Kata Akhir😃

251 10 3
                                    

    
       Akhirnya,siap pun cerita The King of Ice and Miss Cinderella.Sebenarnya cerita ni boleh dikatakan sedikit lari daripada cerita yang ingin dibuat pada mulanya...dan tak sangka pula..lain ditulis dekat buku lain pula yang ditaip.

     But never mind..sebab ni cerita yang pertama yang saya buat..jadi mungkin untuk cerita yang seterusnya saya akan buat sehabis baik yang mungkin.

    Memang dah ada...tapi tak tahu bila publish.. mungkin bulan depan atau depan satu lagi.Bukan fantasi tapi masih kaitan dengan romantik.

       Sebelum tu...saya ingin meminta maaf...mana lah tahu...ada yang sama ke..tapi tu mungkin kebetulan...dan saya juga ingin minta maaf kalau cerita ni tak menarik dan bahasa yang digunakan tidak beberapa betul.

     Jadi, sebelum itu saya ucapkan terima kasih yang sudah membaca cerita ni dan vote serta memberi komen.

     Author juga nak kamu semua komen dekat sini..apa-apa jelah...nak author edit semula cerita ni ke...nak beritahu author macam mana nak tingkatkan lagi penguasaan author dalam penulisan.

      Apa-apa jelah...tak kisah...😘😘

     So,byee...semoga jumpa lagi tapi dekat cerita yang lain...

Adiós..

And jgn lupa Follow ok..hehe..

...Dan kawan-kawan jangan lupa tekan bintang kecil yang comel dibawah tu yee... HAHA...🤣👏

   

King Of Ice And Miss CinderellaWhere stories live. Discover now