" New life?
No, It's new beginning "POV'Harry'
Nusprendžiau prieiti arčiau merginos ir patikrinti ar reikia pagalbos.Įsitrižai kirtęs ir peršokęs suolelį atsidūriau gal per dešimt metrų nuo merginos.Perėjau ranka per varvančias garbanas ir patraukiau jas sau nuo veido.Jaučiausi kiauriai permirkęs ir susierzinęs,jog per lietaus lašus nieko nematau.Taip pat sunkiai,bet vos girdimai girdėjau merginos keiksmus kilusius dėl batelio.Suprunksčiau dėl tokių merginos emocijų,bet suvokiau,jog tai nera mandagu.
-Atsiprašau.'-tariau vis dar stengdamasis nesuprunkštk ir mergina atsisuko į mane ,bei pažvelgė savo rudom akim į manasias žalias akis..Nežinau kas nutiko,bet viskas išnyko ir aš paskendau jos tamsiai ruduose akyse.
-Jūs mane gązdinate vaikine.-'netrukus išgirdau šį balsą ir atkreipiau dėmesį į ją.
-Oh taip, atleiskite,gal jums padėti ?.-tariau susigėdęs.
-Na ,padėsite nebent tada ,jei esate aukštakulnių batų taisytojas,ar batsiuvys.-'tarė mergina ir patraukė savo šlapius tamsius plaukus sau nuo veido.
Netrukus pajutau keistą trauką,kurią jau kažkada jutau Mellai..POV'Mella'
Stengdamasi pabegti nuo lietaus užbėgau į kavinę ir atsisėdau kuo toliau nuo čia esančiu žmonių.Atsidusau ir užsisakiusi kavos sedėjau ir žiūrėjau kaip lietaus lašeliai rieda lango stiklu,tyliai spėliojau kuris lašelis pirmasis nuriedės ir pasieks finišą.Įdomu ką dabar veikia Harry...O ne.Vėl galvoju apie jį,vis stengiuosi pabėgti nuo šių minčių,o jos vis grįžta.Kodėl yra taip sunku pamiršti žmogų?Kodėl man sunku pamiršti jį?Juk aš pasiryžau tam,pasiryžau po to kai viskas sugriuvo .Iki šiol spanuoju košmarą kaip jo kumštis skrieja į mane ir vel tas pats šiurpas nubėga per kūną.Reikia pradėti siekti karjeros,kuo daugiau dirbsiu tuo greičiau užmiršių žaliaakį.
-Ahhm..'- sukrunkštejo balsas,kuris mane išblaškė.Pakėliau akis ir sutikau kitas dvejas žialias akis.Įsižiūrėjau į šviesių akių žalumą ir pradejau lyginti su Harry tamsiomis žaliomis akimis.Netrukus vėl išgirdau tą patį garsą.Pažvelgiau dabar jau ne į akis,o į patį vaikiną.Jis buvo aukštas,tamsiaplaukis ,griežtų veido bruožų ir tikrai išvaizdus.
-Atsiprašau jei sutrugdžiau.Bet norėjau pasidomėti ar dar ko nors norėsite,nes kava kaip pastebėjau nelabai geriasi.'-tarė tamsiaplaukis ir nusišypsojo.Netrukus į galvą atėjo jo žodžiai ir supratau,jog jis čia kavinėje dirba padavėju.
-Oh.Ne,ačiū,daugiau nieko nereikia,o kava puiki,tik karštoka,norėjau palaukti kol atvės.'-tariau stengdamasi nusišypsoti gražia šypsena,kuri neatrodytų priverstinė.
-Na tada puiku,bet negaliu vistiek jūsų palikti ramybėje.'-tarė vaikinas ir nusišypsojo keriančia šypsena.
-Am,kodėl?'-tariau šiek tiek sunerimusi.
-Kol iš tokios gražios merginos negausiu jos numerio ir nesužinosiu vardo,neatstosiu nuo jūsų.'-flirtuojančiu balsu tarė vaikinas.Mano žnadai įgavo raudoną atspalvį ir stengiausi tai nuslėpti.Su manim flirtuoja padavėjas?Gražus padavėjas.Ką man daryti?Kaip elgtis? Dieve,net nežinau kodėl nekalbu.
-Aš.Am..Aš Mella,na tiksliau Mellanie.-'pagaliau sugebėjau išlementi.
-Malonu Mella, aš Lucas.-'Tarė vaikinas ir nusišypsojęs padavė man lapelį.Iš pradžių nesupratau kam man jis,bet prisiminiau jo žodžius,tad paėmiau lapelį ir jame brūkštelėjau skaičiukus,na tiksliau savo numerį.
-Štai.-'tariau su šypsena ir vaikinas dingo spėjęs man mirktelėti.Pasijutau keistai,atrodo tarsi išduočiau Harry,nors mudvieju niekas ir nebesieja.Atsidusau ir sumokėjusi už kavą išėjau į lietų,kuris su mano kiekvienu žingsniu stiprėjo.Ėjau šaligatviu ir stengiausi sugalvoti kaip elgtis ir ką daryti,jog viskas kuo greičiau pagerėtų.Priėjau parką ir pasukau pro jį,nes taip greičiau nusigausiu iki buto.Per tą lietų buvo vos įmanoma įžvelgti kelią.Žvalgiausi aplink kol netoliese pamačiau JĮ.Tai Harry,man užtenka pamatyti jo stovėsena,šlapias garbanas ir iškart suprantu,kad tai jis.Širdį perskrodė skausmas,kai pamačiau jį su kita mergina.Atrodo tarsi širdis dužo antrą kartą į milijonus šipulių,kurie su kiekvienu oro įkvėpimu sminga gilyn į širdį.Net neįsivaizduojate koks tai jausmas..Ir koks begalinis skausmas mane užplūdo tą akimirką. Atsistojau prie medžio ir žvelgiau į juos,nors lietus man tikrai pakankamai trugdė įžvelgti kas ji tokia ir kas ten vyksta. Netrukus nustėrau,kai pamačiau,jog Harry pakelia ją ant rankų ir neša per medžius link bordo spalvos mašinos.Šią akimirką ,kai mano akys buvo įsmigusios į Harry ir merginą,ne mane,o kitą merginą ant jo rankų,ir kol smulkūs šalti lietaus lašai krito ir bėgo mano veidu,supratau ,kad viskas dingo..Visi jausmai ir prisiminai susiję su juo ir manimi, ir dabar tikrai žinojau,jog tai pabaiga. Kuo tikriausia santykių pabaiga.POV'Harry'
-Šita?-'tariau rudaakei merginai,kai prinešiau ją prie bordo spalvos Volkswagen mašinos.
-Taip,labai dėkoju!-'tarė mergina ir striktelėjo man iš rankų.Stovėjau ir negalėjau atsigrožėti jos akimis ir pačia ja. Damn,ši mergina mane labai sužavėjo.
-Am,galėčiau sužinoti savo išgelbėtosios vardą?-'tariau su žavia šypsena. Merginos skruostai paraudo ir ji nedrąsiai padavė man juodą kortelę,kurioje baltomis raidėmis buvo išgraveruoti jos inicialiai,vardas ir telefono numeris. Užmečiau akį ir perskaičiau akimis. Amelia Arghous.
-Malonu Amelia,aš Harry Styles.-'tariau rudaakei ir spustelėjau ranką.
-Gali vadinti mane Ami,juk esi kaip ir mano gelbėtojas.-'tarė Ami ir nusijuokė šiltu juoku,kuris privertė mane įsišiepti.
-Turiu važiuoti.Dar kartą dėkoju Harry ir sudie.-'tarė mergina šypteldama ir linktelėjęs pasitraukiau ir uždariau jai mašinos dureles,kai ji įsėdo. Palaukiau,kol automobilis nuvažiuos ir pradėjau eiti link namų.
Tik eidamas pastebėjau,jog jau nebelyja. Dar kartą šyptelėjau bei išsitraukiau jos vizitinę. Manau,reiktų ją pakviesti susitikti,galbūt net kažkas pavyktų? Gal net būsime pora? Turiu gyventi toliau,juk su Mellanie viskas baigta,be to jausmai su laiku išblės. Kad ir kaip suknistai dabar jaučiuosi,bet suprantu,kad Mella į mane niekada nebežiurės kaip į vaikiną,todėl nebelysiu prie jos ir leisiu jai gyventi laimingai su kitu. Laikas pradėti naują gyvenimo etapą,kuriame nebėra Mellanie,Mellanie Sparks ir visko kas susiję su ja..
Lai viskas lieka užmarštyje,nors ir sunku..
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...