menambah lagi ketertarikkan dirinya. "Agnese Hayden "g...