PART 83

1.1K 86 12
                                    

"I am crazy.
Why?
Becouse I love you."

POV'Mella'

Tyla.Tyla užpildė kambarį ir girdėjosi tik mūsų kvėpavimas,kol jis susivienodino ir tapo kaip vienas.Gulėjau ir nejudėjau.Harry tylėjo.Mes abu tylėjom ir gulėjom įtampoj.Pajaučiau kaip vaikino ranka slinko link manosios ir lėtai kutendamas paėmė mano ranką,bei supynė mūsų pirštus.Buvau be reakcijos,bet viduje šokinėjau iš džiaugsmo.
-Atsiprašau.-'sušnabždėjo Harry,o aš vos girdėjau šnabzdesį.Neregavau,regavo tik mano kūnas,kuris siuntė keistus šiurpuliukus mano oda.
-Prašau atleisk man.-'žodžiai paliko Harry lūpas, o aš nusišypsojusi stipriau supyniau mūsų pirštus.Jaučiau kaip Harry kūnas iškvėpia susikaupusį orą.Visdar abu tylėjome,bet stipriai laikėme vienas kito ranką.Šiek tiek kruptelėjau,kai lauke pradėjo smarkiai lyti ir lietaus lašai pradėjo barbenti į langą.Prisislinkau arčiau Harry ir jis perkėlęs ranką apkabino mane per liemenį prisitraukdamas mane arčiau savo kūno.Kvėpavau jo nuostabiu aromatu,klausiausi jo širdies plakimo,bei žiūrėjau į mūsų supintas rankas.Dabar aš laiminga.Žinau viską apie Harry, o jis apie mane.Kad ir kaip man pavojinga ir nesaugu būti su juo...Aš negaliu kitaip.Man reikia jo tarsi oro jog gyvenčiau,be jo mano diena būtų niūri,o aš nenoriu...nenoriu patirti to ką patyriau,kai jis dingo.Net nenoriu to prisiminti.Geriau gyvensiu čia ir dabar,nes niekad negali žinoti kas gali nutikti.Aš jam vėl atleidau ir atleisiu dar jei reikės.Negaliu pykti ant jo,kai taip beprotiškai man jo reikia.Eh aš kvailė.Taip kvailė,bet ta kuri kovoja už savo laimę.O mano laimė-jis.
-Beprotė.-'sumurmėjau vaikinui į maikę.
-Ką?-'tarė tas duslus balsas,kurį dievinu.
-Aš beprotė.-'tariau jau garsiau.
Vaikinas apsisuko ir paleido mane,bei dabar žvelgė į akis.Nuliūdau,jog netekau šilto glėbio.
-Kodėl?-'tarė išsigandęs Harry.
-Nes myliu tave.-'tariau vaikinui ir netrukus buvau užgulta,bei įtraukta svaiginančio Harry bučinio.

POV'Harry'

Tos svaiginančios merginos lūpos,tas neapsakomas jų skonis.Dievinu,jog galiu ją turėti.Tik aš galiu ją liesti,bučiuoti,erzinti ir mylėti.Ji visa mano.Mano turtas.Atsitraukiau nuo Mell lūpų ir pažvelgiau į jos rudas,blizgančias akis.
-Myliu tave.-'tariau merginai ir pajaučiau jos nuostabą.Juk šiuos žodžius sakau retai,nes nebūnu tikras,bet dabar aš įsitikinęs myliu šią rudaplaukę merginą ir mirčiau be jos.
Pakštelėjau merginai į lūpas,o ji sukikeno suraukdama nosytę.
-Tai nulipsi?-'tarė Mella,o aš pasukinėjau galvą,duodamas suprasti,jog ne.
-Aš noriu į miegamajį.-'sumurkė Mella ir pabučiavo saldžiu bučiniu.Atsitraukiau nuo merginos ir ji atsistojusi pažvelgė į mane.Atistojau,nusivilkau švarką,bei jį numetęs ant stalo, atsirėmiau į sofą.
Stebėjau merginos judesius ir tai kaip ji kraipo užpakaliuką.Ji sušiktai mane erzina taip elgdamasi.
-Mella.-'suurzgiau,o mergina nusijuokė.
-Kas?-'tarė sutramdžiusi juoką,bei atėjus atsistojo man tarp kojų.Nieko nedariau, o stebėjau merginą.Mella savo rankomis pradėjo kelti mano maikę ir netrukus ją pašalino nuo mano kūno.Laukiau su šypsena ką ji darys toliau,jaučiau,kad ji sutrikusi ir nebežino ką daryti.Nustebau kai merginos šiltos rankos pradėjo liesti mano kaklą,krūtinę ir presą.Šypsojausi kaip kvailys ir mėgavausi jos rankomis ant mano kūno.
-Noriu tavęs.-'sušnabždėjo Mella, o aš erzinančiai šyptelėjau.
-Aš tavęs noriu dvidešimt keturias valandas kiekvieną parą,septynias dienas per savaitę.-'tariau Mellai ir įsisiurbiau į lūpas.
Prispaudžiau jos liekną kūną prie sienos ir lėtai nuvilkau maikutę su megztiniu.Apnuoginau jos kūną ir bučiavau kaklą.Suspaudžiau merginai šlaunis duodamas ženklą užšokti ant manęs,netrukus ji taip ir padarė,bei jau nešiausi ją link miegamojo...

POV'Mella'

Harry garbanos kuteno mano kaklą kol jis bučiavo mano kaklą,netrukus likau be apatinių ir tai mane labai jaudino.Aš tikrai jo pasiilgau.Sudejavau,kai Harry įėjo į mane,tai taip sušiktai gerai.Nagais braižiau vaikino nugarą,bei dejavau jo vardą,Harry bučiavo ir glamonėjo mane toliau,kol aš buvau užsiėmusi dejavimu.Tempas pagreitėjo ir nebetramdžiau garbanų.
-Harry...O dieve.-'dejavau vaikinui į ausį.
-Ššš...mažute.-'tarė Harry ir gylisu įėjo į mane.Išriečiau nugarą taip sukeldama jam šiek tiek nepatogumų,bet netrukus buvau gražintą atgal į senają poziciją.Dar kelios dejonės ir Harry sukrito šalia.Prisiglaudžiau prie vaikino ir piešiau skrituliukus ant jo nuogo kūno,kol jis piešė neaiškias figuras ant mano nuogos nugaros.
-Am...Mella?-'tarė Harry ir patogiau įsitaisė.
-Taip?-'sumurmėjau į jo krūtinę.
-Myli mane taip?-'tarė Harry, o aš sutrikau nuo jo klausimo.Nejau jis netiki mano meile jam?
-Juk žinai atsakymą Harry.-'tariau ir atsisėdau.
-Taip,tai kvailas klausimas.Tiesiog aš.Eh...Nežinau net kaip tai pasakyt,tiksliau paklaust.-'suniurnėjo Harry,o aš sutrikau dar labiau.
-Tu nori skirtis?-'tariau ir pažvelgiau į jo žalias sutrikusias akis.
-Ne!Žinoma ne.-'tarė garbanius ir paglostė mano žandą.
-Tai ko nori paklausti?-'tariau mėgindama suprasti jį.
-Am,tu nori sieti savo gyvenimą kartu su manimi?-'tarė Hazz.
-Taip,noriu,bet nesuprantu ko tu nori paklausti.-'tariau vaikinui ir patraukiau savo plaukus nuo veido.
-Tiesiog...Eh.Žinau,kad esu karštakošis,savanaudis asilas,kuris tau negali užtikrinti gero ir saugaus gyvenimo,bet tu žinai,jog dėl tavęs paaukočiau gyvybę ir labai tave myliu.Aš sušiktai pametęs galvą dėl tavęs Mella.Niekad nemaniau,jog mane gyvenime atsiras tokia megina,kurią mylėsiu,mylėsiu taip ilgai kaip tave.Tikrai džiaugiuosi jog visdar esi su manimi ir kad ištveri viską kas tau nutinka per mane.Aš niekad apie tai negalvojau,bet kai Lou apie tai užsiminė,man tai nedingsta iš galvos.Niekad nenorėjau būti supančiotas ar kurti šeimą,išvis man tai buvo kvaila ir bereikšmė tema,nes juk aš niekad to neturėsiu...bet aš sušiktai apie tai galvoju Mella ir aš noriu,jog tai būtum tu.-'išsakė viską Harry ir stebėjo mane.Aš sedėjau be reakcijos ir visdar galvojau apie jo išsakytus žodžius,supratau tik tai,kad jis mane myli,ir netikėjo,kad kada nors turės tokią meilę ir ar išvis galės ją patirti,bet patyrė tai su manimi.Am...Aš sutrikusi,nes manau nelabai supratau,ką jis iš visos savo nuostabios ir iškalbios kalbos norėjo pasakyti,bet bijau pripažinti jam,jog nei velnio nieko nesupatau,bei nežinau ko jis tikisi iš manęs.Apsivyniojau nuogą kūną paklode ir dar kartą perkėliau plaukus ant kito peties,atsargiai pažvelgiau į Harry,kuris stebėjo mane ir laukė kol ką nors pasakysiu.
-Aš irgi tave myliu,ir...nelabai supratau,ko tu nori manęs paklausti.
Harry perėjo rankomis per garbanas ir iškvėpęs orą atsisuko į mane.
-Tekėk už manęs...

LifeWhere stories live. Discover now