POV'Mella'
Atsibudau ryte žvali ir geros nuotaikos.Nekantrauju susitikti su Harry,labai jo pasiilgau,nors praėjo tik para ,kai nesimatėm.Žinoma iškart nepulsiu jam į glėbį...Apšauksiu jį dėl vakar jog neparašė man ir net nepaskambino,taip pat mėginsiu išsiaiškinti jo slaptus reikalus,apie kuriuos su manimi nekalba.Kas gali būt per reikalai,jog man geriau nežinoti? Nejaugi jis koks maniakas ar vagis?Ne...tik ne mano Harry,negalėčiau patikėt jog jis koks žudikas ar panašiai.Ėjau gatve link parko ir pati juokiausi iš savo kvailų minčių.Grožėjausi paskutinėmis vasaros dienomis ir stebėjau gamtą,kuri po truputį įgauna vis kitokių atspalvių,netrukus visa gamta bus tarsi nuvytusi.Oh...artėja ruduo.Ka aš kalbu,ruduo jau čia pat.Liko vos 3 dienos ir mano nuostabi vasara baigsis.Pradėsiu eit į koledžą bus vėl pamokos,atsiskaitymai ir panašiai...Vienu žodžiu grįš visa rutina,bet ją praskaidrins Harry juokeliai ir šypsena.Ėjau neskubėdama link parko ir mąsčiau apie šio semestro pradžią ir apie koledžą,taip pat apie tai jog man greit bus 18 metų.Nutraukiau savo žvilgsnį nuo šaligatvio plytelių ir pažiūrėjau pirmyn į parką.Dairiausi žmogaus su gandro lizdu ant galvos.Taip...taip,teisingai supratote aš ieškau Harry.Netrukus pamačiau jį sėdinti ant suoliuko,šiaurinėje parko dalyje.Nuleidau žvilgsnį atgal į šaligatvio plyteles ir jas peržengdama pajudėjau link tos vietos.Priėjau Harry už nagaros ir greit uždengiau akis.
-Atspėk kas.-'tariau ir nusijuokiau.
-Mm...Leiskite pagalvoti.Gal...čia ponia Mella?-'tarė ir nusijuokė garbanius.
-Panelė.-'suburbėjau sau panosėje.
Nespėjau jam nuo akių patraukti savo rankų,kaip vaikinas jas pačiupo ir pervertė mane per suoliuką ir dabar aš sedėjau ant jo kelių ir ilsėjausi jo glėbyje.Atsisukau į garbanių ir pamačiau jo nuostabią šypsena.Sedėjome ir žiūrėjome vienas į kitą...niekaip negaliu suprasti,kaip žmogus gali tūrėti tokias nuostabias žalias akis?
POV'Harry'Sedėjome turbūt kokias 4 minutes, vien žiūrėdami vienas į kitą.Negalėjau atitraukt akių nuo Mellos gražių ,rudų akių,bei jos putlių, rusvų lūpų.Oh...aš ir vėl mąstau apie jos lūpas.Damn,Harry raminkis!Netrukus išgirdome šiuos žodžius,kurie privertė mus nutraukti tylą,bei žiūrėjimą vienas į kitą.
-Žiūrėk,kokia porelė.Aw...kaip miela.-'sucypė kelios 13-metės mergaitės.Vos tai išgirdęs pasijutau gerai ir ištikrųjų manau jog mes atrodome gerai ir tikrai būčiau nieko prieš tapti pora...bet tai nesąmonė,juk ne nuo manęs viskas priklauso.Oh...koks aš kvailys įsimylėjau savo geriausę draugę,kuriai aš esu tik kaip brolis.Meilė skaudina,taip ji tikrai skaudina...
Netrukus Mell nulipo nuo manęs ir atsisėdo šalia.
-Negaliu patikėt jog jos palaikė mus pora.Argi tai nejuokinga?-'tarė Mell ir nusijuokė.
-Taip tikrai.-'nusijuokiau kuo įtikinamesniu juoku,jog tai neskambėtų egoistiškai.
-Žinai ką?-'pasakė Mella atsisukusi į mane.
-Ką?-'tariau nusupratęs.
-Myliu tave!-'tarė su džiaugsmu mergina ir apkabino mane savo gležnomis rankomis.Mano širdis šokinėjo iš džiaugsmo,nors protas rėkte rėkė jog tai netikra ir ji tuoj viską sugadins.Kaip protas tarė, taip ir įvyko.'-Myliu kaip broli!-'pasitikslino Mella.Šie žodžiai sužlugdė mano viltis į milijoną gabalėlių...
Argi neįroniška?Aš myliu ją,o ji net mintyse apie mane negalvoja ir myli mane tarsi broli.Gyvenimas tiesiog dievina mane.
-Aš irgi tave.-'pasakiau po tam tikros tylos.
Sedėjome apsikabinę,kol aš pasiryžau pasakyti naujienas.
-Mažute?-'tariau ir netrukus sulaukiau susirūpinusio Mellos žvilgsnio.
-Taip?-'tarė su išgasčiu balse.
-Aš išvyksiu.-'greit pasakiau.
-Kąą?Kur?Harry!-'pasimetusi užšaukė ant manęs.
-Na man prasideda turas,todėl išvyksiu visam mėnesiui į JAV ir koncertuosiu ten su grupe.-'tariau.
-Oh...Ką aš be tavęs darysiu?Kada tu išvyksi?
-Susirašinėsim ir susikambinsim,manimi taip greit neatsikratysi.Pirmadienį jau išvykstu.-'tariau ir šiek tiek šyptelėjau.
-Jau pirmadienį?Harry aš pradėsiu eit į koledžą,man viskas nauja bus,o tavęs šalia nebus.Dieve kaip aš ištversiu visą mėnesį be tavęs?!'- jau beveik verkė Mella.
-Viskas bus gerai,pasitikėk manimi.-'tariau ir paglosčiau jos skruostą.Jo ašarotos akys pažiūrėjo į mane gailiu žvilgsniu.
-Jezau Mell,jei tu taip elgsies aš pats tuoj apsiverksiu.-'tariau ir priverčiau ją pačią susijuokti.
Netrukus Mellos veidas iš linksmos pasikeitė į rimtą ir išsigandusią.Nespėjau susigaudyti kas vyksta,kol...
-Kas čia Harry?!-'išsigandusi ir paėmusi mano ranką parodė Mella.Oh...visai pamiršau apie ranką.Na taip pripažinsiu ji neatrodo labai gerai,ji visa nubrozdinta,krumpliai mėlyni ir raudoni,o ranka šiek tiek ištinusi...bet juk čia niekis.
-Čia...am...nieko.-'susimėtęs greit atsakiau.
-Harry ką padarei?-'su išgasčiu balse tarė Mell...
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...