PART 58

1.4K 101 6
                                    

"Feelings"

POV'Harry'

Išlipu iš savo mašinos ir sukaupęs visas emocijas stengiuosi nepratrūkti.Lėtais žingsniais einu nenukastu takeliu,kiekvienas mano žingsnis palieką atspaudą puriame sniege.Pakeliu galvą į dangų,apsiniaukę ir smarkiai sninga.Tikra balta žiema.Prieinu prie namo durų ir jas atrakinu.
Įkvepiu savo namų kvapo,pagaliau galiu atsipalaiduoti ir pagaliau galėsiu normaliai išsimiegoti.Atsidūstu ir nusiaunu batus,bei pakabinu paltą.Nužingsniuoju link laiptų ir jais užlipu į savo kambarį.Krentu į savo minkštą lovą.Atrakinu telefoną.Ji neatrašo ir netasiliepia.
Po galais kas jai?Čia aš turėčiau pykti jog ji ėjo pas tą asilą.Ah...Niekada nesuprasiu moterų.
Kai mes nebuvome pora Mella manęs taip nekontroliavo...o dabar bijau net su drauge susitikt.Nors žinau jog ji mane myli.Aš irgi ją myliu ir tikiuos viskas bus gerai,ir nesibaigs viskas jos ašaromis ir mano iš pykčio išsprūdusiais žodžiais...

POV'Mella'

Nesuprantu.Jį jau turėjo paleisti iš areštinės,bet jis dar neatvyko pas mane.Galbūt aš jam tikrai neberūpiu?Atsidūstu ir atsisėdu ant palangės.Jau nuo pat ryto vis žvilgčioju pro langą ir tikiuosi išvysti garbanių.Aš beviltiška.Kaip toks vaikinas kaip Harry galėtų mane mylėti?Aš juk ne koks modelis ar graži blondinė.Nusuku žvilgsnį į savo rankas,kurios yra apsivijusios kelius.Tiesa,jis man skambino,bet nejaugi jis tikrai tikisi jog atsiliepsiu?Oh...mes vien pykstamės ir pykstamės,bet aš myliu tą kvailį.Turbūt myliu...Oh...aš tokia susipainiojusi jausmuose ir bijau jog mūsų ryšys su Harry tolsta,bei gali nutrūkti.Nežinau kodėl,bet mano protas vis dažniau galvoja apie Zayn,o širdis primeną man tą netikėtą bučinį...
POV'Harry'

Pabeldžiu į Mell namo duris ir netrukus jas man atveria.
Mergina atsidūsta ir nueina palikus man praveras duris.Užeinu vidun ir uždarau duris.Nekenčiu kai ji nekalba su manimi.Nueinu pas Mell į svetainę.Mergina įsitaiso ant baltos sofos ir apsikloja pledu.Sutrikęs dėl jos elgesio,stoviu vidurį svetainės nežinodamas ką daryti.Turbūt žodžiai man nepadės.Prienu prie merginos ir patraukęs jos kojas atsisėdu.Uždedu jos kojas atgal ir stebiu merginos veido išraišką.Ji sutrikus ir manau einu link geros pusės.Ranka pereinu per garbanas ir sušiktai stengiuosi sumastyti kaip elgtis toliau.
-Kas čia?-'parodau ranka jai į žandą.
-Kur?-'taria pasimetusi Mell ir paliečia žandą.
-Ne čia,o čia.Pasilenk arčiau nuimsiu.-'tariu ryžtingai.Tiesą pasakius vos laikausi nesusijuokęs.
Mergina pasilenkia arčiau manęs,o aš nieko nelaukęs įsisiurbiu į jos lūpas.Mella pasimeta,bet netrukus atstumia mane.
-Durnius.-'ištaria ir ranka paliečia lūpas.
-Taip,aš durnius,kuris beprotiškai tave myli.-'ištariu su koketiška šypsena.
Netrukus Mell veidą papuošia šypsena ir jei nebepavyksta jos nuslėpti.
-Ateik čia.-'tariu ir ištiesiu rankas.Netrukus Mella įsitaiso mano glėby.
-Taip ir maniau jog nepyksi,nes tu nemoki.-'tariau ir nusijuokiau.
Staiga gavau iš rankos į veidą.
-Aš dar galiu apsigalvoti,meile.-'ištaria Mell ir man šypteli.
Dieve,ji suknistai mane erzina kramtydama savo lūpą.
-Baik.-'tariu gana garsiai.
-Ką baigt?-apsimestinai taria Mell.
-Nekramtyk lūpos,juk žinai kaip tai mane užveda.-'tariu susierzinęs.
-Tikrai?-'ištaria Mell ir dar kartą tik daug lėčiau sukanda savo lūpą.Jau ruošiausi čiupti merginą,bet ji pašoko nuo sofos ir nudūmė link laiptų.Po velnių aš mylių šią kvailiukę!

POV'Mella'

Įkvepiu daugiau oro,nes jo pritrūko kai bėgau.Nusišypsau dėl savo žaismingo poelgio ir užlekiu keliais laiptais.Netrukus mano juosmenį apjuosia Harry stiprios rankos ir jis mane priglaudžia prie savęs.Mūsų kvėpavimai susilygina ir garbanius netrukus paima mane ant rankų nuotakos stiliumi.Nusišypsau ir netrukus apjuosiu vaikino kaklą,bei pabučiuoju tas skanias lūpas.Harry užneša mane, įeiname į mano kambarį ir krentame į lovą.Vaikinas pradeda bučiuoti mano kaklą savo šaltomis lūpomis,bei glamonėti rankomis.Aš nieko nedarau tik guliu ir mastau.Ar aš to noriu...?

LifeWhere stories live. Discover now