Part: 6

2.5K 130 2
                                    

P.O.V Mella

Būdama pas Ariana iš tėvų sužinojau jog jie turi išvykti į New Yorką verslo reikalais,o tai reiškia,kad aš liksiu viena namie yeyyy!!!Nors mano tėvai dar nenusprendė,ką su manim daryt,bet aš tikrai liksiu čia.Esu didelė ir manęs prižiūrėti nereikia.Nelikau nakvoti pas Arianą,nes pas ją atvyko kažkoks pusbrolis,todėl po vakarienės su tėvais grįžau namo.Jau 22:46 valanda.Nuėjau po dušu,išsidžiovinau plaukus ir apsirengiau savo mėgstamus naktinius.Kažkaip keista,nes Harry nieko nerašė,bet aš nenusileisiu ir tikrai pirma jam nerašysiu.Na jau NE,Harry Styles nesulauksi.Jau ruošiausi eiti įsijungti kokį filmą per loptop'ą,bet išgirdau mamos šaukimą.

-Mell!

-Kąą?'-atrėkiau atgal,kad net gerklę paskaudo.

Niekas neatsakė.Hm...reiškia turiu eiti į apačią pažiūrėt ko ji nori.Tėvai tūrėtų krautis daiktus,nes ryt išvyksta.Tingiai nusileidau laiptais žemyn ir pamačiau tėvus sėdint salione ant  raudonos kraujo spalvos sofos.Jie sedėjo ir laukė kol aš prisėsiu ant sėdmaišio.Atsisėdau ir įsitaisiau patogiai.Turbūt jie nusprendė mane palikti vieną namie,todėl dabar tūrėsiu klausyti jų litanijos apie saugumą,kad reikia užrakint duris visada ir bal bla bla...

-Na ko kvietėt?'-paklausiau ir su giliu atodūsiu.

-Mes nusprendėm tavo globą plaikti suaugusiam žmogui,nes nežinome kiek laiko ten užtruksime.Taigi tave paliksime  savo  senai draugei,tu ją tūrėtum prisiminti.'-nusišypsojo abu savo firminėm šypsenom.Oh paliks mane suaugusiam žmogui,na ir kam gi? Arianos mamai?Savo draugei Lizai?

-Oh...gi sakiau,kad moku pati savimi pasirūpinti,juk man jau septynioliką...po galais.'-išrėžiau viską supykusi.

-Nesikeik ir nesinervink.'-puolė bart mane tėtis.

-Atsiprašau.'-nenorėjau ginčytis,todėl nusileidau ir atsiprašiau.'-Tai kam mane paliksit?'-pasidomėjau.

-Čia į Londoną atvyksta Anne!'-sudžiaugsmu pasakė mama.Pala...kokia dar Anne?Sedėjau ir masčiau,bet mintis išsklaidė

-Ji atvyks ryt,nes nori aplankyti savo sūnu.Pameni tokį Harry?

Kaip aš galiu neprisimint pono Harry'io,juk dabr su juo draugauju ir jam ruošiuos keršyti.Tik ne Harry mama.Prašau maldauju,tik ne ji!Nneoriu jog ji matytų mane su Harry.

-Taip pamenu.'-atsakiu rimtu balsu.

-Tai vat ji tave prižiūrės. Jau ryt ryte  dešimtą tūrėtų būti čia.

-Pala...Ji čia gyvens?

-Taip,šitaip ji galės tave prižiūrėti.

-Oh...

-Kasnors ne taip?

-Taip!Ne tai nėra ne.Tai bus puiku.'-pasakiau su netikra šypsena,tėvai abu į mane keistai žiūrėjo.Dar pakalbėjau su mama ir tėčiu.Daviau po bučkį ir atsisveikinau,nežadu keltis trečią nakties,kad juos išlydėti.Turiu būti pasiruošusi rytojui,juk reiks vaidinti,kad viskas gerai,net pačios savo namuose.

Nuėjau į savo kambarį ir griuvau į lovą,iškart užmigau...

P.O.V Harry

-Klausau.

Atsiliepiau į skambutį antrą valandą nakties,kas taip vėlai gali skambinti?!Mano balsas buvo prikimęs ir pats buvau ne formoj,nes prieš dvi valandas grįžau iš vakarėlio visai girtas ir užmigau.

-Mielasis?

-Mama?Kodėl skambini naktį?Juk dėl rytojaus sutarėm aš tave paimsiu.Ar kas nors nutiko?'-užpuoliau klausimais,juk ryt ji tūrėjo atvažiuoti pas mane ir prižiūrėt kažkokią merginą.

-Ne man viskas gerai...Tik mano draugei blogai,ji ligoninėje,o jos devynerių metų sūnus liko vienas,todėl turiu jį prižvelgti,kol traugei bus geriau.Neatvyksiu.Atleisk.

-Oh...Aš taip tavęs laukiau.'-pasakiau liūdnu balsu,ištikrųjų labai jos pasiilgau,juk ji mano mama,o aš jos taip ilgai nemačiau.

-Atleisk,atvyksiu,kai tik galėsiu arba tu tūrėsi atvykti.Beje gal galėtum padėti?

-Kaip padėti?

-Pameni sakiau,jog atvykusi tūrėsiu prižiūrėti vieną senų draugų dukrą,nes jos tėvai išvyko?

-Na pamenu,kuo tai susyję su manim?

-Na aš nebegaliu atvykti,todėl nėra kam jos prižiūrėti,o jos tėvai turbūt jau išskrido,nes neina prisiskambinti.

-Tai...?

-Gal galėtum ją prižiūrėti?

-Kąą aš?Juk žinai,kad neturiu patirties prižiūrėti vaikus...

-Na ji jau nebe vaikas.

-Tai kam tada ją prižiūrėti?'-paklausiau nesupratęs ir jau atsigavęs iš miegų.

-Na ji dar nepilnametė,jai tik septyniolika,todėl jei reikia suaugusio globos.

-Oh...bet juk man aštonioliką?Ji tik metais jaunesnė.

-Bet tu jau pilnametis,todėl gali ją prižiūrėti.Tau nebūtina pas ją gyventi,tik nuvažiuoti pažiūrėti kartais. Prašau mielasis.

-Na gerai.'-pats nežinau,kodėl sutikau,tiesiog širdis liepė sutikti.

-Puiku!'-džiaugsmingai surėkė mama.

-Na tai kas ji ir kur gyvena?

-Pameni mano draugus Sparks'us?

-Aha.

-O jų dukrą pameni?Jūs gerai sutardavote.

Pff...Niekuomet su ta mergaite gerai nesutariau,ji mane erzindavo vien savo kvėpavimu,skriausdavau ją,bet kai išsikrausčiau jos nebemačiau.Jua septyneri metai praėjo.

-Taip pamenų tą mergaitę.

-Tai tau ją reiks prižiūrėti.Gal vėl būsite draugais?'-džiūgavo mama.

-Taip žinoma aš jos pasiilgau.'-meluoju kaip reikalas.Nežinau kodėl,bet noriu ją pamatyt.Įdomu kokia ji dabar po septynių metų.Ar tokia apti erzinanti ir baisi?O gal tikra gražuolė?Pagalvojau ir nusijuokiau,tai neįmanoma,ji tikrai nevirto gražuole,nebent kokia moksliuke.

-Puiku tada ryt atsiūsiu jų namų adresą.Iki,myliu,bučiuoju.

-Čiau mama,Myliu.

Baigėsi pokalbis,o aš vėl smigau į miegą.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ryte atsikėliau žvalus,greit susitvarkiau ir gavau sms žinute Sparks'ų namų adresą.Keista...Pavardė tokia pati kaip Mellos,bet ir adresas tas pats...Kas čia vyksta?Esmė tame jog Sparks'ų dukros vardo nepamenu išvis mažai ją pamenu,o adresas galbūt ne tas...Juk Mellos adreso gerai nežinau ir neįsiminiau,juk tik vieną kartą ją vežiau namo.Juk pasaulyje daugybę žmonių su panašiomis pavardėmis.Pasiėiau mašinos raktus ir išvykau pas tą mergaitę.Oh visas šis reikalas virs kankynę.

P.O.V Mella

Atsibudau devintą ryto,susitvarkiau,pasipuošiau.Juk atvyksta Anne Styles.Nusileidau į apačią,nuėjau į virtuvę,pasidariau pusryčius ir pradėjau juos valgyt.Staiga suskambo durų skambutis.Turbūt Anne atvyko.Nubėgau atidaryt duris,greit jas atvėriau ir likau be žado.Ten buvo ne Anne,o Harry...Man galas...

LifeWhere stories live. Discover now