34.Bölüm: "Eski Ben"

5.9K 472 312
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı patlatmayı unutmayalım.

Kırmızı kalplerinizi bu satıra doldurabilirsiniz.

Keyifli okumalar.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

34.BÖLÜM | ESKİ BEN

Amcamın dediklerini bir süre sindirmeye çalıştım. Öz amcam olmasa da bana karşı bu kadar kindar olmasına bir nebze üzüldüm. Sonrasında yaptığım yanlışı fark ederek kendime kızdım.

Kimseye acımak yok.

Merdivenlerden inmeye devam ettik, amcam ve Savaş'ın babası bizi görünce yüzleri renkten renge girdi. Atakan'ın elini bıraktım, tam onların yanından geçerken durdum. Ayaklarımı bir adım geriye attım.

"Ulu orta köşelerde ölüm fermanımı imzalamak yerine, direk karşıma çıkın." Dedim, amcamın yüzü kıpkırmızı olmuştu. Yalandan gülümseyerek yemek sofrasının olduğu tarafa yürüdüm.

"Hayatım, gel." Atakan'a demiştim bunu, merdivenlerden inen Savaş'ı gördüm. Hayatım kelimesini duymuş oldu, buna çok sevindim.

"Senin hayatını sikeyim." Dedi duyabileceğimiz bir ses tonu ile, Atakan arkasını döndüğü an önüne geçtim. Kavga çıkmasını istemiyorum.

Çünkü Savaş Atakan'ı tanınmayacak bir hale getirir, bunu çok kez gördüm.

"Sevgilim," Atakan suratıma baktı. Elini tutarak masanın yanına getirdim. Kahvaltı sofrası kuruluydu, ikimizde oturduk. Diğerlerinin oturmamasını umursamadım, istediklerini yapabilirler.

"Bana şoför lazım." Dedim çatalımı, salama batırırken.

"Eee, yani?" Amcamın sesini duyduğumda başımı kaldırdım. Tam karşıma gelmişti, salamı ağır çekimde ağzıma götürdüm.

"Bana şoför bul." Amcam bakışlarını Savaş'a çevirdi.

"Savaş götürsün." Dişlerimin arasında salamı parçalara ayırırken, amcamın dediğini düşündüm.

"Şirketin gelir-gider dosyalarını, çalışanlarının maaşını ve diğer bütün dosyaları bugün şirkette elimde olacak." Dedim ve yemeğime devam ettim.

Benim bu halime aşkın olmadıkları yüzlerinin ifadesinden belli oluyordu.

"Ne bu sen bize şov mu yapıyorsun? Küçük aklın ile." Amcamın beni çileden çıkartıcı cümlesi ile sinirden kahkaha atmaya başladım.

Masada bulunan peçeteyi alarak, ağzımın kenarını sildim. Sonrasında peçeteyi tabağımın yanına koydum.

"Şov yapmak tarzım değil, yapacağım dedim bir şeyi yaparım." Son cümlemi söylemeden kahkaha atmıştım, şimdi ise gayet ciddiydim. Atakan'a döndüm.

SUÇLU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin