PART 64

1.2K 95 7
                                    

Nutariau nebekankinti jūsų ir juos sutaikyti,bet tai dar tikrai nepabaiga! ^^

"Chance"

POV'Harry'

Vis dar sutrikęs žvelgiu į Perrie rankas.Pribėgu prie jos ir pažvelgiu į akis.
-Po velnių! Perrie ką darai?-'pakeliu toną.
-Harry.-'ištaria apsiverkusi.
-Oh...Neverk.Sakyk kas yra?-'tariu merginai.
-Aš nėščia.Harry aš laukiuosi.-'ištaria mergina ir krenta man į glėbį.
Nėščia?Tai Zayn vaikas,tas šunsnukis turės vaiką.Jei aš tokią žinią sužinočiau jau senai būčiau šalia Perrie.Šūdas!Ką dabar reiks daryt?
-Shh...Viskas bus gerai mažut.-'tariu ir glostau merginos nugarą.
Tikiuos jog bus gerai...

POV'Mella'

Išeinu iš dušo ir atsisėdu ant lovos.Jaučiuosi keistai.Jaučiu kad kažkas bus.Oh...man jau paranoja.Pasiimu švarius apatinius ir apsirengiu kol Zayn apačioje.Nueinu prie veidrodžio ir su pudra mėginu paslėpti ant kaklo esančią žymę.Paskutinis potepis ir jos jau nesimato,bet dėl viso pikto paleisiu plaukus.Susitvarkiusi bei pasiėmus daiktus išeinu iš kambario,bei nusileidžiu žemyn.Atsidūstu ir numetu rankinę ant lovos.Nueinu į virtuvę ir randu tamsiaplaukį ruošiantį pusryčius.
-Labas rytas.-'tariu su šypsena.
-Labas mažule.-'taria ir nusijuokia Zayn.
-Tikrai keistai skambėjo tas mažule.-'tariu ir taip pat nusijuokiu.
-Žinau.-'atsako Zayn visdar juokdamasis.Negaliu susikaupti kai jis vaikšto be marškinėlių.Matosi visi jo raumenis ir kiekviena tatuiruotė.Mano akys užkliuva už tamsios tatuiruotės dešiniajame pečio kampe,jei neklystu tai 'P' raidė.Oh...tai Perrie.Nuleidžiu akis ir susiraukiu.Išskyriau porą,ir ne šeip porą,jie buvo susižadėję!Dieve aš siaubūnė.Keliausiu į pragarą.Vaikinas padeda blynus man prieš nosį ir pakštelį į žandą.
-Ačiū.-'tariu,bei šypteliu.
Vaikinas nusišypso ir atsisėda šalia.Jaučiu įtampa ir ta įtampa imtymi...noriu jį pabučiuot.Man reikia to.Taip.Tik taip žinosiu ar tikrai jam kažką jaučiu.Perlipu barą ir atsisėdu vaikinui ant kelių.Jaučiu jo sutrikimą,bet tai jam patiks.Pasilenkiu ir lėtai priglaudžiu savo lūpas prie jo.Pradedu lėtai judėti,bet vaikinas perima vadeles į savo rankas.Apkabinu vaikino kaklą,bet mus nutraukia bildesys į duris.Jezau,kas čia per asilas taip barškina.
Nulipu nuo Zayn ir prieinu prie durų,bei jas atveriu.
Oh...Kažkaip nenustebau.Asilą paminėjau ir asilas čia.
-Ko tau čia?-'tariu piktai ir sulaukiu Harry smerkiančio žvilgsnio.Turbūt jis mano jog miegojau su Zayn,tarsi jis su Pezz to nedarė.
-Kur tas šunsnukis?-'taria ir nueina į virtuvę.
-Harry?-'pakyla nuo kėdės Zayn ir pažvelgis į mane.
-Aš tau išmalsiu snukį,jei lietei Mellą!-'užšaukė Harry.
Nuo šių žodžių mano veide atsirado šypsena...aš jam rūpiu.
-Ne tavo reikalas!Dink iš čia.-'užšaukė tamsiaplaukis ir priėjo arčiau Harry.
O dieve jie susimuš.Įsiterpiau tarp abiejų vaikinų ir pasijaučiau kaip žaislas plėšomas į abi puses.
-Baikit!-'užšaukiu ir atsisukau į Harry.
-Sakyk ko nori Harry ir išeik.-'tariu piktai garbaniui.Jis trumpam skaudžiai žvilgteli į mane,bet netrukus patraukia žvilgsnį.
-Perrie nėščia.-'ištaria garbanius.
Į mano širdį kątik ssusmigo peilis.Kritau ant kelių ir pradėjau ašaroti.Negaliu patikėti jis su ja?Taip greitai?O dieve aš mirsiu ...
-Kąą?-'užšaukia Zayn.
-Vaikas ne mano, Zayn.-'taria jau apsiraminęs Harry ir pažvelgia į mane.
-Jis tavo.-'žiūrėdamas į mane taria Harry tamsiaplaukiui.Kątik nuo mano širdies nusirito skausmas,bet jį pakeitė kaltė...Juk aš atėmiau iš vaiko tėvą.
-Zayn važiuok pas ją.-'tariu tamsiaplaukiui ir atsistoju.
-Bet Mella?-'pasimetęs taria Zayn.
-Juk pats žinai,kad visa tai klaida.-'tariu ir per ašaras šypteliu vaikinui.
-Sudie.-'ištariu tamsiaplaukiui ir jis kažką pasakęs Harry,apsirengė ir dingo iš namų...
Aš viena...su JUO.

POV'Harry'

Žvelgiu į merginą.Manau man reikia eiti.Neturiu ką čia veikti.Norėčiau eiti ir apkabint ją,bet negaliu.Ji buvo su juo.Man ši mintis neišeina iš galvos,net negalėčiau jos paliesti.Skaudžiai nusisuku ir nueinu link tamsių durų.Kažkur giliai mintyse tikėjausi jog ji mane pašauks,bet taip neįvyko.Išėjau laukan ir spyriau į sniegą.
-Šūdas!Šūdas!-'pradėjau tyliai murmėti panosėje.
Išgirstu durų atsidarymą.Atsisuku ir pamatau merginą žvelgiančia į mane.
-Eik vidun šalta.-'tariu merginai ir toliau spardau sniegą.Tarsi jam skaudėtų.
-Aš nebuvau jo.-'su ašaromis veide ištaria Mella.
Nebežinojau ką atsakyt...Man tiesiog labai palengvėjo tai sužinojus.Pažvelgiau į merginą ir šyptelėjau.Mergina nusišypsojo per ašaras ir pasileiduis puolė man į glėbį.Abu kritome į purų sniegą...

LifeWhere stories live. Discover now