Chapter 51

228 17 0
                                    


  


   Kelihatan Richard sedang duduk di kerusi dengan kakinya disilang sambil matanya terarah ke arah Aryaan.

      "Kenapa??"tanya Richard dengan matanya asyik memandang ke arah Aryaan..

      Gila dia ni..gay ke??.. No way..

   "Macam ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

   "Macam ni..aku nak beritahu kau sesuatu"

    "Apa benda??"tanya Richard lagi setelah melihat Aryaan yang jelas takut dengan dirinya..Dah kenapa hilang tabiat??

     "Aku nak beritahu pasal rancangan Carl tentang esok malam"

     "Rancangan apa??"Tanya Richard dengan pura-pura tidak tahu..Dia tahu apa yang ingin Aryaan katakan.

      "Raja Steward itu talam dua muka..dia hanya mempergunakan kau je!!"kata Aryaan dengan tegas sambil bercekak pinggang di hadapan Richard.

   Ewah ii kau..berani yee..haha..

    "Kalau macam itu..apa rancangan yang Carl katakan??"

    Dan...

[FLASHBACK]

   "Jadi,apa rancangan kau??"Tanya Ryder atau Aryaan dengan riak mukanya yang betul-betul ingin tahu.

        "Macam ni.."

     "Cepatlah!!"kata Aryaan setelah melihat Carl,serigala jadian itu..seolah-olah mempermainkan dirinya.

     "Yee..sabarlah..aku nak beritahu rancangan aku lah ni.."kata Carl bersama dengusan..

      *"Tak faham reti sabar ke..dahlah..mati hidup semula"*

    "Aku tahu apa kau cakap"kata Aryaan dengan memandang tajam ke arah Carl..Kau lupa aku boleh baca fikiran orang..haish..

    Carl yang mendengar kata-kata yang keluar daripada bibir Aryaan..hanya menayangkan jari"peace"..

    "Rancangannya macam ni..aku akan ikut Raja Richard pergi ke puak Vampire dan kau disini cari bola Kristal ajaib..dan kau pun tahu dekat mana bola itu kan??"


    Kalau semua tak ingat juga.. baca balik Chapter 39(Flashback)..

        "Aku tahu dekat mana bola kristal itu dan bola kristal itu juga milik Dewi Flora..Tapi kenapa kau suruh aku cari bola kristal itu??"tanya Aryaan dengan pandangan pelik terhadap Carl.

King Of Ice And Miss CinderellaWhere stories live. Discover now