PART 40

1.6K 111 8
                                    

Po šios dalies tikiuosi sulaukti jūsų nuomonių,dėl kurių nuspręsčiau ar jau užbaigti istoriją. Xx

'Proveržis'

POV'Mella'

Sedėjau prie stalelio ir apžiūrinėjau restoraną.Jis buvo išties įspūdingas.Restoranas prabangus ir modernus,dominuoja juoda/balta ,viduryje net yra fortepijonas.Su Harry dar neteko tokiame būti ir išvis...mes net nebuvome pasimatyme.Oh...vėl?Aš vėl galvoju apie Harry!Negaliu patikėti esu prabangiame restorane su draugišku ir gražiu vaikinu,bet mano smegenys vis vien galvoja tik apie saldžias Harry lūpas ir mano  rankas jo  garbanose.Atsidustu ir stengiuosi nuvyti visas mintis šalin.Jaučiuosi keistai,tarsi Harry būtų šalia,bet juk jo nėra?Man reikia judėti toliau,nebegaliu sedėti užsidariusi kambaryje ir verkti kol pritrūks ašarų,o tuo labiau žaloti save.

-Mieloji?-'mane iš apmąstymų ištraukė Emilio saldus balsas.Pažvelgiau į jo žydras akis,kurios man priminė dangų ir  keistai ramino.

-Mhm?-'sumurmėjau ir patraukiau savo plaukų sruogą nuo akių.

-Štai meniu.-'tarė ir pirštu parodė į juodą modernų meniu.

Pirštais nuslinkau link meniu paviršiaus ir pastūmiau link savęs.Atverčiau sunkų puslapį ir ėmiau skaityti žaismingai išraitytas raideles.

Netrukus mano kūną paliko šiurpuliukų banga.Emilis uždėjo savo ranką man ant šlaunies.Nekilo noras patraukti jo rankos,nes šis jausmas buvo malonus,nors ir ne toks pats kaip jausmas būnant su Harry.Paslapčia pažvelgiau į Emilį ir mačiau jo veide nuoširdžią šypseną ir džiaugsmą,jog nepatraukiau rankos.Silpnai šyptelėjau.Galbūt Emilis yra man skirtasis?

POV'Harry'

Ne.Ne.Ne!Ne sakau! Po galais net nemėgink liesti Mellos!Šudas!Trenkiau kumščiu į kėdę ir netrukus ,kai kurių žmonių žvilgsniai sužiurio į mane.Nusišypsojau netikra šypsena žmonėms ignoruodamas faktą,jog mano merginą kabina kažkoks asilas.Netrukus žmonių žvilgsniai dingo, o aš  ir toliau  paslapčia sedėdamas prie staliuko stebėjau Mellą ir tą asilą.Prisiekiu jei jis dar ją palies arba koketiškai nusišypsos aš sumalsiu jo prakeiktą marmuzę!Lai džiaugiasi,jog jam dar leidžiu prie jos sedėti!Nusuku žvilgsnį į baltą sieną ir išpučiu susikaupusį iš pykčio orą.Negaliu pratrūkti visų akivaizdoje ir pasirodyti  Mellai.Ar aš šiknius? Pats ją palikau,o dabar grasinu jog neleisiu kitam jos liesti?! Na taip tada aš toks.Jei negaliu tūrėti jos aš,tuomet neturės jos niekas,o ypač šis asilas.Stebiu Mella ir jos šypseną tam avinui.Nejaugi mane pamiršai Mella?

Kišenėje pajaučiu vibruojantį telefoną.Nusuku žvilgsnį nuo Mell ir išsitraukiu telefoną.

"Harry?Po galais kur esi?Siunta atėjo!~Louis"

Iškvėpiu orą ir sumaigau atsakymą "Tuoj būsiu".

Pakeliu akis ir apstulbstu.Širdį persmeigia nepasakomas jausmas.Jis sušiktai ją pabučiavo?!Greitai pakilau nuo stalo ir tvirtais žingsniais nužygiavau iki to asilo ir Mell.Melskis asile jog tavęs neužmuščiau!

-Harry?-'apstulbusi taria Mell,o aš net nežvilgtelėjęs į ją,kumčiu trenkiu į to šikniaus marmuzę ir jis nuo tokio smūgio krenta ant juodų grindų.Žmonės aplink pašiurpę stebi mano veiksmus ir tai,kaip negailestingai daužau to asilo kūną.Kiekviena jo žaizda ir mėlynė man sukelia ramybę ir tikiu jog jis prie Mell daugiau niekad nesiartins.

-Dar kartą ją paliesi užmušiu!Supratai asile?!-'išspjoviau žodžius vaikinui gulinčiam ant grindų.

-Ką tu darai?Ar išprotėjai?!-'Mella aprėkia mane ir krenta ant kelių prie vaikino,bei apžiūri jo pagražintą veidą.

-Stokis!-'užrėkiu ant Mell ir jaučiu veną iššokstančią man ant kaklo.

-Kąą?!-'Mella atsistoja ir pakelia balsą.

Oh...nenoriu klausytis jos priekaištų ir to jog ji manęs nekenčia,bet negaliu jos čia  palikti,kai šalia toks avinas.Įsijungiu Mell neklausymo mygtuką ir priėjęs prie jos persimetu ją per petį.

-Žinau jog manęs nekenti.-'tyliai suburbu sau panosėje...

LifeWhere stories live. Discover now