Behind The Scenes🎬

410 9 4
                                    


      Hai guys..hari ini kita akan bersama dengan Aryaan,Liam dan Hunter!!!😂

        *Seriously..author tak nak bertemu bual dengan mereka..tapi apa boleh buat..bual sahajalah*

        Kelihatan tiga jejaka hot itu melangkah ke arah author dengan bunyi tepukan gemuruh daripada pelakon yang lain.

     *Makin hari makin menyampah aku dengan mereka ini sekarang!!*kata hati Richard.

     Keeya:Wei..kenapa dengan tiga jejaka perasan kacak itu orang tepuk tangan dengan kuat..kita masa itu takde pun.

        Harlene:Agak-agaknya kita langsung tak dihargai..malangnya nasib.

          Lydia yang melihat dua kawan baiknya itu hanya menggelengkan kepala sambil melihat ke arah author yang ingin menemu bual tiga jejaka itu.

        Author bukan seorang yang suka melengahkan masa..jadi,author terus dengan soalan.Jadi...

     Tiba-tiba...

      Salah seorang daripada jejaka itu duduk bersebelahan dengan author.Author apalagi hampir nak pengsan tapi tangan Liam lebih pantas menyambut.Gila dia ni😂

       🎶Malu,malu tapi mahu🎶

     Bunyi tepukan dan siulan para pelakon lain menyedarkan mereka berdua yang berpandangan antara satu sama lain.Kelihatan muka mereka seperti udang sudah direbus.

       Aryaan:Pergi ke langit guna titi,
                       Dari mata turun ke hati.

        Hunter:Apasal pantun kau pelik sangat ini..takde pula aku dengar orang guna titi pergi ke langit,setahu aku guna roket adalah kan??

          Aryaan:Haish kau ni..tahu tak perkataan titi itulah paling senang di dapat nak samakan dengan perkataan hati.Benda senang nak disusahkan apahal??

           Hunter:Dah tahu cari pembayang tu susah yang kau guna pantun tu dah kenapa??

       Richard:Woi..korang berdua.

        Aryaan&Hunter:Apa!!

         Richard:Aku ada serangkap pantun untuk korang berdua..nak dengar tak??

          Aryaan dan Hunter mengangguk kepala mereka berdua manakala Richard yang melihat anggukan mereka berdua tersenyum sinis mula terserlah.Habislah korang berdua.

        Richard:Tiap kali korang dua berbicara,Buatkan aku makin hari makin menyampah.

      Krik!!krik..belalang lalu..

       Dan tiba-tiba,belalang tukar kepada monyet!!Sunyi tukar menjadi riuh dengan gelakan semua para pelakon..aduhai..lawak doh..haha.

      Hunter:Wei,tu pantun ke apa??

       Richard:Pantunlah!!

       Agnese:Siapa cakap tu pantun??Aku dengar tu macam ayat adalah!!

        Richard:Akulah cakap..baru tadi aku cakap..ke kau pekak ..

         Agnese:Wei..kau memang nak..

    Ehem..aku nak betemu bual mereka inilah..boleh tak diam!!

     Sambil mata author memandang ke arah Liam yang duduk di sebelahnya..yang memandangnya tidak lepas-lepas.Gila kot dia ni??

      Keadaan yang mula sunyi memudahkan author untuk memulakan pertanyaan kepada tiga jejaka itu.

    Jadi,selepas korang bertiga terpilih berlakon dalam cerita ini..apa perasaan korang bertiga di dalam cerita ini??

     Aryaan:Perasaan saya semestinya gembira dan bangga dan juga..

       Liam:Saya berasa gembira dan bangga sebab terpilih dalam cerita ini..bukan sahaja begitu saya juga dapat betemu dengan cinta sejati saya...

      Kata Liam yang memintas percakapan Aryaan.

       Aryaan:Oiii..yang kau pintas kata-kata aku dah kenapa??

      Liam:Suka ati akulah.Sibuk je kau..kan dear??

        Gilakau kau ni Liam..dah berapa kali aku cakap..aku takkan terima cinta kau tu..aduhai...by the way..macam mana dengan kau Hunter??

      Author membiarkan sahaja Liam yang mula down di tempat duduknya itu lalu mula duduk di sebelah Aryaan. Tapi malangnya,dia duduk dengan mamat gila dan akhirnya pun dia dikacau oleh Aryaan.Habislah😅

      So,Hunter..awak belum jawab soalan saya lagi??

      Hunter:Perasaan saya samalah macam mereka berdua hehe..malas nak cakap sebenarnya..

       Kau ni!!Baiklah kalau macam itu..jadi dengan itu berakhirlah segmen temu bual kita hari ini..bye ii..

    Dan Liam masih lagi mengejar Aryaan sambil membawa bantal di tangannya untuk digunakan membaling Aryaan...macam budak ii😑

  

#Author tak tahu nak tanya soalan apa..jadi author tanya berkenaan dengan perasaan lah kan??haha..
#Btw..love you guys..jadi tunggu behind the scenes yang seterusnya yee..rasa ii nya korang dah tahu kot siapa seterusnya 😜

         

King Of Ice And Miss CinderellaWhere stories live. Discover now