45.Bölüm: "Bir Olmak"

4.7K 385 120
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı unutmayalım.

Başlama saatlerinizi bu satıra alalım.

Lütfen bölüme başlarken ön yargılarınızı bir köşeye bırakın, öyle başlayın. <3

Keyifli okumalar.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

45.BÖLÜM | BİR OLMAK

Atakan bizi görmeden karşıdan karşıya geçip yoluna devam etti. Bende bakışlarımı Savaş'a çevirdim.

"Bu herifin ne işi var?" Dedi, sonrasında bana baktı.

"Ben nereden bilebilirim ki?" Dedim, derin bir nefes aldım. Savaş arabayı çalıştırdı.

Aramızda hiçbir konuşma geçmeden eve kadar sessizce gittik. Eve girdiğimiz de içerisi çok soğuktu. Bir cam falan mı açık acaba?

"Savaş," Dedim ve ona döndüm. Savaş kapıyı kapatıp bana döndü. "Bugün film izleyelim mi?" Dedim, Savaş başını onaylar anlamda salladı.

"Korku olursa izlerim." Dedi, sessizce yutkundum. Savaş üzerime doğru geldi.

"Hayırdır? Bi' rengin gitti." Dedi, omuz silktim.

"Bir şey yok. İzleriz tabii canım, sen hazırla. Bende üzerimi değiştireyim." Dedim, arkamı döndüm. Savaş'ın burnundan çıkan varla yok arası gülüşünü duymuştum.

Merdivenleri hızlıca çıktım ve odama girdim. Bu hareketler beni yorsada üzerimde ki kıyafetlerimi çıkardım. Rahat edebileceğim kıyafetlerimi giyinip odadan çıktım. Aşağıya indim. Savaş filmi ayarlarken bende mutfağa girdim. Yanında yiyebileceğimiz çerez, içecek ve tatlı koydum. Bu ara tatlı canım çok çekiyordu. Tabakları bir tepsiye koyup salona gittim. Savaş ayarlamıştı. Bana döndü ve konuşmaya başladı.

"Sen otur güzelim, üzerimi değiştirip geliyorum." Dedi, başımı onaylar bir şekilde salladım.

Savaş odaya çıkmıştı. Ben tatlıya tatlıda bana bakıyordu. Ağzımı şapırdattım. Hiç Savaş'ı bekleyemeyeceğim. Tatlıyı aldım ve hızlıca yemeye başladım. Sonunu yerken Savaş gelmişti. Önce bana şöyle bir baktı. Bende yavaşça yutkundum.

"Canım çok çektide." Dedim, Savaş tebessüm etti. Yanıma geldi, kumandayı eline aldı.

"Sen seninkini yiyecek misin?" Dedim, masumca. Savaş kumandanın bir tuşuna bastıktan sonra film açılmıştı.

"Yemeyeceğim." Dedi, bakışlarımı tatlıya çevirdim.

"Ne yapsak ki o zaman?" Dedim, canım yine çok çekmişti. Tatlıya asla doyamıyorum.

SUÇLU | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin