"Life give one bad thing"
POV'Mella'
Atmerkiau savo rudas akis ir pažvelgiau į šoną.Jo nėra.Pabudau viena.Mano sausas lūpas palieka liūdnas atodūsis ir aš išlipu iš lovos.Nusiprausiu ir apsivelku Harry tamsiai mėlynus languotus marškinius.Įkvepiu jų kvapo.Mmm...mėtos ir cigaretės,visur atpažinčiau šį kvapą.Užsisagstau marškinius ir atraitoju šiek tiek ilgokas rankoves.Ranka perbraukiu per tamsius plaukus ir nueinu į svetainę.Apsižvalgau aplink.Jo čia nei kvapo.Taip.Aš viena.Okey.Basomis greitai nutipenau į virtuvę ir atidarius šaldytuvą pažvelgiau į jo turinį.Hmm...išsiėmiau šviežių sulčių ir įsipyliau į stiklinę.Lėtai išgėriau jų visą turinį ir padėjau stiklinę.Pažvelgiau į riešą...ačiū dievui,greitai gyja.Susiraukiau išgirdusi savo skambantį telefoną.Priėjau prie spintelės ir jį paėmusi pažvelgiau kas skambina.Nustebau kai pamačiau skambintoją,nejaučiomis pradėjau kramtyti lūpą.
-Liam?POV'Harry'
Šūdas!Ar šiais laikais niekas nesupranta ką sakau?!Atsisukau į verkiančią merginą ir nesusivaldęs trenkiau jai.Negaliu pakęst kaip ji verkia.
-Neverk po galais!-' užrėkiu ir mergina paliečia savo raudoną žandą,bei užčiaupia lūpas.
-Atsiprašau.-'išlemena drebančiu balsu.
-Juk daviau parą!Suknistą parą pinigams surinkti!O tu?-'išrėkiau ir nusijuokiau.'-Sumąstei pabėgti.Negaliu patikėt,jog esi tokia durna.'-garsiau nusijuokiu ir ranka pereinu per garbanas. '- Juk nemanei,jog pabėgsi nuo manęs Sabrina?-'tariu su šypsena ir nieko nelaukęs trenkiu jai dar kartą.
Mergina nukrenta ant betoninių grindų ir nebepakyla.
-Niall!- užrėkiu per visą sandėlį, o mergina kūkčioja į grindis.
-Po šimts blondžiau!-'užšaukiu garsiau,jog suskausta gerklę.
-Ko rėki kaip beprotis.-'atbėgęs taria blondinas.
-Kad tu kurčias.-'pasakau ir parodau į merginą.
-Ką daryt?-'paklausia lyg nežinotų.
-Atsikratyk.-'tariu blondžiui ir jis šypteli.
-Senasis Harry grįžo.-'taria su šypsena ir pakelia drebančią merginą nuo grindų.
-Taip.-'tariu ir išeinu iš patalpos,negaliu į tai žiūrėt.Šūdas!Paspiriu skardinę ir išsitraukiu cigaretę.Esu toks piktas jog beleką užmuščiau.Įtraukiu ir išpūčių dūmą.Širdies plakimas sulėtėja ir aš nusiraminu.
-Harry kas yra,jog šiandien nuo pačio ryto ant visų rėki kaip kvailys?-'taria Liam ir priėjęs taip pat išsitraukia cigaretę.
-Zoe grįžo.-'tariu ir išmetęs cigaretę ją sutrypiu.
-Tu tuo įsitikinęs?-'taria vaikinas,o aš į jį pažvelgiu piktu žvilgsniu.
-Supratau.-'taria Liam ir apsisukęs išeina.
Atsiremiu į šaltą sieną ir atsidūstu.
Jis grįžo man sugriaut gyvenimo.Aš nepriklausau jam ir tikrai nesiimsiu senų reikalų.Šūdas!Kodėl jis suknistai tūrėjo grįžt,ir dar būtinai šią savaitę?!POV'Mella'
Sustoju prie keliuko ir netrukus pamačiau juodą 'BMW' mašiną privažiuojančią prie manęs.Vos pamačiau įsidraikiusius plaukus ir baltą šypseną,supratau,jog tai Louis.
Mašina sustojo ir aš įlipau į mašiną.
-Sveika ponia Styles.-'taria Lou ir nusijuokia šiltu juoku.
-Ha ha ha.Labai juokinga Tomlinson.-'nusišypsau jam kerštinga šypsena.
-Gerai,gerai baigiau.Juk žinai,kad nemėgstu kai kreipiais į mane pavardę.-'nusipurto kaip šuo Lou ir tai man sukelią juoką.
-Aha!Prajuokinau.-' pergalingai šypteli Louis.
-Klok.-'tariau ir pažvelgiau į jį šaltu veidu.
-Nežinom kas jam, nuo pat ryto vos atvykęs rėkia ant kiekvieno ir net liepė atsikratyt me...šiukšlių.-'greitai sutrikęs išpyškina Lou.
-Šiukšlių?-'tariu sutrikus.
-Na taip.-'taria vaikinas ir pasikaso sprandą.
-Okey.Kur jis?-'tariu pasimetus.Jeigu net pats Liam paskambino jog atvykčiau ir nuraminčiau garbanių,reiškia jis tikrai įpykęs.
-Prieplaukoj.-'taria Louis ir jo šypsena dingsta.
Po šimts kas mano garbaniui?POV'Harry'
Trenkiu kumsčiu į sieną ir nebeištvėręs atsisuku į vaikinus.
-Kas per asilai man dirba?!-'ušrėkiau visu balsu ir visus piktai nužvelgiau.
-Harry raminkis.-'taria Liam, o aš sugniaužiu kumštį.
-Niall po galais,kaip nuo tavęs pabėgo sumušta mergina?!Gali man maloniai paaiškint?!-'užrėkiu vaikinui į veidą.
-Ji man spyrė ir pabėgo.-'ramiu veidu ištaria Niall.
-Ji turėjo būt mirus,o nelakstyt laisvėj!-'užrėkiu ir toliau rėkiu ant kitų.Tikra betvarkė čia.
Nužvelgiu vaikinų veiduose atsiradusią šypsena.
Rimtai?Juos užmušt gal?
-Ko jūs šypsotės priedurniai?!-'užrėkiu,o Niall nusijuokia.
O dieve suteik man kantrybės.
-Kur Lou bastosi?!-'užrėkiau.
-Jau parsibasčiau taria Lou ir ateina atsisėst prie kitų.
-Pagaliau atėjai manėm kad prarėks savo balsą čia bestaugdamas.-'taria iltis.
Ką?
Netrukus mano įsitempusį kūną apgaubia šiltos rankos ir aš sutrinku,bet netrukus užuodžiu tą vanilės kvapą.Tai Mella.Mano Mella.Atsipalaidavau jai mane apkabinus.
-Aš jam sakiau užkąst,nes jis nesąvas,bet jis mane pasiuntė.-'tarė Niall ir atsikando sumuštinio,kurį visą laiką laikė rankoje kol rėkiau.
-Na vaikinai aš jau čia,o ir mano garbanius jau ramus.Tiesa meile?-'tarė Mell ir atėjus pabučiavo.
Visi vaikinai šypsojosi kaip asilai ir skleidė keistus garsus.
Atsitraukiau nuo merginos ir piktai nužvelgiau besišypsančius vaikinus.
-Jūs gal į galvą norit?-'tariau.
-Gerai gerai išeinam,tik susiraskit kambarį.-'taria Niall ir pakilęs su sumuštiniu burnoje išeina,o paksui jį ir kiti.
-Atsipalaiduok ir pasakyk kas tau.-'taria Mella.
-Viskas gerai ir prašau neklausk,nes nepasakysiu.Saugau tave tu tai žinai.Prašau tik vieno būk šiuo metu atsargesnė gerai?
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...