"Klaida"
POV'Harry'
-Šūdas!
Nusikeikiu, kai eilinį kartą nepavyksta prisiskambinti Mellai.Jau antra diena po to įvykio ir aš visdar neturiu jokių žinių iš jos.Namuose jos nėra,universitete taip pat,net to suknisto Emilio klausiau kur ji,bet jis nieko nepasakė.Po galais, kas jai užėjo?! Dėl tokio menkniekio supyko ir net neleido nieko paaiškint.Nekenčiu tokių suknistų situacijų, o ypač tada, kai kaltas esu aš.Maniau jog Mella atsileis ir viskas bus gerai,bet viskas yra atvirkščiai...ji nenusileidžia ir aš net nežinau kur ji!Metu stiklinę vandens į veidrodį,bei nuslįstu sieną ant raudonmedžio grindų.Kambaryje pabyra milijonas aštrių šukių.Rankomis pereinu per savo garbanas ir atlošiu galvą.
-Suknistas gyvenimas.-'sumurmu panosėje.
Netrukus mano ausis pasiekia balsai už mano namo durų.Lėtai pakylu nuo grindų ir nužingsniuoju link durų...POV'Mella'
-Zayn,jei jis tave pamatys bus blogai.Važiuok iš čia.-'jau dešimtą kartą kartoju tai tamsiaplaukiui.
-O aš pasakiau ne.-'ištaria tą patį atsakymą,kaip ir preitą kartą.
Susinervinusi ir pasimetusi pradedu žaisti su savo rankų pirštais.
-Nagi, Zayn, juk žinai jog Harry tu nepatinki,o jei pamatys jog buvau su tavimi visas šias dienas,bus dar blogiau.-'mėginu įtikintį vaikiną išvažiuoti.
Aš tikrai nenoriu jog Harry mus pamatytų kartu,o tuo labiau nenoriu jog užmuštų Zayn,todėl bus geriau jei šias dvi dienas pamiršime ir jis paliks mane ramybėje.Tamsiaplaukis pereina ranka per savo plaukus ir pasilenkęs pakšteli man į žandą.
-Sudie,meile.-'ištaria Zayn ir nueina link savo mašinos.
Atsidūstu ir palaukiu,kol nuvažiuos Zayn.
Kai mašina dingsta horizonte,aš drebančiomis rankomis pabeldžiu į garbaniaus namo duris.
Netrukus durys atsiveria ir už jų pasirodo pavargęs Harry veidas.
-Mella?-'pasimetęs ištaria Hazz.
Šiek tiek pasimetu ir nebežinau ką pasakyti,bet greit atgaunu kalbos dovaną.
-Taip.Aš žinau jog reikėjo paskambinti,nes...
Nespėju pabaigti sakinio,kai garbanius sujungia mūsų lūpas ir įtempis mane vidun.Atrodo tarsi jo lūpų neragavau tūkstantį metų ir dabar galėčiau jomis mėgautis kiaurą dieną.
Nusišypsau per bučinį ir apkabinu vaikino kaklą.Dieve,kaip aš pasiilgau jo aromato.Netrukus atsitraukiame vienas nuo kito ir nusišypsome.
-Mella,po galais kur tu buvai?
Na štai grįžta įsakmus Harry.
-Aš turėjau pailsėti,todėl buvau išvykusi trumpam.Atleisk,man dėl pavydo scenos.-'atsidūsdama ištariu ir pasimetusi užkišu savo netvarkingą plaukų sruogą už ausies.
-Viskas gerai,svarbu jog tu dabar čia.-'su šypsena veide ištaria Hazz.
Gerai jog viskas išsisprendė.
POV'Harry'Pažvelgiu pro langą.Oh...lauke tikra žiema.Už lango krenta baltos snaigės,namai papuošti kalėdiniais papuošimais,žmonės kuo greičiau skuba į namus,jog nesušaltų,medžiai sustingę nuo juos užklupusio šalčio.Užsivinioju šalį aplink kaklą ir pazitvarkau garbanas.Netrukus ateina ir Mella.Ji apsivelka savo tamsiai mėlyną paltą ir juodą šalį.Na štai mes jau pasiruošę išeiname į žvarbų orą.Nežinau,kodėl aš sušiktai sutikau eiti pasivaiksčioti tokiu šaltu oru,turbūt Mella moka gerai įtikinti.Mergina stipriau isikimba man į parankę ir prisiglaudžia.Nusišypsau ir toliau leidžiu tylai mus supti.Tiesą sakant norėčiau sužinoti kur ji buvo tas dvi dienas ir leido man taip kankintis,bet nenoriu to prisiminti ir pyktis.Lėtai iškvepiu orą ir stebiu kaip jis užšalą žemoje lauko temperatūroje.Netrukus ramybę ir mane išblaško Mell skambantis telefonas.Mergina mikliai iš palto kišenės išsitraukia telefoną ir užmetusi keistą žvilgsnį man,atsiliepia.Įdėmiai žvelgiu į merginą ir mėginu nuspėti su kuo ji kalba.
-Iki.Zayn.-'ištaria Mella.
Po galais kąą?!
-Mella?!-'atsisuku į merginą ir piktai ištariu.
-Leisk man viską paaiškinti Harry.-'pradeda murmėti Mell.
-Paaiškinti?-'tariu pasimetęs.
-Tarp mūsų per tas dienas nieko nebuvo.Jis tiesiog buvo geras draugas.-'greitai susako Mella.
-Ką?Šūdas!-'tariu supratęs jog ji tas dvi dienas praleido su juo.
-Harry..-'pradeda zysti mergina.
-Atsakyk. Tarp jūsų nieko nebuvo?-'ištariu rimtai ir laukiu Mell žodžių jog nieko neįvyko.
- Harry aš...
-Nemeluok!-'piktai tariu.
-Jis mane pabučiavo.Bet tai tik bučinys.Aš buvau prislėgta ir taip...na gavosi.Supranti?-'mikčiodama pasakė Mella.
Mano žodžiai pastrigo gerklėje.Jie bučiavosi?!Tas šūdžius ją pabučiavo!Negaliu patikėti.
-Ne.Nesuprantu!Eik namo.-'ištariu ir liepiu merginai vykti namo.
-Harry, ne!Kur tu eisi?-'paklausia mergina.
-Eik namo.Turiu neužbaigtų reikalų.-'ištariu ir apsisukęs žingsniuoju tolyn,palikdamas Mella stovėti vieną.Zayn tu lavonas.
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...