Chapter 76

224 15 0
                                    


Bunyi barang yang pecah kedengaran di dalam bilik kerja Raja Steward.

Sungguh dia tidak sangka ..dia dipermainkan dan diketahui rancangannya untuk memusnahkan Raja Derrick dalam diam.

Semakin lama semakin teruk dirinya batuk dan paling parah lagi ...darah keluar daripada mulutnya.

Sedang dirinya menunggu masanya tiba..bunyi derapan kedengaran.

"Kesian kau..tak sangka hidup kau susah macam ni sebelum mati"kata Derrick sambil ketawa dengan riangnya.

Orang nak mati dia gelak..dah kenapa??🙄

"Kau tak sepatutnya buat aku macam ni!!"

Derrick yang mendengar kata-kata Steward tersenyum sinis sebelum ...

"Buat kau macam ni??Rasa-rasanya ...kau yang ada terniat macam ni..jadi sebelum benda tu berlaku..baik aku yang dulu ambil langkah"katanya.

"Ceh,kau memang tak guna!!!"kata Steward dengan tangannya melekap didada menahan nafasnya yang tidak teratur.

Steward yang menahan marah lalu cuba berdiri dan cuba menyerang Derrick yang berdiri di hadapannya.

Sebelum sempat dia mendekati raja kegelapan itu..dia lalu tumbang dan ...

Pergilah dia ..menjadi abu dan lesap..

Melihat keadaan itu..dia lalu ketawa dengan besar dan mengerikan sepertinya dia sangat seronok melihat pemergian raja vampire itu.

Setelah dia puas merayakan kemenangannya..dia lalu keluar daripada bilik kerja Raja Steward..Dia lalu memanggil semua pengawal dan menyuruh mereka menyebarkan berita pemergian Raja Rainbow Knight sebentar tadi.

Dia sangat berasa puas dan penghalang nya semakin sedikit untuk mengusai semua kerajaan..yang cuma ada hanya seorang...

"Raja Richard,Raja Valtoria anak kepada abang kepada ayahnya"

•••••••••••••••

"Jadi,macam itulah..."kata Hunter mewakili Raja Valtoria.

"Patutlah, Hunter terjerit-jerit macam perempuan tadi yee"

Hunter yang mendengar kata-kata Aryaan lalu berdiri dan memukulnya dengan besi di tangannya.

Author tak tahu..besi tu untuk apa..mungkin untuk memukul semua para single ...sebab tak dapat cari pasangan..haha..gurau ii😂😂

Mereka yang lain hanya menggelengkan kepala tapi tidak juga ambil kisah..biarkan, budak-budak kan??

"Tapi macam mana abang tahu pasal penyamaran dan pasal bom tu??"tanya Lydia setelah lama mereka mendiamkan diri.

"Lionell yang beritahu semua tentang ni..kalau dia tak tahu..mungkin kita semua dah mati tadi"jawab Richard dengan dirinya memicit kepalanya..

Sejak kebelakangan ini ...dia sering sakit kepala.. mungkin disebabkan faktor cuaca dan ditambahkan lagi dan dengan masalah sekarang.

"Kenapa ni??Masih pening lagi ke??"tanya Agnese dengan prihatin..

"Kau kenapa.. mengandung??"

Richard yang mendengar soalan Ken yang tidak logik lalu memandang tajam ke arah Ken..

"Apa???Betul lah kan??"

"Sah kau gila!!"

"Kau pernah nampak ..lelaki mengandung??"tanya Keeya sambil menyokong pertanyaan Liam sebentar tadi..

King Of Ice And Miss CinderellaWhere stories live. Discover now