PART 24

2K 121 2
                                    

POV'Mella'

Sėdžiu ligoninės laukiamajame su Harry draugais.Taip...ligoninėje.Niall man pranešė jog jis pateko į avariją ir nebetkokią,o motociklo.Kaip man pasakojo,tai jis lenktyniavo trasoje,deja, nebesuvaldė motociklo ir rėžėsi į sieną.Nesuprantu ką jis ten veikė?Juk jis niekada nelenktyniavo?!O gal?Galbūt tai ir yra tas dalykas apie kurį Harry nenorėjo man pasakot?Negaliu patikėt jog jis lenktyniavo...Kodėl?Juk jis tūrėjo atvažiuot pas mane.Po galais Harry,kai pabusi aš tave nudėsiu!

Sedėjau susierzinusi ir susirūpinusi,bei žaidžiau su savo rankomis.

-Ei,viskas bus gerai.Jis stiprus.-'tarė Liam ir prisėdo šalia.

-Kodėl jis ten buvo?Kodėl?-'tariau ir nebesuvaldžiau ašarų,todėl jos pradėjo riedėti ir kristi nuo mano žandų.

-Tai Harry reikalai.Atleisk negaliu tau į tai atsakyt.-'tarė vaikinas ir paglostė man nugarą.

-Po galais Liam pasakyk!Ką jis ten veikė?!-'atsisukau į vaikiną ir suėmiau jo marškinių apykaklę.

-Mella ramiau.Negaliu pasakyt.Tai Harry reikalai,tik jis turi teisę tau tai pasakyti.

-'aiškinosi Liam.

Patraukiau nuo jo rankas ir jose panardinau savo veidą.

Jau 2 valandas nieko nežinau apie Harry.Jau 2 valandas esu nežinioje ir skausme.Ar jis sunkiai sužeistas?Ar nėra kokių sutrikimų?Ir išvis ar jis  gyvas?Žinome tik tiek jog jam išsinarino petys ir lūžo koja,bei yra stipriai sutrenkta galva.Daktarai nieko gero nežada,bet ką jie gali žadėti,jei nieko ir nepasako!Dieve meldžiu,man svarbiausia jog jis būtų gyvas.

-Turas nutrauktas,pranešiau vadybai.-'tarė priėjęs Zayn.

-Nors tiek.-'atsakė pakėlęs galvą Louis ir apglėbė rankomis  savo merginą.

-Ką jis ten veikė?Juk jis nutraukė tai ar ne?-'tarė Zayn.Ką nutraukė?Kas čia dabar?

-Tai aš kaltas.Nereikėjo man jam skambint.-'prabilo Niall.Visi sužiurome į jį.

-Kodėl skambinai jam?-'tarė Zayn.

-Jis grįžo.-'atsakė Niall.

-Kas?-'tarė Liam.

-Ray.-'pasakė Niall.

Vaikinai susižvalgė ir pradėjo apie kažką kalbėtis.Po galais...Kas tas Ray?Jau norėjau klaust,bet mane nutraukė...

-Ar jūs ponaičio Styles artimieji?-'tarė atėjusi vyriausioji gydytoja.

-Taip.-'atsakiau greičiau už kitus.

-Kas jūs panele?-'tarė ir peržvelgė mane žvilgsniu.

-Aš Mella Sparks,jo mergina.-'tariau ir jaučiau vaikinų žvilgsnį įsmeigta  į mane.Dieve ką aš pasakiau?!Oh...

-Um...Gerai,galėsite pas jį užeiti kai tik jis pabus.Ponaitį mes nuvežėmė į intensyvios priežiūros palatą.Stebėsime jį šianakt.

-'ramiai išdėstė gydytoją.

-Jis pasveiks?-'tariau ir mintyse meldžiau jog ji pasakytų,jog jam viskas gerai.

-Tiesą sakant vaikinas patyrė didelę traumą.Jam išnarintas petys,lūžusi koją per 2 vietas,stipriai sutrenkta galva ir žinoma yra daug apibrozdinimų.Jam padaryta kojos operacija.Gali būti jog po galvos traumos vaikinas kažko neprisimins arba trumpam praras atmintį.Šiandieną jis tikrai nepabus,todėl galite vykti namo pailsėti ir atvykti čia rytoij,kai ponaitis bus pabudęs.Viso gero.-'išdėstė gydytoja ir netrukus dingo už koridoriaus kampo.

LifeWhere stories live. Discover now