13.Bölüm: "Akşam Üstü"

14K 852 579
                                    

Satır aralarına Aiyana yazabilirsiniz.

Olmazsa olmaz kırmızı kalpler.

Buraya da başlama saatinizi

keyifli okumalar.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13.BÖLÜM | AKŞAM ÜSTÜ

Yüzümde ki gülümseme daha arttı. Telefondan dıt...dıt sesini duyduktan sonra komodinin üzerine bıraktım. Aradan pek fazla bir zaman geçmeden, yine bir telefon sesi elimi uzattım.

'Babaannem arıyor...'

Aramayı hemen cevapladım. Kulağıma telefonu yerleştirdim.

"Yavrum." Dedi, babaannem. 

"Nasılsın, babaanne?"

"Ben iyiyim, ne oldu Savaş çıkabildi mi, babası burada kafayı yedi." Derin bir nefes aldım.

"Karşı taraf anlaşmayı kabul etti. Yarın çıkacak, umarım." Derin bir "oh!" çekme sesi geldi.

"Çok sevindim. Yarın dönersiniz o zaman." Görmeyeceğini bilsem de başımı onaylar bir şekilde salladım. Muhtemelen dönerdik.

"Muhtemelen, babaanne birde ben sana bir şey soracağım." Aklıma gelmişken sormasam içimde kalır.

"Nedir, güzel kızım?"

"Biz Savaş ile, Barış Saruhan diye birisinin yanına gittik. Dayımın oğlu dedi, davet ediyormuşsun ona da haber veremedik." Babaannem iç çekti.

"Doğru kızım, dayısının oğlu. Ben haber ederim. Geldiğinizde senin için, büyük bir sürprizim var. En çok istediğin şeyi gerçekleştireceğim." Merakla etrafa baktım. Sürprizlere bayılırdım.

"Merak ettim babaanne, nedir?" Telefonun diğer ucundan kahkaha sesi geldi.

"Sürpriz söylenmez." Dudaklarımı büzdüm.

"Peki, ama ben meraktan çatlarım. Azıcıkta mı söyleyemezsin?"

"Azıcıkta söyleyemem." Güçlü bir of çektim.

"Görüşürüz, yavrum." Derin bir nefes aldım.

"Görüşürüz." Dedim. Telefonu kapattıktan sonra komodinin üzerine bıraktım. Ne gibi bir sürpriz yapacaktı? Aklıma da hiçbir şey gelmiyor. Düşüncelerimi yarıda kesip, ayağa kalktım. Örtüyü kaldırdım. Sonrasında terliklerimi çıkarıp. Savaşın yattığı yere başımı koydum. Yastığını elim ile kavradım. Yarın günümün güzel geçmesini dileyerek, gözlerimi yavaşça kapattım.

***

Siyah, mini eteğimin fermuarını çektim. Üzerimi de düzelttikten sonra saçlarımı açık bıraktım. Arkamı dönüp, dün giydiğim beyaz bilekten bağlamalı topuklu ayakkabılarımın yanına gittim. Yatağın kenarına oturup ayağıma geçirdim.

SUÇLU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin