"Praeities jausmai"
POV'Harry'Sugalvojau būdą,kaip atgauti atmintį.Galbūt reikia išgyventi savo praeitį iš naujo arba pajusti tuos pačius pojučius dar kartą?Nieko nelaukęs ėmiausi savo tikslo.
-Pabučiuosiu tave gerai?-'tariau Mellai.
Numanau kaip tai durnai turėjo skambėti,bet nieko geresnio nesugalvoju.
-Jei manai jog tai padės...gali?-'tarė šiek tiek pasimetusi.
Paliečiau ranka jos žandą ir uždėjau ten savo ranką,o ant kitos taip pat.Pasilenkiau ir lėtai priglaudžiau savo lūpas prie jos lūpų.Mane nutrenkė keista elektra,o atmintyje iškilo daug prisiminimų iš vaikystės. Aš greitai atsitraukiau nuo Mellos ir prisėdau jog nenugrūčiau,nes beprotiškai savigo galva.
-Mella tai padeda.-'tariau jau atsigavęs.
Mergina išplėtė savo akis ir klausiamai nužvelgė mane.
-Aš prisiminiau vaikystę,žinoma ne visą tik detales,kai pabučiavau tave.Man užteko vien paliest tavo lūpas.Manau jog reikia atgaivinti senus pojučius iš naujo.-'baigiau savo kalbą.
-Tai puiku!-'tarė Mell ir apkabino mane.
Tuo momentu viduje kažką pajaučiau,o kai mergina atsitraukė tas jausmas dingo.
Keista...Kas tai buvo?
POV'Mella'Ėjau iš paskaitos link namų, skubėjau pas Harry.Man sunku jį palikt vieną,kai jis nieko nepamena.Ištikrųjų tai noriu jam kaip nors padėti atgauti atmintį.Keista jog trumpas bučinys padėjo jam prisiminti detales iš savo gyvenimo,o dar labiau keista jog jis mane sapnuoja.
-Sveika.-'nutraukė mano apmąstymus tamsiaplaukis išvaizdus vaikinas bėgantis link manęs.
Manau jog jį kažkur mačiau...mm...taip jis mano bendrakursis.Neįmatau veido.
-Labas.-'tariau ir šyptelėjau vaikinui,kol jis priėjo šalia.
Tai Zayn!Harry draugas.
-Kaip sekasi Mella?-'paklausė ir žavingai nusišypsojo.Man tik atrodo ar jis flirtuoja su manimi?!
-Mell,vadink Mell,Zayn.-'mandagiai pataisiau vaikiną.-Nekaip,tau?-'atsidususi tariau.
-Tai dėl Harry tiesa?-'atsargiai paklausė vaikinas.
-Žinai?-'tariau nesupratusi.
-Taip,Harry mama pranešė.-'tarė vaikinas.
-Aišku.-'atsakiau ir jau žadėjau atsisveikinti ir skubėti pas garbanių.
-Am...Gal norėtum kur nors su manimi nueiti?-'tarė Zayn.
Mane tai pribloškė...Jo draugas be atminties,o jis man siūlo eit į pasimatymą?!
-Kaip tu taip gali?!-'užrėkiau ir atkreipiau aplinkinių dėmesį.
-Nepyk,tiesiog siūlau,kad prasiblaškytum.-'iškėlė pasiteisindamas rankas.
-Oh...atsiprašau,šiuo metu esu per daug jautri.-'pasiaiškinau savo nekulturingą elgesį.-Su malonumu kur nors nueičiau su tavimi.-'tariau su netikra šypsena.
-Tai galbūt penktadienį 19:00?-' tarė vaikinas ir perėjo ranka per savo juodus kaip anglis plaukus.
-Žinoma.-'atsakiau ir šyptelėjau.
-Tai iki?-'tarė Z.
-Viso.-'atsakiau ir greitu žingsniu dingau už kampo.
Pagaliau atsikračiau...Jaučiuosi tarsi išduočiau garbanių,bet po galais!Juk mūsų niekas nesieja su Harry.Juk niekas?
POV'Harry'Guliu ant sofos ir žiūriu į lubas.Jaučiusi keistai ir noriu kuo greičiau išvysti Mell.Galbūt man reiktų sumeluot jog man reikia ją dar kartą pabučiuot?Juk tai gera idėja,norint paragaut jos lūpų.Nebesusivaldau būdamas prie jos,vien nuo jos aksominio kūno sklindantis vanilės ir vyšnių kvapas mane veikia kaip amoniakas.Nejau jai jaučiu simpatija?Jezau...juk tik porą dienų praėjo kaip esu praradęs atmintį,o jau leidžiuosi į meiles seiles.Bet ar tai gali būt meilė?
________________________________________________
Hey.
Buvau gera ir šiandien keliu jau 2-ąją dalį.
Tikiuosi sudomins!
Ačiū,kad skaitote. xx
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...