Hey.Atsiprašau jog ilgai nekeliu dalių,tiesiog paskutinės savaitės mokykloje,todėl nėra lengva.Atsiprašau už neįdomią dalį...POV'Harry'
Visdar stebėjau Mellos nuostabias ir smalsias akis.Ką jai atsakyt?Ot šūdas!
-Mella ateik!-'kažkur netoliesė sucypė Arisa ir Mell pakštelėjusi į žandą nušoko man nuo kelių,bei dingo žmonių minioje.Piktai drebtelėjau į Louis.
-Kas?-'tarė sutrikęs ir su maža šypsena.
-Jei jau tu žadi pirštis,manęs neskubink ir netrauk į tai.Aišku?-'išdėsčiau griežtai,o Louis gurkštelėjo savo gėrimo.
-Tik sakau.Visgi argi pats nebijai,jog ji pabėgs vos sužinojusi apie tave?Juk būtų geriau ją turėti prisaikstyta šalia.Argi klystu Harry?-'išdėstė Lou,o tai privertė mane susimastyti.
-Juk žinai,jog aš neužsiimu tokiais dalykais.Beje,jau sakiau,kas bus jei ji sužinos apie mane arba ją kažkas nuskriaus antrą kartą.Manau aiškiai išdėsčiau ką darysiu.-'tariau ir pats gurkštelėjau brendžio,bei leidau slysti mano gerkle.
-Nuoširdžiai tikiuosi,jog taip neįvyks ir tu taip nepasielgsi.Juk tai geriausias dalykas tau atsitikęs gyvenime,manau pats nenorėtum jos paleisti.-'tarė Lou,o aš linktelėjau galvą.
-Bet jei reiks taip pasielgsiu.Jos saugumas man svarbiausia,su manimi ji bus nesaugi.-'tariau,o Lou raminančiai paplekšnojo per petį.
-Džiaugiuosi jog tai darysi su El.-'tariau su maža šypsena.Visgi gyliai širdyje įsivaizduoju save Lou vietoj.Niekada apie tai negalvojau,bet dabar tai neišlenda iš mano galvos.
-Einu pažiūrėsiu kur Mella.-'tariau ir atsistojęs nuėjau link Zayn ir Perries,manau reiktų pasisveikinti.
-Sveiki.-'tariau priėjęs ir apkabinęs Pezz,bei spustelėjęs Zayn ranką.
-Labas.-'tarė abu kartu.
-Kaip vaikelis?-'tariau žvilgtelėdamas į didėjantį Pezz pilvuką.Jie bus geri tėvai,aš tai žinau.
-Viskas gerai.Beje,kviečiame į vestves jus abu su Mell.-'tarė su šypsena Perrie.
-Ou.Pala.O vestuvės ne vasaros gale tūrėtų būt?-'pasmalsavau.
-Nutarėme greičiau susituokti,kol dar su pilvu tilpsiu į suknelę.-'tarė su šypsena Perrie,o Zayn jai pakštelėjo į žandą.
-Am...Puiku!Sveikinu!-'tariau akimis ieškodamas Mellos.
-Ji su El.Jei Mellos ieškai.-'tarė Zayn,o aš pritariamai linktelėjęs nuėjau į link antro aukšto.Manau,bus kuriame nors iš kambarių.Reikia viską paaiškinti Mellai,jog neprisisvajotų per daug.POV'Mella'
-Nagi El sakyk kas yra,kad atsitempei čia.-'tariau apžvelgdama didelį kambarį.
-Manau Louis nori mane palikti.-'tarė su ašaromis akyse.
-Ką?Ne,nekalbėk taip.Taip tikrai nėra.-'tariau apsikabindama El liekną kūną.
-Tu labai graži ir tikrai Louis tave stipriai myli.-'tariau guosdama.Nejau tai tiesa?Ar mėlynakis galėtų taip pasielgti?
-Kodėl taip manai?-'tariau verkiančiai El ir perkėliau jos tamsius plaukus į kitą pusę.
-Jis slepia kažką ir su manimi mažai būna,tarsi vengia manęs.-'tarė sukūkčiodama.
-Gal jis tiesiog užsiėmęs kažkuom?'-tariau prisimindama Harry ir Louis pokalbį apie vestuves.O dieve.Nejau Lou pasipirš Elei?Taip.Žinoma,kad taip.Harry tikrai apie tai negalvotų,bent jau dabar....arba...išvis negalvotų.
-Hey.Viskas gerai,patikėk.Aš žinau,kodėl jis taip elgiasi ir tai ne dėl to ką tu manai.Pamatysi viskas bus gerai.-'tariau su maža šypsena.
-Ačiū tau.Tikrai nuraminai.Beje ar Harry tau pasipiršo?-'tarė ir savo rudomis akimis įsistebeiliojo į mane.Pala ką?
-Ką?-'tariau išpūtusi akis.
-Naa...Louis švarko kišenėje radau dėžutę su žiedu ir paklasiau kas tai,tai jis atsakė jog tai Harry.Todėl pamaniau...-'išdėste El. Mano veide buvo atiradusi šypsena,bet prisiminus jog tai Louis nori pirštis,mano šypsena tapo dirbtine.
Nemanau jog Harry kada nors taip padarytų.Tai ne jam.Kad ir kaip man liūdna.POV'Harry'
Sustojau prie durų ir dar labiau stengiausi išgirsti ką jos kalba.Louis pasakė jog tai mano žiedas.Koks kvailys.Numanau,ką dabar Mella mano.
-Ne,tai ne man El.Am...manau Harry niekada taip nepadarys,tai tiesiog ne jam.Kad ir kaip man liūdna tai pripažinti.-'išgirdau Mell balsą ir sutrikau.Nejau ji nori,kad žengčiau šį žingsnį?Pasitraukiau nuo durų ir nuėjau į gretimą kambarį pagulėti ir viską apmastyti tyloje.Visiškai sutrikau.Ar Mella nori būti su manimi visą gyvenimą?POV'Mella'
Išėjau su El iš kambario ir į sieną atisrėmusį išvydau Harry.Jis man šyptelėjo pusę lūpų,o aš jam.
-El aš ją pagrobsiu gerai?-'tarė su žaisminga šypsena garbanius.
-Taip žinoma.-'tarė El ir spėjus man mirktelėt dingo.
-Ką mano primcesė?-'tarė apjuosdamas savo rankas man aplink liemenį.
-Mąstau ir tiek.-'tariau šyptelėdama.Manau jau suprato,kad kažkas ne taip.
-Eime į balkoną?-'tarė paimdamas mano ranką.
Sutikau ir leidausi vedama Harry.Džiaugiuosi jog balkonas nėra atviras ir yra su stiklinėm sienom,todėl nejaučiu žiemos šaltuko.
-Mella.Aš...na...po galais!Nežinau kaip pradėt.-'tarė susiraukdamas,kas peivertė mane prunkštelėt.Netrukus jo rimtas žvilgsnis įsmigo į mane.
-Atleisk.-'tariau apsiraminusi.
-Ar norėtum...na...ar tau patiktų....ne pala...ar ketini sieti savo gyvenimą su mano?-'tarė savo žaliomis akimis nužvelgęs mano veido miną.Aš sutrikus ir nesupratau ką jis turi omeny.
-Harry aš žinau,jog tai Louis piršis Eleonor,o ne tu man.-'tariau rimtu veidu.
-Žinau,kad žinai.Bet noriu žinoti vieną dalyką.-'tarė žiūrėdamas į mano akis.
-Ar sutiktum tekėt už manęs jei pasiūlyčiau?-'tarė rimtu veidu,o mano kojos nutirpo.
Ar tai pasipiršimas?O dieve.Net nežinau ką atsakyt.
-Ką?-'tariau nesuvokusi ir ramindama plakančią širdį.
-Ar sutiktum būt su manimi?-'tarė Hazz tą patį.
-Am...tu čia peršiesi?-'tariau pasimetusi.
-Na...ne...ne dabar...bet vėliau galbūt.-'kažką sumurmėjo Harry,o ant mano veido atsirado šypsena.
-Žinoma,kad sutikčiau.-'tariau,bei įsisiurbiau į vaikino lūpas.Pajaučiau kaip jo kūnas atsipalaidavo,manau jam patiko mano atsakymas.POV'Harry'
Mano šypsena vis nedingo nuo veido.Prispaudžiau Mell kūną prie sienos ir lėtai bučiavau jos lūpas,o kita ranka mėginau atidaryti suknistas duris.Turbūt tik iš penkto karto,man pavyko jas atidaryti.Lėtai atbulomis nusivedžiau Mella ir vėl prirėmiau prie sienos.
-Myliu.-'tarė atsitraukdama,jog įkvėptų oro.
-O aš tave.-'ištariau vėl grubiai sujungdamas mūsų lūpas.Savo ranką uždėjau merginai ant šlaunies ir pradėjau kelti suknelę.
-Vonioje?-'tarė atsitraukdama lyg gavosi elektros ir nusijuokdama.
-Na taip.Tikrai neištversiu ieškodamas dar geresnio kambario.Siaubingai tavęs noriu.Čia ir dabar.-'paskutinius žodžius sušnabždėjau meginai į ausį,o ji savo rankomis puolė sagstyti marškinių sagas,bei greit pašalino švarką su marškiniais.
Nuvilkau merginos suknelę ir greit ją užkėliau ant kriauklės.Velnias,mes tai tikrai darysim vonioje.Nusijuokiau mintyse ir įsisiurbiau į merginos kaklą.Iš jos lūpų sklido dejonės,bet greit ją prispaudžiau prie sienos ir uždengiau savu kūnu.
-Po galais,ko tau čia?!-'suurzgiau,kažkokiai merginai ir žudžiau žvilgsniu.
-Aš...aš...Čia touletas?-'tarė sutrikusi blondinė,O Mella įdėmiai ją žiūrėjo ir akyse laužė jai kaulus,kad blondinė totaliai mane nužiūrinėja.
-Užimtas.Nematai?-'suurzgiau dar labiau.
-Matau,gal po jos su manimi?-'tarė blondinė.
Po galais kas ji tokai ir iš kur čia?!
-Klausyk žiurke dink kol turi akis!-'suurzgė Mella ir jau žadėjo brautis pro mane link jos.
-Oooo kokie pikti Mella.-'tarė blondinė.Jos pažįstamos?
-Dink kale,nes užmušiu!-'prasiveržė pro mane Mella ir užtrenkė vonios duris,blondinei prieš nosį.Buvau šoke,pirmą kart matau tokią įniršusią savo mergyte.
-Me...-'nespėjau ištarti nei žodžio,kaip Mell lūpos užčiaupė mane,bei prirėmė prie sienos.
Ji grubi.Wow geras.
Mano kelnės buvo greit pašalintos,o aš Mella vėl užkėliau ant kriauklės.Bučiavau jos visą kūną ir tryniau šlaunis.Be perspėjimo įėjau į ją ir sulaukiau gilios aimanos.Nusišypsojau ir vis gyliau į ją ėjau.Tempą vis greitinau ir teikiau mums abiems vis didesnį malonumą.Liečiau jos kūną ir vis negalėjau atitraukti rankų,nuo jos linijų ir aksominės odos,kol baigiau ir pabučiavau merginą.Ji mano narkotikas,neįsivaizduoju kaip kitaip gyvenčiau...
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...