PART 67

1.4K 99 3
                                    


POV'Mella'

Visdar stovėjome apsikabinę ir jaučiau kaip vaikinas stipriai mane laiko.Mano skruostais visdar bėgo ašaros,kurios kaip išdavikės pasako kaip suknistai jaučiuosi.Atsitraukiau nuo Harry ir praėjau pro jį.Negaliu pažiūrėt į jo žalias akis.Aš jį skaudinu,o jis su manimi.Mes abu vienas kitą skaudiname.Persirengiau ir atsisėdau ant lovos.Vaikino figūra vis dar stovėjo vonioje.Numanau,kaip jam sunku,bet jis nenumano kaip aš jaučiuosi.Esu lūžusi ir palūžusi.Nežinau kas man vyksta...Galbūt tai dėl Harry paslapčių?Kodėl jis nesako kuo dirba?Iš kur pas jį tiek pinigų?Kodėl būna,kad jis negrįžta naktimis?Kodėl?Harry priėjo prie manęs ir prisėdo šalia.Įtampa.Tyla.Tai mane žudo.
-Kodėl?-'prabyla vaikinas.
-Juk sakiau,kad...
-Kodėl anksčiau tai darei?-'pertraukė mane jo balsas.
-Nes buvau stora ir negraži.Patyriau daug patyčių.Harry tu net nenumanai kaip man tada buvo sunku.-'tariau ir nusivaliau krentančią ašarą.
-Bet tu nuostabi Mella.Po galais kodėl tai darei dabar ? !Ar tu nematai kaip aš tave myliu?!-'tarė Hazz ir trenkė kumsčiu į lovą.Šoktelėjau išsigandusi.
-Man sunku.Tu pasikeitei Harry.-'tariau ir sukukčiojau.
-Ką?-'taria vaikinas.
-Tu man nieko nesakai, negrįžti naktimis,kai tau paskambina iškart išleki.Kas buvo tavo rankai?A?Kodėl viską nuo manęs slepi?
-Aš saugau tave.Juk žinai.-'taria žaliaakis.
-Nuo ko mane saugoti?Žinau jog lenktyniaujat ir panašiai.Bet nesuprantu..-'pradėjau gilintis.
-Aš ne vien lenktyniauju Mella.Negaliu tau visko sakyt.Aš saugau tave.Baigiam tai gerai?-'taria jau pyktelėjęs.
-Gerai.-'pasiduodu ir netrukus atsiduriu jo glėbyje.Jo mėtų ir cigarečių kvapas mane ramina.Tikiuosi jog viskas bus gerai,kaip ir anksčiau.

POV'Harry'

Atmerkiu akis ir netrukus į jas patenka šviesa.Pažvelgiu pro langą.Sninga.Liko 4 dienos.Viskas paruošta.Nusišypsau.Atsisuku į dešinę.Atsidūstu šalia neradęs merginos.Išlipu iš lovos ir nusileidžiu žemyn.Įeinu į virtuvę ir pamatau Mell su mano marškiniais ruošiačią pusryčius.Tyliai prisėlinu prie merginos ir apkabinu jos liemenį taip prisitraukdamas artyn.Dievinu jos vanilės kvapą.Pabučiuoju kaklą ir Mella išleidžia aimaną.
-Hazz...aš bandau gaminti pusryčius.-'taria mergina ir mėgina mane patraukt.
-Tai gamink.-tariu ir vėl pabučiuoju kaklo linkį.
Mergina nusijuokia ir atsisuka į mane.
-Jei nenori prisvilusių blynų,tada baik.-'taria ir pamosuoja mentele.
Suurzgiu ir atsitraukiu.
Mella padeda blynu ant stalo ir įpila sulčių į stiklines.
-Nori valgyti?-'taria pamačiusi jog nesėdu prie stalo.
-Taip.Aš išbadėjęs.-'tariu ir nužvelgiu merginą.
Su mano marškiniais,kurie vos dengia jai klubus ji atrodo labai karštai...dieve ji suksnistai veda mane iš proto.Prieinu prie merginos ir staigiu judesiu užsimetu ant peties.
-Ei!Harry.O dieve paleisk! Harry!-'pradeda musitytis mergina kol lipu laiptais.Įeinu į miegamajį ir numetu ją ant lovos,bei greit užgulu.
-Juk sakei nori valgyti.-'taria Mella ir nusijuokia.
-Taip aš išbadėjęs ir labai noriu tavęs.-'tariu ir išlėto pradedu segti marškinių sagas.
Mergina prisitraukia mane ir pabučiuoja.Atsegu visas marškinių sagas ir pradedu glamonėti jos kūną.Pabučiuoju ją dar stipriau ir ji įvelia savo rankas man į plaukus.Šūdas!Dar niekada jos taip nenorėjau.Pabučiuoju kaklą ir leidžiuosi žemyn link krutinės,tada iki bambos ir iki jos apatinių.
-Nori pažaisti?-'tariu Mellai.
-Ką?-'iškvėpdama orą ištaria merginos lūpos.
Nepaaiškinęs pakišu ranką po apatiniais ir mergina išsigąsta.
-Shh...viskas gerai mažyt.-'tariu ir dviem pirštais įeinu į ją.Merginos kūnas išsiriečia ir ji stipriau suspaudžia mano plaukus.Dar šiek tiek pažaidžiu su ja ir įkandu į lūpą.Mella sustoja,o aš nieko nesupratęs pažvelgiu į ją.
-Dabar mano eilė.-'taria Mell,o aš nustembu.
Kam mano eilė?
Mergina užlipa ant manęs ir pradeda visur bučiuoti.Staiga pajaučiu jo ranką žemiau juostos.
-Mella jei nenori...-'skubu sustabdyt merginą.
-Shh...noriu.-'taria mergina ir nuvelka mano apatinius.
Netrukus jos smulkios švelnios rankos paiima mane ir pradeda masažuoti.Šūdas kaip gera!Nutraukiu merginos judesius ir ją apvertęs įeinu.Mella nagais suspaudžia mano odą ir aš pagreitinu tempą.Mūsų aimanos pasklinda po kambarį ir už kelių minučių baigiame.
-Buvo nuostabu.-'taria mergina ir atsigula ant mano krūtinės.
-Manau blynai buvo neskanūs.-'tariu merginai.
-Kodėl?Juk aš gaminau.-'taria nusivylusi Mell.
-Nes už tave skanesnio nieko nėra.-'tariu merginai ir pakšteliu į kaktą.
-Myliu tave.-'taria Mella.
Tai patys geriausi žodžiai.

POV'Mella'

Jau minutė kaip tyla.Harry kodėl tyli?Girdžiu jo širdies pagreitėjusį tempą.Jis manęs nemyli?
-Aš taip pat.-'taria Hazz ir jo rankos stipriau prispaudžia mane.Mano veide įsiplieskia šypsena.Aš pametusi galvą dėl jo.JO viso.
Vaikinas pradeda žaisti su mano pirštais ir netrukus užkliūva naujus randus.Šūdas!Greit patraukia ranką ir tarp mūsų įsivyrauja tyla.
Gal jis nematė?Tikiuosi ne.Dieve prašau nenoriu dramų.
-Neslėpk.Mačiau tai.-'taria vaikinas ir ištraukia mano ranką.Prašau neklausk kodėl,prašau išvis nieko neklausk.Tyla. Atsidusau kad nutraukčiau tylą.Nustebau kai mano ranką prilietė vaikino lūpos.Harry pabučiavo mano riešą su randais ir tada pasilenkęs pabučiavo mano lūpas.
-Daugiau niekada savęs nežalosi.Supratai?-'taria griežtai,o jo žalios akys tapo tarsi juodos ir valdingos.
-Ta...aip.-'ištariau drebančiu balsu.
-Prisiek.-'taria vaikinas ir joa akys vėl atgauna spalvą.Po galais kas tai?
-Prisiekiu.-'tariu atsidūsdsma ir žinodama jog prisiekiau savęs nežalot,kad ir kaip bus sunku.
-Gerai.-'taria vaikinas ir pradeda piešti nematomas figūras ant mano nuogos nugaros...

LifeWhere stories live. Discover now