POV'Harry'
Mane bučiuoja Mella?Aš turbūt sapnuoju.Bet jei sapnuočiau ar jausčiau jos saldžias,rusvas lūpas ant savųjų?Aš nesapnuoju,tai vyksta iš tikro.Uždėjau savo ranką Mellai ant juosmens,o kita ranka laikiau savo svorį virš jos.Mėgavausi bučiniu ir net nekilo mintis apie mūsų draugystę ir kas bus po šio momento.Išlėto atitraukėmė savo lūpas.Prisiekiu nebūčiau nutraukęs bučinio,jei ne oro trūkumas.Pažvelgiau į Mell akis,jose išvydau paniką ir sumišimą.
-Aš...am...Labai atsiprašau Harry...Net nežinau kas čia buvo.Mes tik draugai ir taip liks visados,net ir po šio nutikimo,taip?-'tarė pasimetusi ir stebėjo mane.
Mano šypsena,kuri buvo prieš kelias sekundes sublanko ir aš pasitraukiau nuo merginos,bei atsisėdau.
-Taip...Žinoma mes draugai per amžius.-'stengiausi savo atsakyme rasti nors kruopelę tiesos,bet nei velnio jos neradau.Mano galvoje dar vis skamba Mell žodžiai "Mes tik draugai".
Atsistojau ir padėjau atsistoti merginai.Abu susikibome už rankų ir toliau vaikščiojome pakrante lyg nieko ir nebūtų nutikę...
POV'Mella'Ką aš padariau?Kas aš per kvailė?O dieve,gerai,kad viskas baigėsi gerai.Mes visdar vaikštome pakrante ir kalbamės,bet viskas jau kitaip...tarp mūsų vyrauja įtampa.
-Jau važiuokime,nes artėja audra.Gerai?Mella?-'iš apmąstymų mane ištraukė garbaniaus balsas.
-Oh taip,žinoma.-'tariau ir šyptelėjau.
Netrukus jau sedėjau apsikabinusi Harry ir važiavau link namų.
***
-Bye Hazza.-'tariau ir apkabinau vaikiną atsisveikindama.
-Čiau braške.'tarė vaikinas ir nurūko su savo motociklu į gatvės tamsumą.
Įėjau į namus ir užlėkiau tiesiai į savo kambarį.Nuėjau po dušu ir susitvarkiusi grįžau į lovą.Atsiguliau ir išjungiau šviesą.Tik užmerkus akis mane aplankė šios dienos prisiminimas 'bučinys'...šyptelėjau pati sau ir paliečiau savo lūpas.Negaliu patikėti jog vos prieš kelias valandas aš jaučiau savo geriausio draugo lūpų skonį.Skamba keistai tiesa? Net nežinau ar vaikinas man jaučia kanors...aš ir pati dar nežinau ką jam jaučiu,bet tikiu jog tie jausmai tikrai nekaip draugui.Į mano galvą pradėjo lyst daug minčių apie jausmus,bučinį,Harry išvykimą,koledžą ir taip toliau.Sunkiausia,kad ryt paskutinė diena,kai būsiu su garbaniumi.Negaliu patikėti jog teks būti be jo visą mėnesį ir net nežinau ar ištversiu.Netrukus mano visas mintis išblaškė mano telefonas,gavau žinutę.Atmerkiau akis ir čiupinėjau visą lovą,kol radau telefoną,brūkštelėjau pirštu per ekraną ir atidariau žinutę.
"Saldžių sapnų meškute. :* Ryt atvažiuosiu 11:00 valanda,pasiimt tavęs.
P.sNesijaudink šį kartą su mašina. :D"
Nusišypsojau ir padėjau telefoną ant spintelės.
Netrukus nugrimzdau į miego karalystę su šypsena.
***
Rytas...Atsibudau kaip niekad žvali,greit nulėkiau susitvarkiau.Apsirengiau trumpus,mėlynus, džinsinius šortukus ir baltą maikutę,bei apsiaviau mėlynus "Vans'us" ,ir šiek tiek pasidažiau.Plaukus palikau palaidus.Nulėkiau į virtuvę ir greit pavalgiau.Pažiūrėjau į laikrodį kiek valandų,jau 11:14.Išėjau į lauką ir laukiau kol pasirodys Harry.Netrukus mano telefonas suvibravo.Suradau šortų kišenėje telefoną ir jį išsitraukiau.Perbraukiau pirštu per ekraną ir taip atrakinau telefoną,bei atidariau žinutę.
"Nelauk. ~H". Perskaičius žinutę mano šypsena ir gera nuotaika dingo.Nesupratau?!Surinkau garbaniaus numerį ir paspaudžiau mygtuką skambinti.Telefonas vis pypsėjo,bet atsakymo į skambutį taip ir nesulaukiau.Po galais kas čia vyksta?Kodėl jis man liepė nelaukt ir net nepranešė nieko daugiau?Įėjau atgal į namus ir kritau ant sofos.Susinervinusi vėl surinkau vaikino numerį ir paspaudžiau skambinti,pridėjau telefoną prie ausies ir meldžiau jog jis atsilieptų.Tyla ...Tyla ...Nagi Hary atsiliepk! Skambinau 11 kartų ir pagaliau atsiliepė.
-Alio?-' piktai tarė vyriškas balsas.
Tylėjau,nes buvau nustebinta ir nežinojau su kuo kalbu.Žinau viena tai ne Harry.
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...