Chapter 54

215 17 3
                                    


cuando se vaya ... ahí es cuando sentirás el sentimiento de amor ... cuando él también se vaya ... el miedo te atacará ... el miedo a él no volverá🥰

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

   Matanya dikerdip-kerdipkan berberapa kali..saat matanya terbuka,terpapar tiga orang gadis di depannya.

      "Eh..Kak Agnese dah bangun??"Tanya tiga orang gadis itu dengan serentak.

    Agnese yang mendengar pertanyaan itu.. mengganguk kepalanya.

      "Kak Agnese dekat mana ni??"Tanya Agnese lalu memandang ke arah tiga gadis di depannya.

     "Aik..Kak..bangun daripada pengsan terus lupa??"kata Keeya sambil tersenyum mengejek..

     Agnese yang mendengar itu lalu melihat sekelilingnya.

    *"Pft..rupa-rupanya dekat bilik tidur...aduh.."*kata hati Agnese.

    "Kakak..tak apa-apa??"Tanya Lydia sambil memandang ke arah tunang abangnya itu..

     "Jangan risau..kakak..okay ni"

    "Kalau kakak tak okay..jangan pendam sorang-sorang..nanti kakak sakit lagi"kata Harlene sambil mendapatkan wajah risau.

      "Betul..tak tahu tak,Kak..Keeya nampak..Tuanku betul-betul risau akan kakak..."

   Agnese yang mendengar Keeya menyebut Tuanku atau Richard..lalu teringatkan tunangnya itu.

     *"Adakah dirinya sudah berangkat pergi mengikuti Raja Vampire itu??"*

    Lydia yang melihat riak risau yang terpapar di wajah Agnese lalu meraih tangan gadis itu.

     "Janganlah,kakak risau...abang pasti selamat"

     "Hmm..kalau macam itu..takpelah..Liam dan Carl..pasti menjaga dia dengan baik"

     Seusai sahaja dia berjaya begitu..dia lalu tersenyum manis..

    Dan mereka pun perlu bersedia untuk malam ini...Bulan Gerhana....

      Dan tanpa mereka sedar..cincin yang dipakai Agnese berubah bentuk kepada warna hijau kepada warna perak...

°°°°°°°°°°°

     Kelihatan Aryaan dan Hunter sedang berpandangan antara satu sama lain.Pandangan yang serius dan tegas..

      Dah kenapa??...

   "Jaga mereka baik-baik..dan bersedia tiba waktunya nanti.."kata Aryaan dengan tegas.

    Buat apa nak main-main...Hunter pun dah tahu siapa dia kan??...Jadi,tak salah pun kita riak..haha...

      Author:Penasaran punya anak..

      Liam:Anak??

      Para pelakon:Tiberr...

      Author:*memandang tajam ke arah mereka semua*...

    "Baiklah..Aryaan ataupun Tuan R..."

Dan tiba-tiba mulutnya ditekup ...

       "Hoi..orang lain belum tahu pasal aku tahu tak..kalau kau nak rasa semburan api aku..buatlah lagi..."kata Aryaan dengan pandangannya Yang berapi ke arah Hunter.

      Hunter yang melihat keadaan itu..hanya menggarukan kepalanya yang tidak gatal..

    "Hey..sudahlah..aku pergi dulu..takut nanti aku terlambat dapatkan bola kristal tu"

     "Baiklah,hati-,hati.."

   Bau kewangian..eh..tiberr...

    Bukan tiberr...mereka berdua yang tiberr..daripada bergaduh ke pendamaian..macam tukar channel TV..haha...

    Dan serentak dengan itu..jantung author tertembus dengan pisau yang tajam...eh..bukan..pandangan yang tajam.. daripada siapa??

        Aryaan dan Hunter!!!

        Omg.. author nak larii..bye ii..gurau ii..

°°°°°°°°°°°

     Aryaan melangkah dengan laju ke arah bilik kerja Dewi Flora untuk mengambil bola kristal itu...

        Setelah dirinya melangkah dekat bilik kerja Dewi Flora..tiba-tiba...

       Firasatnya menyatakan sesuatu...

    "Kenapa aku rasakan ada aura yang aku kenal disini??"

        Dengan perasan yang ingin tahu amat menggunung...dia lalu menerjah ke dalam..

         Dan ...

     Ternyatalah benar....













Itulah dia....Dia sudah kembali...



#TBC❤️

King Of Ice And Miss CinderellaWhere stories live. Discover now