Bölüme başlamadan küçük yıldızı parlatmayı unutmayalım.❤
Başlama saatlerinizi buraya alalım.
Keyifli okumalar.💚
***
47.BÖLÜM | CİNSİYET
Yeni yıla girdikten sonda yatıp uyumuştuk. Ondan sonra ki tüm günlerimiz benim değişik aşermelerimle geçmişti. Savaş bunu ne kadar alttan almaya çalışsada fark ediyordum, bazenleri adamı çileden çıkartacak şeyler istiyordum. Mesela 2 gün önce şöyle bir şey aşerdim.
Krem peynirli, açma. krem peynirin üstünde de ekşi turşu vardı.
Bence çok güzeldi. Ama tabii ki Savaş buna kınayan gözlerle bakmıştı. Yeni yılı geçeli tam 3 ay olmuştu. Bu 3 ay içerisinde, doktora 9 defa gitmiştik. Yarın ise yine gidecektik. Ama bu sefer güzel bir şey için gideceğiz.
Cinsiyetini öğrenmek için gideceğiz.
İsim hakkında daha Savaş'la hiç konuşmadık. Cinsiyetini bekliyoruz ikimizde. Günlüğümü çekmeceye koyduktan sonra yataktan yavaşça doğruldum. Sırtım artık ağrımaya başlamıştı. Onun ağırlığını hissedebiliyorum.
Belimden tutarak aynanın karşısına geçtim. Göbeğimi açtım ve karnıma baktım. O esnada Savaş odaya girdi. Direkt yanıma gelerek ellerini belime sardı, arkamdan bana sarıldı.
"Çok mu kilo almışım ben?" Dedim, ve kaşlarımı çattım. Savaş çenesini başımın üzerine koydu. Ve derin bir nefes aldı.
"Hayır." Dedi, ellerini üzerimden çekip ona döndüm.
"Yalan söylüyorsun. Duba gibi olmuşum bir bak şu göbeğe!" Dedim, Savaş bir anda kahkaha atmaya başladı.
"Hayatım o göbek değil, bebek." Dedi, kaşlarımı yavaşça yere indirdim. Yüzüm eski haline döndü.
"Göbek değil mi?" Dedim, masumca. Savaş başını evet anlamında salladı. Tişörtümü yukarıya katladı ve göbeğimi öptü.
"Hazırsan eğer çıkalım." Bugün yine her zaman gittiğimiz mekana gidecektik. Ben daha hazır değildim. Başımı tamam anlamında salladım ve gardırobundan kıyafetlerimi çıkardım. Savaş etajerin orada bir şey ile uğraşıyordu.
Üzerimi yavaşça değiştirdim. Bugün uzun bir elbise giydim, ama elbisenin içerisine zorlukla girdim. Göbeğimi fazla sıkmamasına özen gösterdim. Aynanın karşısına geçtim. Başımada bir bandana takıp Savaş'a döndüm.
"Nasıl olmuşum? Dedim, ve elimi belime koydum. Savaş dibime kadar geldi, ellerini yanaklarıma koyup, alnımı öptü.
"Gördüğüm en güzel kadınsın." Dedi, kaşlarımı çattım. Geriye çekilip sinirlice sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU | TAMAMLANDI
RomanceToprağın kokusunu ciğerlerime çektim. Ait olduğum yerden çok uzaktaydım, bu ev bana ait değildi. Yerine oturmayan bazı şeyler vardı. Ben Suçlu değilim, onlar Suçlu. Bu hayatı yaşamam benim Suçum değil. Bu hayata katlanmamda benim Suçum değil. Suç...