Chapter 18

503 37 1
                                    

"Pertemuan dua hati ditemukan di satu tempat yang menyatukan kedua hati menjadi satu"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

   Kelihatan Keeya dan Harlene mula sedar daripada pengsan mereka lalu merenung ke arah Agnese yang duduk berhadapan dengan mereka berdua.

   "Kak..kita dekat mana??"tanya Keeya sambil memicitkan kepalanya.Apa yang berlaku sebentar tadi??

   "Kita dah sampai..tapi tunggu Keeya dan Harlene bangun dahulu..jadi jomlah kita turun"

    Tiba-tiba,Harlene teringat akan perkara yang berlaku sebentar tadi dan dia lalu merenung ke arah Agnese..

     "Kak Agnese..apa yang berlaku sebentar tadi betul kan??"

     "Nanti kakak ceritakan..sebab kita dah lewat ini.."

   Dan akhirnya mereka pun turun 
dan sudah kelihatan ramai yang sedang beratur untuk masuk ke dalam dewan.

   Setibanya mereka melangkah masuk ke dalam.Agnese berasa terpegun seketika berbanding Keeya dan Harlene yang sudah biasa dengan majlis sebegitu.

Agnese berasa terpegun seketika berbanding Keeya dan Harlene yang sudah biasa dengan majlis sebegitu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

    "Wow!!Cantiknya..tidak pernah Agnese melihat majlis indah yang seperti ini!!"kata Agnese yang jelas teruja di riak mukanya terpancar.

   Ramai yang kelihatan sedang bergembira disitu.Ada yang sedang menikmati makanan,ada juga sedang mencari bunga dan kumbang dan ada juga yang sedang bersapa antara satu sama lain.

    Agnese,Keeya dan  Harlene hanya menikmati makanan sambil berbual-bual.

   "Kak Agnese..bagaimana perasaan kakak??Teruja tak??

   "Teruja!!"jawab Agnese kepada Harlene sambil matanya memandang arah Keeya yang sedang mengambil makanan.

   Semasa Keeya sedang khusyuk mengambil makanan..Tiba-tiba...

     Auchh!!

   Dan Keeya hanya cuma mampu berserah bila dirinya yang ingin jatuh di lantai..tapi yang peliknya..tidak pula dia sampai-sampai dekat lantai..dan rupanya..

    Seorang lelaki sedang memaut pinggangnya agar dia tidak terjatuh ke lantai.

   "Teee..rima kasih"kata Keeya sambil terketar-ketar.Aduhai malulah tu..haha..

   "Sama-sama"jawab lelaki itu lalu beredar pergi lalu hilang di dalam golongan orang ramai.

  [LIAM POV]

  "Teee..rima kasih"kata gadis yang dilanggarnya itu dan juga yang ditolongnya itu..

    "Sama-sama"jawabnya sebelum dia beredar pergi untuk berjumpa dengan Richard.

King Of Ice And Miss CinderellaWhere stories live. Discover now