PART 57

1.3K 98 8
                                    

"It is what it is"

POV'Harry'

Lėtai apžvelgęs kamerą atsigulu ant kieto gulto.Dieve, kodėl čia nėra normalios lovos?Ką nusikaltėliai miegot negali normaliai?Piktai atsidūstu ir stengiuosi kuo patogiau įsitaisyti.Dabar 4 valanda ryto ir aš čia jau...greitai pažvelgiu į savo laikrodį..am...aš čia jau 5 valandas.Wow..Tai ilgiausias laikas kiek esu išbuvęs uždarytas.Tikiuosi tie kvailiai greitai mane paleis,nes jau numanau kaip man reiks aiškintis Mellai apie,tai kur buvau visą naktį.Suknistas Zayn ir jo pareiškimas.Pastebėjau jog jis mėgsta rizikuot savo gyvybe,jei tas subingalvis neatsiims pareiškimo aš jį surasiu ir užmušiu,tada visos mano problemos baigsis.Po galais kada aš tapau toks hamas?Užmerkiu akis ir pradedu tolygiai kvėpuoti.Manau būtų neprošal numigti,man išėjus iš čia reiks jėgų.Uždedu rankas sau už galvos ir su maža šypsenėle veide stengiuosi nugrimsti į miegą."Tik tak...tik tak..."Atmerkiu akis ir sugriežiu dantimis.Kas kameroj sumąstė įdėt šį prakeiktą laikrodį?Negaliu užmigti per tokį erzinantį garsą.Nurimstu ir vėl užsimerkiu.
-Panele,ateikite vėliau.-'išgirstu vieno iš uniformuotų policininkų balsą.Susierzinu dėl kylančio triukšmo ir užsidengiu ausis.
-Ne.Ir pasitraukit man iš kelio!-'užšaukia moteriškas balsas.
Nejaugi čia nėra ramybės?!
-Styles!-'vėl išgirstu tą balsą.
Šūdas!Šūdas...tikras šūdas!Greitai atmerkiu akis ir netrukus keliuosi atsisėsti.Deja,nesėkmingai.Greitai keldamasis susitrenkiau galvą į lovos atlošą.Sugriežiu dantimis ir greitai rankomis pereinu per plaukus.
-Mieloji?-'ištariu švelniu balseliu ir pažvelgiu į rūsčią merginą.

POV'Mella'

Pastumiu policininką sau iš kelio ir žygiuoju link kameros.Esu tokia pikta ir įsiutusi jog nepaklūstu policininkui,bei laužau taisykles.
-Styles!-'užšaukiu ant visos areštinės jog greičiau rasčiau tą kvailį.Netrukus pro grotas išvystu garbanotus tamsius plaukus.Ten jis.Gerai,Mella susiimk ir nepasiduok jo kerinčiam žavesiui.Ryžtingai nueinu link garbaniaus.
-Mieloji?-'ištaria mielu balseliu Hazz.
-Tau tai nepadės.Ką pridirbai!Kodėl sužalojei Zayn?Harry juk sakiau nieko nedaryti!Bet tau vistiek reikėjo prisivirt košės!-'pritrūkusiu oru išsakau paskutinius žodžius.
-Mella,nepradėk.Dabar tam nemetas.Geriau ištrauk mane iš čia.-'išdėsto savo taisykles Harry.
-Būtent dabar tam ir metas.Tavęs neišleis jei Zayn neatsiims pareiškimo.-'ištariu ramiu balsu.
-Mella net nemėgink.Girdi?-'pradeda pamokslauti H.
-Aš tik pasikalbėsiu.-'tariu vaikinui,bei apsisukusi žengiu tolyn nuo kameros.
Reikia surasti Zayn ir jo atsiprašyti už šį asilą.
-Mella!
Išgirstu paskutinį Hazz šauksmą man išeinant į gryną orą.Lauke mirtinai šalta ir dabar beveik 5 valanda ryto.Zayn turbūt ligoninėje.Jaučiuosi tokia kalta dėl to kas įvyko,jog net bijau rodytis Zayn akyse.Oh...kodėl viskas taip sudėtinga?

POV'Harry'

Po šimts!Negaliu patikėti jog Mella išėjo pas tą storžievį.Dabar tas asilas naudosis proga ir prikalbės nesąmonių.Tikiuosi ji nėra kvaila ir nepatikės jo žodžiais.Suknistas Zayn ir suknisti farai.Trenkiu kumsčiu į grotas,bei netrukus sulaukiu policininkų keistų žvilgsnių įspėjančių mane ramintis.Kaip man nusiramint,jei mano mergina manęs nepaklausė ir išlėkė pas tą žąsiną?!Nekenčiu savo gyvenimo.Atsisėdu ant gulto,bei rankomis pereinu per savo garbanas.
Mella prašau neik.

POV'Mella'

Sustoju prie 345 palatos durų ir sustingstu.Žinau vieną,kad ir kaip nenoriu kalbėti su Zayn,man reikia.Drebančia ranka kelis kart pabeldžiu į palatos baltas duris.Kaip be būtų keista tokį ankstų rytą išgirstu atsakymą užeiti.Šiek tiek nustebusi jog Zayn nesiilsi ir nemiega užeinu į palatą,bei už savęs uždarau duris.Atsisuku į vaikiną,kuris guli apklijuotas įvairiais laideliais.
Harry tikrai jį sužalojo.Jam lūžusi nosis ir ranka,bei ant kino yra įvairių sužalojimų
-Sveikas.-'tariu drebančiu ir nepasitikinčiu balsu.
-Na netoks ir sveikas,kaip matai.-'ištaria su šypsena veide.
Galiu teigti jog kad ir kaip jis sumuštas vistiek atrodo žavingai.
-Um...taip atsiprašau.Aš tiesiog...
-Žinau dėl ko tu čia Mella,bet atsakymas yra ne.Ar tu nesupranti jog Harry ,tai ne tas vaikinas,kurio tau reikia?Ar tu matai ką jis man padarė?Mella šis gruobinis tau netinka.-'užbaigia kalbėti tamsiaplaukis ir pažvelgia į mane gailesčio akimis.
-Atleisk,dėl to ką jis tau padarė.Jaučiuosi kalta,bet prašau atsiimk pareiškimą.-'vistiek laikausi savo.
-Gerai.-'ištaria Zayn.
Šiek tiek nustebinta tokiu greitu sutikimu šypteliu.
-Gerai?-'pasitikslinu.
-Taip gerai,bet prižadėk jog apgalvosi tai ką tau sakiau.Tu tikrai verta geresnio Mella.-'taria Zayn.
Nežinau, kodėl bet šie žodžiai įstringa mano galvoje.
Lingteliu lėtai galva ir atsistojusi,bei atsisveikinusi išeinu iš palatos.
Lėtai galvodama įeinu į tuščią liftą ir paspaudžiu mygtuką.Lifto durys užsidaro ir aš paskęstu apmąstymuose.
Galbūt Zayn teisus ? Harry yra netinkamas vaikinas?

LifeWhere stories live. Discover now