PART 87

979 105 8
                                    

" S o r r y "

POV'Harry'

-Bet jei tau nepavyks?Jei tu per tas 8 valandas,negrįši gyvas?'-tarė Liam,o aš susiraukiau pagalvojęs apie Mella,bei tai kaip ji kentėtų,bei nekestų manęs dėl to.
-Žinau.Bet kas nerizikuoja tas negeria šampano tiesa?Įsiliesiu į jo grupę,padarysiu per tas valandas taip kad aklai manimi pasitikėtų,o tada duosiu jums ženklą,bei mes visi pulsime tą gaują,o aš nužudysiu savo tėvą.'-tariau ir užsikišau ginklą už kelnių.
-Tikiuosi viskas pavyks.'-tarė Liam,o aš linktelėjau.
-Tiesiog...Jei per tas 8 valandas negausi iš manęs žinių,tai pasakyk Mellai,kad labai ją myliu ir mylėsiu visada.'-tariau,o Liam paplekšnojo man per petį.
-Viskas bus gerai.'-tarė vaikinas,o aš linktelėjęs pradėjau eiti mirčiai į nasrus.Įėjau į pastatą ir mane pasitiko apsauginiai.Atidaviau jiems savo ginklą ir leidausi vedamas tamsiu koridoriumi.
Nesu tikras viskuom ką darau ir ar tai pavyks,bet turiu vilties išeiti iš čia gyvas.

POV'Mella'

-Ačiū dėstytojau.'-tariau prieš uždarant klasės duris.Baigiau savo baigiamajį darbą ir jau greitai tikiuosi savo rankose laikyti teisės diplomą.Nusišypsojau,jog pagaliau po tiek laiko ir vargo galėsiu pradėti dirbti savo mėgstamą darbą.Rytoj jau birželis ir galėsiu pasimėgauti vasara,o liepą vyks diplomų įteikimas,tad praktiškai dabar aš laisva.Išsitraukiau telefoną iš kišenės ir patikrinau ar nėra naujų pranešimų.Susiraukiau nesulaukusi jei vienos garbaniaus žinutės.Turiu keistą nuojauta jog kažkas vyksta,bet manau aš per daug prisigalvoju ir man reikia atsipalaiduoti.Harry nėra vaikas,po šimts jis vadovauja mafijai,kad ir kaip man tai nepatinka.Lauks sunkus ir pavojingas gyvenimas su juo,bet be jo būtų negyvenimas,o tik egzistavimas šiam pasaulį.
-Mella!-'nutraukė mano mintis ir sustabdė vaikino balsas.
Atsisukau atgal ir išvydau atbėgantį Emilį.
Po galais,tikiuosi Harry jo nepamatys.Iš susierzinimo pradėjau kramtyti savo lūpą.
-Sveika.'-tarė vaikinas su viliojančia šypsena ,bei apkabino mane pasisveikindamas.Vėl tas keistas jausmas nuvilnijo mano kūnu,šalia šio vaikino jaučiuosi keistai ir nežinau ar tai gerai,ar blogai.
-Labas.'-išlemenau šiek tiek drebančiu balsu ir apsidairiau aplink.
-Tave pasiims Haroldas?'-tarė Emilis ir ranka perėjo per savo vešlius plaukus.
Dar kartą apsidairiau aplink.
-Harry,jo vardas Harry.Am,manau ne.'-tariau ir šyptelėjau maža šypsenėle.
-Tai tuomet galiu parvešti tave namo?'-atsargiai tarė vaikinas parodydamas į savo mašiną kitapus gatvės.Vienu momentu jau norėjau sakyti ne,bet pagalvojus jog mano mašina sugedusi,o autobuso stotelė labai toli,linktelėjau sutikdama.Netrukus Emilio ranka atsargiai apvijo mano liemenį ir pradėjo vestis link mašinos.Šyptelėjau ir įsėdau į jo mašiną.
-Tai...Kaip sekasi?'-pakausė Emilis,po kelių minučių nejaukios tylos.
-Gerai,o tau?'-tariau su šypsena ir stebėjau kelią kuriuo važiavome nežinoma man kryptimi.
-Turejau omenyje kaip su Harry.Man gerai,ačiū.'-tarė vaikinas,o aš susigėdau,netaip supratau klausimą.Pasirodžiau kvaila.Šaunu Mella.
-Su Harry viskas tobula.'-tariau su plačia šypsena.
-Jau žinai,na jo reikaliukus su mafija?'-tarė vaikinas,o aš susiraukiau.
-Iš kur žinai apie tai?'-tariau ir šiek tiek išsigandau,nes nežinojau kur mes važiuojame.
-Nesvarbu Mella,džiaugiuosi jog jau žinai ir aplink tave melo mažėja.'-tarė Emilis.
-Ta prasme melo mažėja?'-tariau ir sulaukiau vaikino šypsnio.
-Man reikės mažiau tau visko aiškinti brangute...

POV'Harry'

Sumaigiau merginai žinutę ir greitai nuėjau į kabinetą koridoriaus gale.
-Atlikai ko prašiau?'-tarė gilus,duslus balsas.Gailiuosi jog panašų balsą paveldėjau ir aš.
-Taip.Nužudžiau ją.Perėžiau jai gerklę peiliu.Šaltakraujiškai kaip ir ankščiau jei nori tai žinoti.'-tariau spausdamas kumščius ir stengdamasis nepratrūkti.
-Nuleisk toną sūnau.Džiaugiuosi jog pasirinkai būti su manimi tau čia ir vieta,o ne pas kvailius.'-tarė ir atsisėdo atgal į savo krėslą.
-Aš taip pat džiaugiuosi.Tik čia jaučiuosi savimi.'-tariau gryną melą.
Tik čia jaučiuosi žudiku,štai ką norėjau išrėkti jam į veidą,kol jis šypsojosi savo šiurpia šypsena.
-Pasitikiu tavimi,bet žinau kad esi suktas,todėl turi man įrodyti ir nusipelnyti pasitikėjimą Harry.'-tarė.
-Kaip įrodyti?'-tariau ir pažvelgiau į jį.
-Nužudyti savą žmogų.'-tarė ir nusišypsojo.
Prisiekiu dievu norėjau išpjauti jam tą šypseną,bet dar per anksti,jei užpulsiu jį dabar,mano šansai išgyventi bus vienas iš milijono.
-Tu man nesakei apie šią sąlygą.'-tariau ir aiškiai valdžiau savo kylantį susierzinimą,bei balso toną.
-Tai tau nauja sąlyga sūnau.Turi valandą atnešti man savo žmogaus lavoną.'-tarė su ta šypsena.
Išėjau ir trenkiau durimis.Šūdas!Planas vyksta ne taip kaip tikėjausi.Išėjau iš pastato į gryną orą ir nuėjau iki savos mašinos,nesusivaldžiau ir trenkiau į ją kumsčiu.
-Šūdas!'-suurzgiau ir įsėdau į mašiną.
Ką man nužudyti?Po galais,nejau turiu žudyti savą žmogų.Žinau jog pas mane gaujoje bet kas atiduotų gyvybę už mane,bet dabar kai galiu rinktis žudyti ar ne,esu priverstas nutraukti viską arba užgniaušti jausmus ir nužudyti kažkurį iš savo gaujos.Jei to nepadarysiu ši viena auka,neatstos visų kitų kurios įvyks jei nepasiielgsiu taip, kaip nori jis.
Trenkiau į vairą,ir vėl,ir vėl,ir vėl,kol paskaudo ranką.Pažvelgiau į kruvinus krumplius ir susiraukiau.Užvedžiau mašiną ir nuvykau iki savo sandėlių,kur įvykdysiu žmogžudystę,bei šaltakraujiškai nužudysiu savą.Nežinau kam ateis pabaiga,bet kažkas nebegrįš į savo namus.Atvykau į vietą ir užgesinau variklį.Atrėmiau galvą į automobilio sėdynę ir užmerkiau akis.Ką man nužudyti?Žinau kaip gailėsiuosi to,bet neturiu kitokio pasirinkimo,man reikia,tiesiog būtina padaryti viską,kad pagaliau užmuščiau savo tėvą,bei viskas baigtusi.Laikas eiti atimti nekalto žmogaus gyvybę.Išlipau iš mašinos ir nuėjau į sandėlį.Visi kalbėjo apie reikalus ir pamatę mane pasisveikino.Atsirėmiau į sieną ir leidau jiems tęsti pokalbį,apžiurėdamas kiekvieną atskirai.Liam,Niall,Iltis,Justas,Johan,David,Mark,Zed ir kiti,jeibman visi kaip broliai,nežinau kurį paaukotį.Susiraukiau ir stebėjau kiekvieną kol atėjo Thom.Jis tamsiaplaukis ,tatuiruotas 18-metis vaikinas,jis dažnai padeda mums pargabenti siuntas su sunkvežimiu.Žinau apie jį tik tai kad jis neturi šeimos,yra gėjus ir gyvena vienas.Susižvalgiau su Liam ir pastebėjau jo žvilgsnį į mane,bei Thom,kuris rūkė.Liam jau žino apie tai ką turiu padaryti ir kad ir kaip tai jam nepatinka,jis žino ,kad kitos išeities nėra.
Netrukus rudaplaukis rimtai pažvelgė į mane,bei atsistojo ir pakvietė visus likusius į sandėlį.
-Thom.'-pašaukiau tamsiaplaukį jog neišeitų.
-Taip vade??'-tarė .
Oh, po galais tikiuosi viskas baigsis greitai.
-Prieik.'-tariau vaikinui ir jis priėjo arčiau.
Apkabinau jį per pečius ir pradėjau vestis į tuščią sandėlį.
-Tu geras vaikinas Thom ir visada juo būsi.'-tariau jam.
-Dekoju uz gerus žodžius.'-tarė su šypsena.
-Man tikrai gaila.'-sukuždėjau tyliau,o vaikinas sutriko.
-Ko gaila?'-vos žodžiai paliko vaikino lūpas, apėjau už jo nugaros ir uždėjęs ranką pradėjau jį smaugti.
-Atleisk.'-tariau vaikinui ir netrukus jo kūnas suglebo palikęs paskutinį oro atodūsį.

Pranešimas skaitytojams.

Pastebėjau jog paskutinėse dalyse 'vote' mažėja ir tai šiek tiek neramina.Žinau jog dalis keliu retai,bet esu labai užsiėmęs žmogus,bei turiu savo gyvenimą ir jame taip pat netrūksta veiksmo,dramų ir visko kitko,todėl tikiuosi suprasite ir nepyksite dėl reto kėlimo.Anyway,džiaugiuosi jog ši istorija,kaip ir mano kitos sulaukia dėmesio nors kažkiek.Didelis ačiū,kad skaitote,bei lauksiu nuomonių.

LifeWhere stories live. Discover now