POV'Mella'
Su išgasčiu žiūrėjau į vaikino ranką ir laukiau atsakymo.
-Aš nieko nepadriau.-'greit atsakė Harry.
-Kaip tai nieko?! Tai iš kur pas tave tokia ranka?Hm..?-'piktai užrėkiau ir paėmiau jo ranką.
Netrukus iš vaikino lūpų išsklido skausmo aimana.
-Sumušiau ir viskas!-'išrėžė greit vaikinas ir nusuko žvilgsnį.
Aš turbūt minutę patylėjau kol supratau ką jis pasakė.
-Ką padarei?!-'išrėkiau ant viso parko.
-Gi pasakiau ką.-'piktai atrėžė Harry.
-Ką sumušei?Už ką taip?-'užpuoliau vaikiną klausimais.
-Pamokiau vieną šunsnukį už tai jog lindo prie merginos.-'pasakė.
-Oh...Tikiuos neužmušei jo?-'atsargiai paklausiau.
-Žinoma,kad ne!-'garsiai atsakė.'-Kad ir labai norėjau.-'suburbuliavo panosėje jog beveik nieko neišgirdau.
-Oh...-'nebetūrėjau ką pasakyti.
-Tu pyksti?-'paklausė vaikinas ir pažiūrėjo į mane.
-Ne...nors taip.-'atsakiau.
-Kodėl?-'paklausė.
-Gal todėl jog nuo manęs tai nuslėpei,nepranešei,nepaskambinai ir net neparašei,o dar ir apie savo reikalus slaptus nieko nepapasakoji!Ar tu nors numanai kaip aš jaudinuosi?!-'išrėkiau vaikinui vos ne į veidą.
-Mella aš viską darau jog tau būtų geriau.Kada nors tikrai viską papasakosiu,bet ne dabar.Pasidžiaukime paskutinėmis mūsų dienomis kartu,juk aš išvyksiu.-'pasakė vaikinas ir šiek tiek šyptelėjo.
Taip jis sako tiesą,nėra laiko pykčiams,reikia atidžiaugti vienas kitu,kol dar neišsiskyrėme...
POV'Harry'-Nagi Mell.-'zyziau merginai jog ji pasiryžtų ir pagaliau atsisėstu ant motociklo.
-Ne Harry!Aš nevažiuosiu šituo...am...daiktu.Po galais kam tau tas motociklas jei turi mašiną?-'parodė ranka į mano motociklą.
-Todėl jog mašina man atsibodo.Nagi juk čia tik motociklas ir aš jį vairiuosiu.-'vėl zyziau.
-Tuo labiau ne,nes tu jį vairuosi.-atsakė Mell.
-Gaila,tuomet aš tavęs nenusivešiu į vieną nuostabią vietą.-'pasakiau išlėto ir su nuliūdusiu balsu.
-Oh...na gerai.Bet tu Harry Styles atsakingas už mano gyvybę,todėl vairuok atsargiai.-'pirštu įdūrė man į krūtinę ir pagaliau atsisėdo ant motociklo.
-Apkabink mane.-'tariau ir mano veide jau žaidė žaisminga šypsenėlė.
-Ką?-'nustebusi tarė Mell.
-Apkabink mane stipriai, jei nori gyventi ir nenukristi.-'tariau rimtai.
Netrukus merginos rankos išlėto apjuosė mane ir stipriai su savo kūnu prisiglaudė prie manęs.Jaučiau jos kvėpavimą ir širdies dūžius,kurie trankėsi man į nugarą.Nusišypsojau ir paspaudžiau gazą.Netrukus jau lėkėme greitkeliu.Man važiuojant greičiau Mell dar stipriau prisiglaudė.Padidinau greiti ir mėgavausi jog ji glaudžiasi prie manęs.
Po pusvalandžio mes atvykome į tą vietą.
-Na kaip?-'tariau pastatęs motociklą.
-Čia nuostabu Harry.-'su džiaugsmu ir šilta šypsena atsakė Mell.
-Eime pasivaiksčioti.-'tariau ir priėjęs sunėriau mūsų rankas.
Jausmas nuostabus...
POV'Mella'Harry atsivežė mane prie jūros.Oh...vaizdas nuostabus,jūra savo bangomis skalauja pakrantes,saulė apšviečia vandenį ir šildo orą,oras tikrai geras,o ir aplinka nuostabi.Vaikinas sunėrė mūsų rankas ir dabar mes jau vaikčiojome pakrante.Turbūt iš šono atrodome kaip pora,bet taip nėra.Netrukus pajaučiau garbaniaus keistą žvilgsnį į mane.Atsisukau ir paklausiau...
-Kas?
-Tu labai graži.-'tarė ir man mirktelėjo.
-Harry tu sergi?-'tariau šiek tiek atistraukusi nuo vaikino.
-Kiek žinau ...tai ne.-'tarė pasimetęs.
-Tuomet tu girtas.-'pasakiau rimtai.
-Pala...ką?Aš nesergu ir nesu girtas Mell.
Jei jau pasakiau tau komplimentą tai man kažkas blogai?-'tarė ir suprunkštė.
-Na ne,tiesiog keista tai iš tavęs girdėti.-'pasakiau pati pasimetusi.
-Nieko priprasi.-'tarė ir nusijuokė.
Vaikštinėjome toliau tyloje...Užmerkiau akis ir leidau garbaniau mane vesti,klausiausi jūros ošimo.Staig...Harry persimetė mane per petį ir pradėjo bėgt į vandenį.Cypiau ir trankiau garbaniui nugarą jog paleistų.
-Ne Harry,prašau ne.Nemesk manęs,kitaip užmušiu tave..Nuleisk mane prašau.-'pasakiau vos ne rėkdama.
-Paleist?Gerai.-'pasakė ir nusijuokė.
Netrukus vaikinas paleido mane ir aš kritau į vandenį.
-Harry!-'užrėkiau ant visos jūros.
-Kas yra meile?Sušlapai?-'tarė ir juokėsi.
-Tu irgi šlapias.-'nusijuokiau.
Netrukus Harry pradėjo mane taškyt,o aš bėgte bėgau iš vandens lauk.Netrukus jau buvau krante ir bėgau pakrante nuo Harry.Žiūrėjau į tolį,kol mane sugavo vaikino rankos ir abu kritom ant sauso,karšto smėlio.Iš mano lūpų išsklido juokas,kaip ir iš Harry.Vaikinas buvo virš manęs,o nuo jo garbanų man ant veido lašėjo vanduo.Atmerkiau akis ir pamačiau Harry veidą visai arti savojo,jaučiau net jo kvėpabimą,kuris atsimušė man į lūpas.Dieve Harry nedaryk to,pasitrauk.Mintyse rėkiau.Aš galiu nesusivaldyti ir jį pabūčiuoti,o taa mūsų draugystei amen.Harry stebėjo mane kaip ir aš jį,abu šypsojomės kaip kokie kvailiai.Vaikino kūnas visas šlapias ir jis užgulęs mane,mano rankos jam ant kaklo,o jo veidas lenkiasi vis arčiau manęs.Po galais.Nebesusivaldžiau ir pati įsisiurbiau į jo lūpas...
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...