P.O.V Harry
"Kodėl nuo vaikystės manęs nekenti?" šis Mell klausimas iki šiol mano galvoje.Taip aš jai į jį neatsakiau.Nenorėjau jai sakyti visą tiesą ir grįžti į praeitį.Nenoriu,kad ji tai žinotų.Gal kadanors jai tai pasakysiu,bet dabar to sakyti nematau prasmės.Išsusukau nuo Mell klausimo nukreipdamas temą ir pasakydamas jog jau noriu miego.Mano laimei ji sutiko eiti miegoti ir daugiau apie tai neužsiminė.Jau 3:00 valanda nakties,o aš dar nemiegu.Negaliu užmigti,tas klausimas vis mano galvoje.Įdomu ar kažkas pasikeistų jei pasakyčiau jai tiesą?
P.O.V MellaHarry man neatsakė.Kodėl?Kodėl jis negali man atsakyti į paprastą klausimą?Nejau tai taip sunku?Negaliu patikėti jog vėl likau nežinioje.Jau vėlyva naktis,o aš dar nemiegu.Negaliu užmigti...jaučiu jog Harry taip pat nemiega,bet nenoriu su juo kalbėtis.Jis tylus ir net nejuda,turbūt kažką labai įnirtingai mąsto.Negaliu patikėti jog tai vyksta,bet aš nebeturiu jėgų ir noro jam keršyti ar daryti kažką panašaus.Manau aš pasiduodu.Aš net prdėjau galvoti,jog jis galėtų būti geras draugas...bet ar tai įmanoma?Pati mintyse nusijuokiau iš savo svajų ir minčių.Bet vis dėlto po kiek laiko galbūt?
***
Jau visa savaitė,kaip mane prižiūri Harry mama Anne,o Harry nebėra mano gyvenime.Taip po tos nakties Harry parvežė mane namo ir atsisveikino,nes atvyko jo mama.Nuo to laiko aš jo nemačiau.Negaliu patikėti jog tai sakau,bet aš pasiilgau jo kvapo,prisilietimų,užknisančių kalbų ir jo pasipūtimo.Taip pasiilgau šito asilo.
Ariana išvyko į vasaros stovyklą į Airiją,taigi likau viena be geriausės draugės.
Nusileidau į apačią,nes išgirdau jog į namus grįžo Anne.Ji buvo kažkur išėjusi.Nusileidau ir prie durų išvydau Harry.Jis atrodė sutrikęs mane išvydęs,o aš buvau šokiruota jog jis drįso čia pasirodyti...bet neslėpsiu džiaugiausi jog vėl galiu jį matyti ir užuosti jo kvepalus.
-O brangioji,žiūrėk kas su manimi parėjo.Nagi Harry nestovėk,o pasisveikink su Mella.-'Anne džiaugsmingai tarė ir išėjo į virtuvę daryti arbatos ir iškrauti parsineštas prekes.
-Mhm...Sveika...Mell.-'sumikčiojo Harry.
-Labas.-'atsakiau griežtai.
-Galim...m...na pasikalbėt?-'sumišęs paklausė Harry.
-Apie ką nori kalbėt?
-Apie mus.
-Kąą?Tai kad mūsų nėra Harry.-'atsakiau ir nusijuokiau.
-Leisk man pabaigt.-'atsakė tvirtai.
-Gerai eime į mano kambarį.-'pasidaviau ir pradėjau eiti link savo kambario.Harry mane sekė.
Atsisėdau ant lovos ir laukiau kol Harry pradės.
-Na sakyk Harry.
-Supranti,manau mums reikia pradėti iš naujo.
-Ką pradėti iš naujo?-'paklausiau nustebusi.
-Mūsų draugystę.Na manau mums reikia pamiršti visą praeitį ir susipažinti iš naujo.-'pažiūrėjo į mane vilties pilnomis akimis.
-Harry tu gėrei?-'pasidomėjau.Negaliu patikėti jog čia kalba Harry Styles.
-Mella aš negirtas.Dieve tau sunku patikėti,jog aš manau,kad galime būti draugais?!-'Harry susinervino.
-Taip man sunku patikėti,po to kai pasakei, kad nori mane įsiversti į lovą!'-dabar jau ir aš susinervinau.
-Klausyk pamirštam viską kas buvo ir bendraujam iš naujo.Gerai?
-Tai nesą...
-Mella!
Nespėjau pabaigti sakinio,kai Harry mane sustabdė.
-Oh.Gerai.
-Puiku.-'nusišypsojo.
-Sveika,aš Harry Styles.-'Harry šypsojosi ir ištiesė man savo ranką.
-Labas,aš Mella Sparks.-'paspaudžiau jo ranką.
-Malonu susipažinti.-'atsakė su šypsena.
P.O.V Harry***
po 3 savaičių.
***"Ding dong" nuskambėjo namų skambutis kurį paspaudžiau.Netrukus duris atvėrė...
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...