Part:4

3.4K 137 0
                                    

P.O.V Harry

Nuvykau pas Louis pasiėmiau lauktuves,jas susidėjau į mašinos bagažinę ir nuėjau gerti kavos su Louis.Dar valanda ir reiks važiuoti į studiją.Nužingsniavau į virtuvę ten jau manęs laukė Louis su kavos puodeliu,priėjau prie stalo, atsisėdau and kėdės ir gurkšnojau kavą.Louis vis žvligčiojo į mane savo keistu žvilgsniu ir laukė kol pradėsiu pasakot...Ah ir kam  aš jam užsiminiau apie Mella?! Dar kartą gurkštelėjau kavos.

-Tai...'-pasakė Louis.

-Kas?

-Nagi pasakok ...kaip su ja susipažinai,koks ten jos vardas Mella?

-Oh...na su ja susipažinau vakar.

-Vakar?  Kada spėjai???

-Na važiuodamas namo  užsukau į centrinį parką,pasivaiksčioti ir pakvėpuoti Londono oro.Juk žinai kaip pasiilgau Londono...

-Na.

-Kas na?

-Tęsk,vajezau...

-Na vaikčiojau kol į mane neatsitrenkė ji Mella.

Paskui aš jos atsiprašiau ir mes pradėjom kalbėti,aš ją įtikinau,kat tai mano kaltė,jog ji atsitrenkė į mane...na ir pakviečiau vakarienės,o ji sutiko.Taigi jau šį vakarą  einu su ją į pasimatymą.

-Na bet tu ir nemiegi...Vėl nauja tavo auka?

-Kokia dar auka,Lou?

-Na nauja mergina kuriai sudaužysį širdį.Priversi įsimylėt tave ir paliksi ją.Kaip visuomet.Man gailą tų merginų Harry.Kada tu sutiksi tą kurią pamilsi?

-Tame ir esmė Lou aš tokios dar nesutikau ir tikriausiai nesutiksiu.Nors Mella...am..um...aj nieko.

-Na na, sakyk kas Mella...?

-Na ji man patinka ir atrodo jog ją pažinočiau jau įlgą laiką.

-Negali būti.

-Kas?

-Tau ji patinka brolau.

-Ne nesąmonė aš ją mačiau dar tik vieną kartą.Nespank.

-Gerai gerai,tik žiūrėk pats neįsimylėk.

-Žinoma,kad neįsimylėsiu.Aj baigiam šią temą.Varom į studiją,jau laikas.

-Oke oke,bet papasakosi ryt apie pasimatymą.

-Oh.Gerai.

Su Louis nuvykome į studiją,ten  su grupe įrašinėjome naują dainą.Dabar jau vykstu namo ruoštis šįvakarui...
P.O.V Mella

Greitai susiruošiau ir nuvykau į oro uostą.Ji atskrido dėl manęs net iš Airijos!Iš Holme Chapel Ariana išsikraustė daugiau nei prieš 2 metus,o aš tik dabar.Oro uoste iškart ją pamačiau tie patys blondiniški garbanoti plaukai,kurie krenta jai ant pečių,toks pats rengimosi stilius,ji rengiasi kaip pop žvaigždė,turi tikrai gerą skonį...ne taip kaip aš,nesirengia kas papuola po ranka,ir tos pačios žydros akys.Ariana greit mane pamatė ir pradėjo bėgti man į glėbį,greit apsikabinom ir nuvykom pas mane į namus.Tėvai vėl darbe ir mes vienos visame name.Padėjau Arianai įsikurti ir papasakojau apie Harry.Jai nepatiko mintis,kad tuoj už poros valandų eisiu su juo į pasimatymą,bet kai pasakiau,kad jam keršysiu,ji nusišypsojo savo velniška šypsena ir pasakė 'Atvykau pačiu laiku,padėsiu tau!' taigi dabar turiu sąjungininke.:D Jau 17:00 valanda vakaro, tai reiškia,kad jau reikia ruoštis.Nuėjau po dušu,Ariana man padarė makiažą ir sutvarkė mano plauku,bei išrinko iš savo rūbų ką man rengtis.Jau  18:30 ir esu  susiruošusi.Susikroviau į savo delninukę daiktus ir įsimečiau telefoną,staiga atėjo žinutė į telą,tai teko jį vėl ištraukti.

LifeWhere stories live. Discover now