PART 48

1.4K 97 2
                                    

Kažkaip nėjo man rašyt šios dalies ir ji tikrai nėra gera.Atsiprašau. -.- Tikiuosi patiks.Gero skaitymo! Xx

"Pabudimas"

POV'Mella'

Apsisukau ant kito šono ir patogiai įsitaisiau  pataluose.Susiviniojau kuo šilčiau į šiltą pledą ir atsidusau.Pramerkiau akis.Nusižiovojau ir ranka patrynau akis.Išleidau dejonę ir apsižvalgiau aplink kambarį.Kažkas ne taip. Čia ne mano miegamasis!Po galais ką aš padariau.Pažvelgiau į sėdmaišį šalia lovos ant kurio guli dailiai sudėti mano rūbai.Šūdas!Ar aš? Ne!Atidengiau pledą ir pamačiau jog aš su vyriškais marškiniais.Jie ne Emilio.Kaip aš vakar grįžau?Ir ką aš padariau?Tyliai išslinkau iš lovos ir pasiėmusi savo rūbus išėjau iš kambario, kuriame  miegojau.Basomis kojomis ėjau parketu ir stengaiusi pasprukti nepastebėta.Žvalgiausi po kambarius kol radau išėjimą ir bėgau link jo.

-Kur bėgi?-'tarė pašaipiai vaikino balsas.Sustingau ir išsigandau,mano kvėpavimas sustojo ir aš galėjau girdėti savo širdies ritmą.

-Tau sakau,meile.-'vėl tarė pašaipiai.Galiu prisiekti jog balsas labai panašus į Harry.

Bijojau atsisukti,bet nesulaikiusi savo smalsumo atsisukau.

-Aš...am...Harry?!-'tariau paismetusi,mano laikyti rūbai iškrito iš mano rankų.

-Mella?!-'atkartojo mane garbanius ir nusišypsojo.

-Tu gyvas?O dieve tu tikra gyvas!Tai nebuvo sapnas!-'pradėjau rėkti kaip kvailė ir šokinėti iš džiaugsmo.

-Aš gyvas jau 20 metų.-'taria Harry ir nusijuokia.

Nebesulaikau savo emocijų ir pasileidžiu bėgti link Harry.Užšokau ant vaikino ir stipriai apkabinau.Įkvepiu Harry mėtų ir pipirmetės kvapo,bei rankas įveliu į jo šokoladines garbanas.Harry nesitikėjo mano tokio veiksmo ir neišlaikęs pusiausvyros krito kartu su manimi.

Nusijuokiau kai jau abu gulėjome ant svetainės kilimo.Negaliu nusakyti šio jausmo,kai Harry pažvelgia į mane savo akimis.Aš tiesiog išsilydau ir paskęstu jo smaragduose.Esu laiminga ir nustebinta,jog jis gyvas.Mano gyvenimas vėl įgavo spalvų ir  dabar viskas susitvarkys...

POV'Harry'

Laikiau merginą už liemens ir šypsojausi kaip kvailys žiūrėdamas į jos akis.Aš laimingas jog galiu ją matyti,užuosti ir liesti.Džiaugiuosi jog ji nepyksta ant manęs ir šypsosi žiūrėdama į mane.Kaip sakoma,skrajoju padebesiais.Mano žandai įraustą, kai nuleidžiu akis,netrukus jas vėl pakeliu ir žvelgiu į merginos rudas akis šiek tiek pasimetęs.Nusišypsau žaisminga šypsena.Hmm...Įdomu sakyt ar nesakyt?Negaliu patikėti jog galvoju apie tai,bet aš tikrai jos noriu ir nežinau ar susivaldysiu.

-Kas?-'ištaria mergina, kai pastebi mano įraudusius skruostus.

-Aš...am..na...tau...-'pradėjau lementi atsakyma,bet nesėkmingai,užsikirtau kaip plokštelė.Vėl nuleidau akis  į savo prasisegusius marškinius ant jos kūno,atsisegusios sagos atskleidžia jos nėriniuotą juodą liemenuką ir krutinę.Šūdas kodėl tu tokia karšta?!

Mella pažvelgia žemyn ir netrukus nušoksta nuo manęs,bei užsiskišusi  plaukų sruogą už ausies užsisega marškinius.Supratęs jog ją stebiu, kaip grobuonis nuleidau akis ir atsistojau.

-Aš...am..atsiprašau?-'greitai paraudusi išlemena Mella.

-Nėra ko atsiprašyti.Man visai patiko.-'tariu žaismingai ir merginos veide išsiplieskia šypsena.

-Man net labai patiko.-'tariu ir priartėju prie Mellos.

Ranka paliečiu jos žandą ir leidžiuosi žemyn link kaklo.Kita ranka pristumiu merginos kūną arčiau savęs ir prispaudžiu.Pasilenkiu link jos kaklo ir pradedu bučiuoti jį mažais, šlapiais bučinukai.Mergina atsipalaiduoja ir suaimanuoja.Tai geras ženklas.Šypteliu merginai į kaklą.Netrukus esu pastumiamas ant sofos ir paguldamos ant jos.Po galais ji imasi insiatyvos!

Mella apžergia mano liemenį ir pasilenkusi įsisiurba į mano lūpas.Jaučiu jos skonį.Aš toks laimingas jog po tiek kančių turiu ją.Imuosi savo valdymo ir nieko nelaukęs lyžteliu liežuvio galiuku Mellai per lūpą,netrukus mes jau kovojame dėl vietos.Nespėjau susigaudyti,kai mergina pašoka nuo manęs ir nutraukusi bučinį šyptelį.

-Gana.Aš dar nepasirengusi.-'ištaria Mell,o aš atisdūstu.

-Aš tavęs nespaudžiu.Mes tik glamonėjomės.-'pradedu teisintis.'-Viskas gerai, mažute.-'tariu ir nusišypsau.

Mergina šypteli,bet netrukus ji susiraukia.

-Ne.Tai nėra gerai Harry.-'ištaria mergina.

-Kodėl?-'tariu pasimetęs.

-Aš turiu vaikiną.Atleisk Harry.-'ištaria mergina  ir  susirinkusi daikrus išeina iš namų.

Nesuvokdamas kas  kątik įvyko,visdar sėdėjau ant sofos.Po galais kąą?

LifeWhere stories live. Discover now