PART 25

2.1K 110 2
                                    

POV'Mella'

Vajergutėliau kokia aš kvailė!Vos neišsidaviau jog jį myliu.Oh...gerai,kad spėjau užsičiaupti.Neįsivaizduoju kas nutiktų jei Harry sužinotų apie mano jausmus...Bet jis ir nesužinos,per daug branginu mūsų draugystę jog tai sugriaučiau.

-Mell?-'ištarė garbanius ir taip pažadino iš mano begalinių minčių.

-Taip?-'tariau ir pažvelgiau į jo smaragdines žalias akis.Po galais ar akys gali būt tokios žalios?!

-Tai atsakysi?-'zyzė vaikinas.

-Oh...taip.Na aš tave myliu,kaip brolį,žinoma.-'ištariau ir išgirdau kaip vaikinas atsiduso.

Turbūt nenorėjo tokio atsakymo,galiu garantuoti 100 % jog jis norėjo išgirst kažką kitą.

Bet aš jam pasakiau,pagaliau pasakiau savo jausmus...Žinoma kai ką teko ir nuslėpti,todėl pasakiau jog myliu jį kaip brolį,bet nei velnio aš jo nemyliu kaip brolio!Juk jei Harry mylėčiau kaip brolį,tai mano oda nepašiurptų kai jis mane paliestų,akys nežvilgčiotų paslapčia į lūpas,galva nesvaigtų kai jis ištartų mano vardą,kūnas nesuglebtų kai jis mane apkabintų,lūpos nenorėtų įsisiurpti į jo lūpas,o per kūną nelakstytų šiurpuliukai jam  pabučiavus mano kaklą.Dieve,kodėl aš jį pamilau???
POV'Harry'

Aš žlugęs...taip žlugau tiesiogine to žodžio prasme.Nesitikėjau tokio atsakymo iš Mell,kai ji tai pasakė mano šordis sudužo į milijoną,aštrių šukių.Labai skauda...Nesvarbu jog man skaudą ir taip visą kūną,bet dabar skaudą ir  širdį.

-Harry?-'atitraukė mano dėmesį nuo baltos palatos  sienos Mell balsas.

Norėčiau dabar ką nors sumušti.

-Ahm?-'atsisukau į merginą.

-Ryt rugsėjo 1-oji. Ir man į koledžą.-'tarė Mell ir prdėjo žaist su savo pirštais.

-Na?-'padrąsinau ją kalbėti.

-Tu nebeišvylsti į turą,todėl kol pasveiksi pagyvensi pas mane..žinoma tada kai tave išleis iš ligoninės.-'tarė mergina.

Pala?O kur mano motina?Kodėl gyvensiu pas Mella?

-O mano ma..

-Anne manęs paprašė jog pasirūpinčiau tavimi,nes ji išvyko su tavo patėviu Robin kažkokiais reikalais,ji žino jog mes geri draugai ir jau viskas sutarta.-'pertraukė mane ir greit viską susakė Mell.

-Oh...gerai.-'tariau ir šyptelėjau.

Puiku dabar turėsiu valdytis jos nepabučiavęs 24 valandas per parą kelias savaites,o gal mėnesį.Kaip man tave pamiršt Mella?

-Kaip ?-'tyliai tariau pats nesuprasdamas ir žiūrėjau Mellai į akis.

-Kas?-'tarė mergina.

-Nieko.-'tariau ir atsidusau.

***
Kitą dieną

***

-Nagi Harry aš tau padėsiu.-'zyzė aplink vaikščiodama Mell.

-Nereikia aš pats ir baik zysti kaip vaikas.-'tariau ir nsijuokiau.

-Baik zysti...Baik...-'tyliai burbuliavo sau panosėje Mell ir uždarė savo namų duris.

Nusijuokiau ir šlupčiojau iki svetainės.

Žinoma nėra lengva vaiksčioti su vienu ramentu,gipsuota koja ir ranka...Oh,kai pasveiksiu užmušių tą šunsnukį Ray tai jis man užkirto kelią ir aš rėžiausi į betono sieną.

LifeWhere stories live. Discover now