"Love is a strange thing"
POV'Mella'
Stipriau suspaudžiu tamsiaplaukio ranką ir netrukus sulaukiu jo šiltos šypsenos.Nuleidžiu akis ir lengvai paraustu.Įžengiame į namo vidų,kur pilną žmonių ir groja tranki muzika.Akimis greit perbėgu kiekvieną namo kampelį ir sustingstu,ties garbanotais plaukais.
Sustingstu ne vien dėl Harry...bet ir dėl jo poelgio.Jis be jokio širdies skausmo pabučiavo kažkokią blondinę.Po galais ta kvailė galėtų ir atsisukti.Užmerkiu akis ir gyliai įkvepiu.Man jis neberūpi...taip mano gyvenime yra tamsiaplaukis.Pažvelgiu į Zayn ir į jo tobulas rudas akis.Jis toks mielas ir gražus,jog negaliu nesišypsoti.Zayn nusiveda mane link draugų ir Harry.
-Ooo...Dar viena porelė.Jūs čia ką porom apsikeitinėjat?-'užsipuola mus blondžius.
-Matau ne vieni mes čia tokie.-'ištaria Zayn ir nužvelgia Harry su Perrie.
Kaip ji galėjo?!
-Sveikinam.-'greitai ištariu garbaniui ir pajaučiu kaip Zayn stipriau mane apkabina.
-Jus taip pat.-'karčiai atsako Harry.
-Dėkojam.-'atsako Zayn.
-Blogiukas ir gerutė.-'ištaria Hazz.
-Garbanius ir blondinė.-'kertu atgal.
-Aš tuoj...-'piktai išrėžia Perrie.
-Ramiai,ramiai.Čia mūsų vakarėlis,jei čia spręsite savo reikalus galite išeiti iš kart.-'greitai nuramina mus Eleonor.
-Taip.Eikit lauk.-'ištaria Harry.
Dieve,jei jis dar kartą pavartys savo akis aš jam voštelsiu per galvą.Nekenčiu kai jis yra toks.
-Ne čia Harry.-'taria Zayn ir nusiveda mane šokti.
Tamsiaplauko rankos apsivija mano liemenį ir prispaudžia prie savęs.Įkvepiu vaikino aromato.Jis kvepia pipirmetėmis ir cianamonu,keistas bet labai viliojantis kvapas.
Pažvelgiu į Zayn rudas akis ir šypteliu.Manau tikrai jaučiu jam stiprius jausmus.POV'Harry'
Nekenčiu Zayn.Nekenčiu kaip jis flirtuoja su ja.Nekenčiu Mellos,jog ji pasiduoda jam.Šūdas!
Apkabinu savo mėlynake ir nepaleidžiu jos visą vakarą.
-Ej Harry! Nueik į rūsį vyno.Žinai kur taip?-'pašaukia Lou.
-Taip.Žinoma.-'sumurmu panosėje ir pakštelėjes Perrie į žandą,nueinu link laiptų į rūsį.
Šūdas čia tamsu ir nieko nematau.
Įjungiu blankią švieselę ir rankomis einu per vyną.Nueik paimk,o kokį paimk tai ne aišku.Susierzinu ir griebiu patį pirmąjį su įdomiu pavadinimu.Netrukus užgęsta šviesa ir girdžiu kaip kažkas leidžiasi laiptais.Nueinu link šviesos jungiklio ir paspaudžiu.Rūsyje vėl užsidega blanki šviesa.
-Ouj.Tu paėmei.Puiku.-'taria nulipusi žemyn Mell.
-Pasiėmiau sau.Jei tau reikia pasiimk pati.-'atkertu tamsiaplaukei.
-Puiku.Pasiimsiu.-'ištaria ir praeina pro mane link vyno.
-Ožka.-'ištariu panosėje.
-Klausyk ponaiti.-'baksteli į krūtinę priėjusi Mella.'-Neerzink manęs ir palik mus ramybėjė.Ožys!-'užrėkia Mella ir atsitraukia nuo manęs.
-Tai tu panelyte paklausyk.-'tariu ir pagriebiu merginos ranką taip prispauzdamas ją prie savęs.
-Paleisk asile!-'pradeda muistytis pikčiurna.
-Kai išklausysi.-'tariu piktai ir skaudžiau suspaudžiu ranką.
-Nenoriu nieko girdėti iš tavęs.Paleisk antraip rėksiu!-'pagrasina Mell,o aš nusijuokiu.
-Įdomu kaip rėksi dabar.-'ištariu pašaipiai ir nieko nelaukęs prispaudžia merginą šalia savęs,bei godžiai įsisiurbiu į lūpas.
Žinau jog ji mane myli,tik to nesupranta.Jaučiu tai iš jos bučinio.Dar yra vilties.POV'Mella'
Įveliu rankas į purias garbanas ir timpteliu jas.Harry sumurma ir greit užkelia mane ant senos,apdulkijusios spintelės.Apsiviju savo ilgomis kojomis Harry liemenį it leidžiuosi glomonėjama jo šiltų ir švelnių rankų.Vos įkvepiu oro,Harry vėl puola įsisiurbti į mano lūpas.Vaikino ranka atsiduria ant mano šlaunies ir pradeda kelti suknelę viršun.Suaimanuoju,kai vaikino ranka kyla vis aukščiau.Mano ausys išgirsta šurmulį ir petardų garsą.Harry sukanda mano lūpa ir aš vėl užmirštu,jog negaliu taip elgtis.Šūdas!Ką jis su manimi daro?Vaikino lūpos paliečia mano kaklą ir nusėja jį švelniais bučiniais.Savo rankomis įsitveriu į vaikino kaklą ir leidžiu jam monipuliuoti manimi.Harry išpučia šiltą orą man į kaklą ir įsisiurba į jį.Suskausta kaklą ir tik dabar supratau,jog tai klaida man liks žymė.Šūdas kodėl negaliu atsitraukti?!Išgirstame kažką lipant laiptais ir aš greit nustumiu garbanių nuo savęs,bei trenkiu jam per veidą.
-Harry!Po velnių paėmei vyno?-'ištaria nusileidęs į rūsį Liam.
-Taip,paėmiau.-'ištaria šiurkčiai ir praeina pro mane.
Kodėl taip pasielgiau?Kodėl negalėjau atsitraukti?Kas man darosi po galais!
Apsikvailinui prieš Harry ir dabar jis žino,kad negaliu jam atsispirti...
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...