"Kova"
POV'Mella'
Praėjo savaitė,kai jau žinau jog Harry gyvas.Tai gera naujiena,bet man nuo to nelengviau.Turiu mane mylintį vaikiną Emilį,todėl negaliu būti su Harry ir taip įskaudintį blondiną.Atsidūstu ir atsisėdu ant palangės.Pro langą matau sušąlusius ir liūdnus medžius,begalę vaikų žaidančiu su neseniai iškritusiu sniegu,žmonių skubančių po darbų ar prieš kalėdinių apsipirkimų į šiltus namus,kur jų lauks šeima.Visi skuba.Visi lekia.Laikas taip pat neišimtis.Poryt kūčios.Man sunku galvoti apie šių metų Kalėdų šventimą,nes viską planavau su Harry.Deja,viskas kadanors baigiasi,todėl ir mūsų meilei laikas baigtis.Šventes sutiksiu su Emiliu ir jo šeima,nes manoji apsigyveno New York'e, o ir aš jau pilnametė,bei suaugusi.Mano galvoje daug minčių,kai kurios geros ir pozityvios,kitos liūdnos ir skausmingos,dar kitos abejingos ir neryžtingos.Galvoju apie tai jog Emilis man sumelavo apie Harry.Negaliu šito taip imti ir pamiršti,nesvarbu jog Emilis viską paaiškino ir jam tai pasakė kitas asmuo.Pastaruoju metu jaučiuosi kaip kalinė.Emilis mane labai kontroliuoja ir žinau dėl ko.Jis bijo jog grįšiu pas Harry.Garbaniaus nemačiau nuo tada,kai palikau jo namus.Jis net nebandė su manimi susisiekti ir manau tai reiškia visko baigtį.Vakare Emilis mane vesis į klubą.Aš to taip nenoriu,bet taip pat nenoriu jog jis nusiviltų manimi.Oh...Atsidūstu ir savo kelius apglėbiu rankomis,bei toliau savo ilgesingu žvilgsniu žvelgiu pro apšerkšnijusį langą.'Sudie Harry Styles' tariu sau mintyse...
POV'Harry'
Išeinu iš virtuvės su puodeliu karštos mėtų arbatos.Šis mano mėgstamas aromatas netrukus pasklinda po visus namus.Prieinu prie lango ir pažvelgiu pro jį į sniegu padengtą gatvę , stebiu skubančius žmones ir gamtos miegą.Ramu ir tylu.Už lango lėtai krenta baltasparnės snaigės,kurios netrukus prisijungia prie senbūvio sniego.Pridedu puodelį sau prie lūpų ir atsigeriu karštą gurkšnį arbatos.Tuojau pat sušįlu.Pažvelgiu į laikrodį 20:55 vakaro.Atsidūstu ir mastau ką dar nuveikti ir kaip ištrinti Mellą iš savo galvos.Atrodau ramus ir nieko nejaučiantis...bet po velnių aš beprotiškai jos pasiilgau,o dar labiau noriu nudėti tą subingalvį!Iškvepiu iš pykčio susidariusi orą ir padėjęs puodelį ant stalo,bei pasiėmęs paltą su kitais menkniekiais,išeinu iš namų.Laikas tave ištrinti Mella ir tai man padės kita mergina.'Sudie vaikystės prieše Mella Sparks'.Tariu sau mintyse,bei įsėdęs į mašiną išvažiuoju į nežinomybę.
POV'Mella'
Garsi muzika,visur šokantys ir geriantys žmonės.Čia pilna visokių nesąmonių,jau geriau būčiau likusi namie,bei pažiūrėjusi romantinį filmą apsiverkusi.Atsidūstu ir leidžiuosi tempiama Emilio pro visus šokančius žmones.Susierzinu,kai į mane trankosi visokie nevėkšlos.Išleidžiu atodūsi,kai atisduriame prie baro.Emilis iškart užsako mums gėrimų,o aš įsitaisau ant bato kėdės.Tikiuosi jis neužsimanys šokti,nes jaučiuosi šūdinai.Paremiu ranka savo smakrą,bei bandau išvengti Emilio žvilgsnio.Po galais nežiūrėk taip į mane tarsi norėtum suvalgyti! Rėkiau sau mintyse ir pavarčiau akimis.Netrukus gavau įvairiaspalvį alkocholinį gėrimą.Šiąnakt prisigersiu iš nevilties,o taip aš beviltiška.Emilis suburba kažką panašaus į 'Einu į touletą',bei man linktelėjus dingsta.Atsipalaiduoju,kai pagaliau niekas manęs nebestebi.Užsiverčiu gėrimą ir leidžiu jsm tekėti gerkle.Ech.Neskanus.
-Dar vieną!-'tariu barmenui ir netrukus sulaukiu to paties gėrimo.
Žvilgčioju akimis kas darosi aplink ir netrukus sutoju ties garbanomis.Šūdas!Ten Harry!Užsidengiu veidą savo tamsiais plaukais jog jis manęs nepastebėtų.Pažvelgiu pro plaukus ir netrukus gailiuosi pažiūrėjusi,ji bučiuoja kitą.Ir nebetkokią,o tikrą kekšę!Pasiimu gėrimą,bei vėl užsiverčiu visą iki dugno.Pagaunu Harry žvilgsnį ir suprantu jog jis mane pastebėjo.Netrukus jis pats įsisiurbia,tai cilikoninei blondinei į lūpas.Šiknius!
Apsižvalgau aplink ir pamatau grįžtantį Emilį.Netrukus pšoku nuo kėdės ,bei prieinu prie savo vaikino.Paimu jį už rankos ir per garsią muziką sušunku 'Einam pašokti!',vaikinas linkteli.Nusitempiau jį prie pat Harry ir prisiglaudžiau prie blondino.Negaliu patikėti jog šoku,juk sakiau,kad nešoksiu.Oh...aš tikrai beviltiška...POV'Harry'
Ji sušiktai mane provokuoja!Nesvarbu jog ir aš ją provokavau.Mella apsikabina tą šunsnukį,bei aistringai trindamasi į jį šoka.Asilo veide įsiplieskia šypsena,o manąjame pyktis.Harry valdykis!Neturiu teisės jo sumušti,kad ir kaip to norėčiau.Juk Mella nebe mano,tai ir tai nebe mano reikalas.Nusisuku ir tesiu savo flirtavimą su blondine,kuri man vissiškai nepatinka,bet nujaučiu jog lovoje ji tūrėtų būti gera.Įdomu ar Mella savo nekaltybę atidavė tam asilui?Šūdas aš ir vėl gavoju apie ją.Susikaupiu ties mergina,bet neištvėręs smalsumo atsisuku į Mellą.Vos atsisukęs ir pamatęs Mellą besibučiuojančią su tuo aslilu,nebeištvėręs pakylu nuo baro ir priėjęs atplėšiu Mellą.
-Harry?-'taria pasimetusi Mell.
-Palik mano merginą!-'puola ginti savo nuosavybę asilas.
-Klausyk,kiaule su žuvies akim susitenki šmutkes ir dingsti. Antraip pagržinsiu tavo veiduką,jog Mella nebeatpažintų.-'išlieju visą pyktį ir sugniaužiu kumsčius.
-Harry išeik!-'šaukia Mell,bet aš nereguoju.
-Gandro lizde ji mano mergina.Todėl dink.-'ištaria subingalvis ir aš neištvėręs paimu jį už švarko,bei tempiu lauk iš klubo.Vos atsidūrėme lauke paliedau savo kumštį asilui į veidą,bet jis taip pat nepasidavė ir vožė man atgal.Prasidėjo mudvieju kova,kol Mella mane atplėšė nuo savo vaikino,bei trenkė per veidą.Nesitikėjau tokio jos poelgio ir pakėlęs nuo žemės grindinio savo paltą,išėjau...
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...