PART 81

1.1K 103 22
                                    

"Sometimes "

POV'Mella'

Pasitvarkiau suknelę ir išėjau iš vonios.Jaučiuosi šiek tiek per daug išgėrusi,nes svaigsta galva.Mes visi tikrai gerai švenčiame,išskyrus Zayn ir Perrie.Jie išvyko namo,visgi Perrie laukiasi ir jau neužilgo jie turės vaikutį.Tikiu,jog jie bus geri tėvai.Įėjau į svetainę ir nusijuokiau pamačiusi Louis ir Harry ant grindų.Jie tikrai neišrimčiausių čia esančių,palyginus mus su Liam ir Sophia esam juokdariai.Rimtai!Jie vieninteliai visad rimti,kartais net bijau įsižioti ir pasakyti ką nors ne taip.Suklykiau,kai mane čiupo už liemens.
-Niall užmušiu!-'tariau atgavusi kvapą,kol jis ir visi kiti juokėsi.
-Stovi čia užsigalvojusi,pati kalta.-'tarė blondinas ir pasiėmęs traškučius atsisėdo ant sofos.
Parodžiau Harry žvilgsniu,jog baiktų muštis su Louis ir ateitų pas mane.Jis pakluso ir atėjęs pasodino mane ant savo kelių.Atsipalaidavau įkvėpusi jo aromato.
-Mąstom apie gegužės 24.-'girdėjau Eleonor balsą.
Jie kalba apie vestuves.Jaučiu šiokį tokį pavydą Elei.Jai pasipiršo.Net nežinau kodėl,bet pavydžiu jei to.Galbūt pagaliau noriu ir pati pajusti tą jausmą,kai tau pasiperša?Norėčiau pamatyti Harry iš meilės blizgančias akis ir jo jaudulį laukiant mano atsakymo,norėčiau pakeisti statusą iš merginos į sužadėtinę.Atsidusau ir patogiau įsitaisiau vaikino glėbyje.
-Taigi...Mella.Mella?-'išgirdau tariant mano vardą ir pabudau iš apmąstymų.Pažvelgiau į Soph ir El.
-Taip?-'tariau energingiau.
-Būsi mano pamergė?-'paklausė El,o aš šyptelėjusi linktelėjau.
-Oh..Puiku!-'tarė El su šypsena ir pakštelėjusi Louis į lūpas prdėjo toliau kalbėti apie vestuves.
Noriu miego.Manau užmigsiu garbaniui ant kelių.
-Paėmei prekę?-'pirmą kart šį vakarą išgirdau Liam balsą.Sutrikau.Kokią prekę?
Pažvelgiau į Liam,kad suprasčiau ko jis klausia.Jo rudas gilus žvilgsnis buvo įsmeigtas pro mane į Harry.Garbanius šiek tiek sutriko ir atsisėdo patogiau.Jis nenori apie tai kalbėt ir stengiasi tai parodyti Liam.
Jie kažką slepia nuo manęs.
-Taigi...kokia prekė?-'tariau ir atsisukusi pažiūrėjau į žaliaakį.Harry man nusišypsojo ir pažiūrėjo į Liam.
-Jokia prekė.Tiesa?-'tarė Harry rimtai,o Liam atsidusęs linktelėjo.
Gerai,tai keista.Iš pradžių klausia kokia prekė,o dabar pasirodo jokios prekės nėra.
Atsistojau ir nusišypsojusi Harry nuėjau į virtuvę,tikėdamasi jog Niall suprato mano žvilgsnį ir atseks.Tik blondinas gali man pasakyti viską.Viską ko aš nežinau.
-Hm?-'valgydamas traškučius sumurmėjo atėjęs blondinas.
-Kokia prekė?-'tariau rimtai,o Niall užspringo savo maisto turiniu burnoje.
-Nežinau apie ką kalbi.-'tarė blondinas ir padėjo traškučių pakelį ant stalo.
-Tu žinai ir jei nori išeiti iš čia gyvas pasakysi man.-'sumurmėjau jam prie veido.Dieve jis skaniai kvepia.Pala ką?
-Vaistų prekė.-'tarė Niall ir aš padariau tarp mūsų didesnį tarpą.
-Kokių vaistų?-'tariau.

POV'Harry'

Piktai pažvelgiau į Liam ir trenkiau jam į šoną.
-Auč.-'suurzgė,o aš pervėriau jį žvilgsniu.
-Vistiek ji turi sužinoti.Arba pats pasakyk,arba aš pranešiu.-'tarė Liam,o tai mane išvarė iš vėžių.
-Tik prasižiok ir mūsų ilgų metų draugystė baigta.-'sugriežiau dantimis.
-Negrasink Harry.Juk pats žinai,jog laikas.-'tarė Liam.
Nieko neatsakiau.Neturėjau ką.Žinau jog jis teisus,bet bijau.Bijau,jog ji pabėgs.Tai būtų pats baisiausias košmaras man.Pajaučiau ranką ant peties.Atsisukau ir pamačiau Louis pritariamą žvilgsnį.Nejau metas?Manau,taip.Atsistojau ir nuėjau link virtuvės kur Mella.Sustojau išgirdęs savo mergytės balsą.
-Kokių vaistų?-'rimtai sušnabždėjo Mella.
Pažvelgiau pro kampą ir šalia jos pamačiau Niall.Šūdas!Jis pasakys per daug.
-Kokaino.-'tariau garsiai,o Mella šoktelėjo iš vietos.
Niall išsigandusiai pažvelgė į mane,bei greit pasišalino iš virtuvės.Atsidusau spėjau laiku.
-Kąą?!'-sumurmėjo Mell.
-Klausei apie prekę?Tai kokainas arba kitaip narkotinės medžiagos.-'stengiausi pranešt kuo švelniau.
-O dieve.-'sumurmėjo mergina ir perėjo rankomis per plaukus.
-Mella leisk...
-Kas tu?-'pertraukė mane Mell.
-Mella..
-Kas tu Harry?!-'jau surėkė Mella ir visi iš svetainės sulėkė pažiūrėri kas vyksta.
-Mafijos vadas.-'tariau aiškiai ir garsiai.Mačiau kaip merginos akyse smukau iki nulio.Tai skaudina.Skaudina žinoti,jog ji nieko nenorės girdėti apie mane.
-Niall parvešk mane namo.-'tarė Mella net nepažvelgusi į mane.
-Ne.-'tariau griežtai ir blondinas sustojo.
-Niall parvešk mane į mano namus.-'garsiau tarė Mella.
-Ne.-'tariau taip pat garsiai.
-Su tavim nevyksiu Styles.-'suurzgė Mella.Tai buvo žemiau juostos.Ji rimtai?Dabar į mane kreipsis pavarde?
Nieko nelaukęs priėjau prie Mellos ir persiverčiau ją per petį.Ji klykė ir trankė mano nugarą savo mažais kumštukais.
-Paleisk mane asile!-'surėkė kol nešiau ją iki mašinos.
-Harry gal nereikia?-'aikčiojanti tarė Eleonor.
-Reikia.Paskambinsiu rytoij.Gero vakaro.-'tariau,kol įsodinau merginą,bei prisegiau saugos diržu.
Apėjau mašiną ir vos įsėdęs užrakinau mašiną,jog neišliptų.Užvedžiau variklį ir tvardžiausi nerėkęs ant merginos,dėl jos veiksmų mano mašinai.Įvažiavau į miško keliuką ir pagaliau sulaukiau merginos dėmesio.
-Kur mane veži?-'tarė Mella.
-Į mišką.-'tariau ramiai.
-Matau tai!Išleisk mane!-'tarė Mella ir trenkė į dureles.Staigiai sustabdžiau mašiną ir užgesinau variklį.Likome sedėti mašinoje, vidurį miško,naktį.
-Ketinai man pasakyt?-'tarė po tylos Mella.
-Taip,kaip tik ėjau pas tave į virtuvę.-'tariau ir ranka perėjau per garbanas.
-Kaip tu galėjai?Tu mane apgavai!-'užrėkė Mella ir nusišluostė ašaras,kurias visaip mėgino sulaikyti ir nuslėpti.
Šūdas!Negaliu matyti jos tokios,kai ji palūžusi.Tai žudo mane.

POV'Mella'

Negaliu.Net negaliu į jį pažiūrėti.Mafijos vadas?Narkotikai?Šūviai?O dieve.Man per sunku.
-Prašau vešk mane namo.-'tariau laikydama ašaras.Nenoriu parodyti,jog man skaudu dėl viso šito šūdo.
-Aš tavęs neapgaudinėjau.-'tarė Harry duslus balsas,o aš suprunkčiau.
-Ne.Tikrai ne!-'tariau su sarkazmu.
-Nepertraukinėk manęa Mella!Aš tavęs neapgaudinėjau,o saugojau nuo viso šito mėšlo!-'pakėlęs balsą tarė Harry ir trenkė į mašinos vairą nusikeikdamas.Kruptelėjau,tokio jo,dar nesu mačiusi.
-Senai?-'tariau nusisukusi į langą,bei žiūrėdama į tamsą.
-Nuo 17 metų.-'tarė ramiai Harry,o aš aiktelėjau.
-Ką jūs darote?-'tariau drebančiu balsu,nes net neįsivaizduoju ką Harry gali būtį padaręs.Maniau pažįstu jį,o pasirodo pusės apie jį net nežinau.Štai iš kur pas jį pinigai ir visą kitą.Dabar tai viską paaiškina.
-Prekiaujame narkotinėmis medžiagomis,ginklais ir kituom.-'sumurmėjo Harry.
-Jūs pardavinėjate merginas?-'nežinau kaip,bet šis klausimas pats išsprūdo iš mano lūpų.
-Kąą?Ne!Neprisigalvok Mella.-'susiraukęs tarė garbanius.
O dieve!Ar jis?Jie galėtų?Ar jie tai darė,o gal dar daro?Atsisukau į Harry ir jo žvilgsnis įsmigo į mane.
-Ar jūs žudote žmones?-'tariau kuo rimčiausiai ir nors tamsu,galėjau balnkiai įmatyti kaip vaikino veidas persikreipia.Tai man sukėlė šiurpą.
-Kartais.-'tarė Harry.


LifeWhere stories live. Discover now