Part 17

2.1K 124 5
                                    

POV 'Mella'

Jau dešimt minučių kaip sėdžiu mašinoje ir laukiu Harry'io paaiškinimo.Juk jis pasakė tam vaikinui jog aš jo mergina,o vėliau per jėgą mane išsitempė iš vakarėlio!Jaučiuosi pažeminta ir suerzinta...Pykstu ant jo!Kaip jis galėjo lyg niekur nieko pristatyt mane kaip savo merginą,o dabar nieko nepaaiškint?! Galiu prisiegti Harry pasikeitęs ir aš nežinau,kodėl jis taip elgiasi.Kas jam darosi po galais?
POV 'Harry'

Puiku pasielgiau, kaip asilas!Šaunu Harry!Tiesiog nuostabu!Argh...Per mano nepaaiškintą ir nepateisinamą elgesį Mella dabar su manim nekalba.Vakaras nenusisekė...bet juk nieko nebūtų įvykę, jei ne tas subingalvis!Jei būtų Mell kalbinęs kitas vaikinas, aš jos atplėšęs nuo jo nebūčiau,nors...gal...Bet juk ją kalbino Lukas,tai aš privalėjau ją atitraukt nuo to asilo.Lukas,Lukas ir vėl jis lenda ne prie savo merginų!Neužteko to jog jis nuviliojo mano buvusią merginą,tai dabar tikisi nuvilioti ir Mell.Neišdegs!Gerai,kad jis nežino jog tai ne mano mergina,nes jei žinotų jog Mell tik draugė ją įskaudintų ir taip erzintų mane,o jis to ir siekia.Negaliu patikėt jog ir vėl reiks kovot su Luku...po galais juk jis buvo išvykęs iš kur jis išdygo?!Netrukus mano apmąstymus nutraukė balsas.

-Vešk mane namo.-'tarė piktu tonu Mell.

-Ką?-'pasitikslinau.

-Vešk mane namo!-'atsakė garsiau ir pikčiau.

-Kodėl?-'paklausiau turbūt kvailiausio klausimo per savo visą gyvenimą.

-Kaip tai kodėl?! Tu ką manai išsivesi mane iš vakarėlio,įsodinsi į mašiną ir aš viską pamiršiu?!Po galais Harry tu net nieko nepaaiškini!Todėl,vešk mane namo!-'išrėžė viską piktai ir jaučiau mašinoje įtampą.

-Aš galiu paaiškint.-'tariau tyliai.

-Nagi sakyk.-'tarė.

-Atsimeni pasakojau apie savo buvusią merginą ir kad ją nuviliojo vienas vaikinas?-'išdėsčiau ir stebėjau kelią.

-Taip,bet kuo tai susiję?-'paklausė visdar piktu tonu.

-Tai jis Lukas.-'tariau ir rankomis smarkiau suspaudžiau vairą.

-Oh...-'atsiduso Mell ir netrukus paėmė mano ranką,bei supynė mūsų pirštus.

-Mella aš tikrai atsiprašau jog taip neapgalvotai pasielgiau,bet tūrėjau tave nuo jo atplėšt,o tas dalykas apie merginą pirmas šovė man į galvą.-'pasakiau ir pajutau kaip Mell spusteli mano ranką.

-Tai aš atsiprašau jog užsipuoliau,bet kas bus dabar?-'pasakė ir aš trumpam atsisukau į ją.

-O kas turi būt?-'tariau nesupratęs.

-Na tu jam pristatei mane kaip savo merginą...o jei jis visiems tai papasakos?Juk mes nesame pora ir kiti tai pastebės.-'išdėstė savo mintis.

Oh...aš kvailys,net nepagalvojau apie pasekmes.O dieve jei Lukas pasakys vaikinams apie mus su Mell,man bus amen.Juk jie nepatikės jog tai buvo tik melas,jie net nežino jog būtent Lukas nuviliojo mano merginą.Kaip dabar išsisukt iš tokios situacijos?

-Neįsivaizduoju ką darysime.Nors...-'pasakiau.

-Kas sakyk.-'smalsiai paklausė Mell.

-Na man šovė kaip ir viena mintis,bet nežinau ar tau ji priimtina.-'tariau ir įsukau į savo namų kiemą,bei užgesinau varyklį ir atsisukau į Mell.

-Sakyk kokia ta įdėja.-'stebėjo mane Mell.

-Mes galime suvaidinti prieš visus jog esame pora,o kai Lukas dings,visiems pasakysim tiesą ar kažką panašaus.-'išdėsčiau savo mintį,o Mella atrodė susimąsčiusi.

-Na ką manai?-'tariau dar kartą.
POV 'Mella'

Vaidinti porą su Harry prieš visus???Nežinau...tai neatrodo gera įdėja,juk man teks meluoti visiems jog jis mano vaikinas ir elgtis kaip porai.Pati nesuprantu kas manyje vyksta,viena pusė nori ir tiesiog rėkte rėkia sutikti,o kita liepia priešintis ir nesutikt.Harry pakartojo klausimą ir tai mane pažadino iš transo.Net nespėjau susivokti,kaip mano lūpos ištarė:

-Galim pabandyt.

Ką aš pasakiau?O dieve kodėl aš mintis reiškiu garsiai?!

-Puiku,tai nuo šiol tu Mell esi mano mergina.-'tarė su šypsena ir išlipo iš mašinos,bei atėjo ir atidarė dureles man.

-Manau taip garbaniau,na o tu mano vaikinas.-'pasakiau ir abu nusijuokėm.

***

Susitvarkiau ir išėjau apsirengusi Harry'io marškiniais iš vonios,garbanius jau sedėjo ant savo lovos ir laukė manęs.Nuėjau ir prisėdau šalia,netrukus į mane susmigo dvi jo žalios akys.

-Kas?-'tariau išsigandusi,jog galbūt atrodau klaikiai.

-Jie žino.-'tarė Harry ir pažiūrėjo į savo telefoną.

-Na žino tai žino,nereiks kiekvienam sakyt,kad "tipo" esame pora.-'parodžiau kabutes sakydama ir nusijuokiau.

-Tapsim aktoriais.-'tarė ir nusijuokė garbanius.

-Manau mes būsim verti oskaro.-'tariau ir kambaryje pasklido mūsų abiejų juokas.

-Pažaidžiam tiesą ir drąsa?Taip geriau vienas apie kitą žinosim,kaip pora.-'tarė rimtai garbanius ir sužiuro į mane.

-Galim.-'tariau ir šyptelėjau.

-Aš pradedu.Tai tiesa ar drąsa?-'tarė garbanius ir laukė mano pasirinkimo.

-Tiesa.-'atsakiau ir šyptelėjau.

-Kaip mane savo vaikiną apibūdinsi draugėms?-'pasakė ir nusijuokė.

-Am...Sakysiu jog esi romantiškas,mielas,gražus,nuostabus vaikinas kokį tik galėjau sutikti.-'nusišypsojau ir sulaukiau garbaniaus šypsenos atgal.

-O kur seksualus ir panašiai?-'pasakė Harry ir nusijuokė.

-Durnius.-' pasakiau ir mečiau į jį pagalvę.

-Dabar aš...am tiesa ar drasa?-klausiau.

-Tiesa.

-Ar aš tavo manymu girta?-'paklausiau,nes jaučiuosi labai apgirtusi.

-Manau ne.-'tarė ir nusijuokė.

Gerai jis nepastebi jog aš vos susikoncentruoju į jį...

-Tiesa ar drąsa?-'tarė Harry.

-Tiesa.-'greit atsakiau.

-Gerai...kokius apatinius dabar dėvi?-'tarė ir pradėjo juoktis.

-Juodus su nėriniais.-'atsakiau nesidrovėdama.
POV 'Harry'

Pala?Ji man pasakė kokius dėvi apatinius?Juk ji labai drovi,kaip...kaip...nesuprantu...Ji ką girta?

-Gerai aš dabar, tiesa ar drąsa ponaiti Styles?-'tarė ir atsisėdo arčiau manęs.

-Manau drąsa panele Sparks.-'atsakiau ir nusijuokiau.

Pajaučiau jos žvilgsnį į mane ir kambaryje įsivyravo tyla.Laukiau jos užduoties ir jaučiau,kad kažkas tuoj įvyks.Netrukus Mell prabilo.

-Tu mano vaikinas taip?-'pasitikslino Mell.

-Na taip.-'atsakiau ir nusijuokiau,bei laukiau užduoties.

-Tai pabučiuok mane.-'pasakė Mell.

LifeWhere stories live. Discover now