PART 73

1.3K 96 2
                                    

"It is too perfect to believe "

POV'Mella'

Jau praėjo 3 valandos kaip esame šalia ežero.Nesiskundžiu,nes puikiai praleidome laiką,nors šiek tiek ir sušalau.Visgi lauke -10.
Sušniurkščiau nosimi,o Harry atsistojo nuo mašinos.
-Metas vykti princese.-'tarė pakštelėdamas į lūpas.Gerai.Čia kažkas tikrai vyksta,bet niekaip nesuprantu kas.Harry kas minutę kažkas parašo,o jis visaip stengiasi apsaugoti savo telefoną nuo mano įkyraus žvilgsnio.Jis turi kitą.Tai žinoma ir taip aišku.Juk nesirašinėtų šalia savo merginos su belekuom.Atsidusau ir įsėdau į mašiną.Manau reikia viską apgalvoti,o grįžus namo įsprausti jį į kampą,bei iškamantinėti.Jei sužinosiu,kad turi kitą,užmušiu tą barakūdą ir jį.Tikrai taip pasiielgsiu,tas kas mano,kovosiu nagais ir dantimis,jei tik prireiks.Jau geriau lai meldžiasi,ta kekšė,kuri nuviliojo mano garbanių.Mano rezgiamą planą nutraukė Harry ranka ant mano šlaunies.Šiek tiek atsipalaidavau ir šyptelėjau garbaniui,kol jis įtartinai vairavo.Manau važiuojame ne namo,gal pavalgyti?Nusukau žvilgsnį į langą ir stebėjau apsunkusius medžius nuo sniego.Šiandien Sausio 30 diena,dar vienas žiemos mėnuo ir pavasaris.Kad ir kaip dievinu žiemą ir ypač savo gimtadienį,vistiek laukiu šilumos ir atbundančios gamtos.Greit atsisukau į garbanių,kai jam suskambo telefonas.Kas jam skambina?Pažvelgiau sutrikusi į garbanių,kol jis skaitė adresatą ir nežymiai susiraukė.Manau norėtų išvengti pokalbio,o gal dėl to,kad aš sėdžiu šalia?Jis dar šiek tiek pagalvojęs atsiliepė ir pridėjo telefoną prie ausies.
-Taip?-'tarė sugniauždamas vairą.
-Kaip tai?Juk liepiau palaukti kol atvyksiu.Taip, taip nupirkau atvešiu.Juk sakiau tau.-'greitai šnekėjo,vis mesdamas akį į mane.Garantuoju skambina ta kalė ir jis pas ją važiuos!Kas per šunsnukis ir kaip ta kalė drįsta jam skambinti?
-Gerai.Jau neužilgo būsiu.Kas?Po galais kaip tai mėlyna?Juk sakiau raudona.Gražiai atrodo?-'pradėjo kalausinėti,o aš jau žinau apie ką jie kalba.Žinoma,kad apie tos merkšės apatinius!Harry patinka raudona spalva,o ji apsivilko mėlynus ir dabar jį vilioja.Jai šakės,o jam galas.Stipriau suraukiau kaktą ir padariau piktą veidą.
-Svarbu gražu.Šampano yra?-'vėl tarė įsukdamas į man nežinomą gatvę.
Jam dar šampano reikia viršūnė!
Jei mašina nevažiuotų,jau senai būčiau iššokusi iš mašinos.Jau matau akyse vaizdą kaip draskau tai merginai veidą.
-Gerai.Tuoj būsiu.-'tarė ir padėjo telefoną.
Suraukiau veidą ir stengiausi neapsiverkti arba jo neužmušti.
-Atvykom lipk.-'tarė išlipdamas.Rimtai ?Jis atsivežė mane pas ją?Tai ką supažindins?Čia jau visiška viršūnė.Išlipau iš mašinos trenkdama durelėmis.Harry greit atsisuko į mane su išsiplėtusiom akim.
-Kas yra?-'tarė pasimetęs.Jis dar klausia?
-Užmušiu ją.-'sumurmėjau panosėje .
Greitai praėjau pro jį ir įžengiau pro sodybos duris.
-Su gimtadieniu Mella!-'mano ausyse pasigirdo balsas,o aš sustingau.Man rods tuoj suklupsiu.
Čia visi...Liam ir Sophia,Louis ir Eleonor,Arisa,Niall su kažkokia mergina,Zayn ir Perrie (jų tikrai mažiausiai tikėjausi),taip pat daugybę kitų mano draugų iš mokyklos,nustebau išvydusi Emili su šypsena.Čia buvo daugybę žmonių.Mano veidą papuošė nuostaba ir šypsena vienu metu.
-O dieve.-'suspiegiau po kokių 2 minučių.Na žinoma mano reakcija veluoja.O aš maniau jog jis turi kitą.O dieve kokia aš kvailė.Netrukus mano akyse susikaupė ašaros,kai su didelia mėlynų rožių puokštę ir dideliu,baltu meškinu išvydau Harry.Jo veide žaidė didelė šypsena,o žalios akys spindėjo iš meilės.Mano visas kūnas dreba,o kojos atrodo tuoj sulinks.Dieve,net nežinau kaip elgtis!
-O dieve.-'užsidengiau rankomis lūpas ir beveik šokinėjau iš džiaugsmo,kai Harry priėjo prie manęs,bei įdavė gėles su meškinu.Padovanojau jam savo džiaugsmo ašaras ir švelnų bučinį.Myliu jį,o dieve aš tikrai jį beprotiškai myliu.

POV'Harry'

Tiesą pasakysiu.Jau buvau išsigandęs jog kažkas ne taip,kai ji lyg uraganas įsiveržė vidun,bet dabar kai mačiau jos ašaras ir kai ji dovanojo man bučinukus ant veido,galiu teigti,jog viskas pavyko.Žinoma,ne visai viskas,rožių puokštė turėjo būt raudona,bet atvežė mėlynas,visą kelią,kai Lou paskambino ir pranešė šią tragediją,labai baiminausi jog jai nepatiks.Bet klydau.Viskas idealu.
-Ačiū.Ačiū.Ačiū.-'tarė jau dešimtą kartą pribėgdama prie manęs.Negaliu jos laikyti prie savęs,kad ir kaip noriu,nes čia yra Emilis ir Zayn.
Jai reikia priimti sveikinimus,o aš tiesiog sėdžiu prie baro ir gaudau ją žvilgsniu.Vis žvilgteliu į Zayn,bei Emilį.Man rods saugu,Zayn visada šalia Pezz ir jie išsiaiškino savo santykius,kaip ir mes su Pezz.Dar Mella nežino,bet su Zayn susitaikėmė ir jis vėl šalia manęs versle,bet vistiek dar negaliu juom pasitikėti.O vat Emilis sukiojasi aplink Mella ir tai mane nepatinka.Gailiuosi jog jį kviečiau,bet manau Mella to būtų norėjusi,o ir draugų ji turi mažai.
-Taigi brolau pavyko,huh?-'taria šalia atsisėsdamas Louis.
-Taip.Ačiū bro.-'tariu pastatydamas jam taurę brendžio.
-Nors taip galiu atsidėkoti.
Nesijaudink,padėsi man.-'tarė Lou.
-Irgi darysi kažką panašaus?Bet pala juk El gimtadienis dar negreit?-'tariau pasimetęs.
-Dar negreit,bet man reikės dabar jūsų visų.Nusprendžiau susitupėti ir žengti žingsnį.-'dramatiškai kaip poetas prakalbo Lou,o aš stebėjau jį sutrikęs.
-Gali paaiškint?-'tariau perskenavęs jo veido miną.
-Ketinu pasipiršti Eleonor.Noriu vesti ją,Harry.-'sedėjau su atviru žandikauliu.Juk Louis niekada apie tai negalvojo ir vis sakydavo,kad to nereikia,o dabar jis jau 4 metai su El ir yra pametęs galvą.Totaliai pametęs.
-O brol, sveikinu.Na ir nustebinai.El bent numano?-'tariau išgerdamas šiek tiek brendžio.
-Ne,net neįtaria ir bijau,jog ji gali nesutikt.-'tarė surimtėdamas.
-Nesijaudink sutiks,matosi jog ji pametus galvą kaip ir tu.-'tariau gurkštelėdamas dar gėrimo ir lydėdamas žvilgsniu Mell iki Arios.
-O tu Harry Styles?-'ištarė Louis pažvelgdamas į mane.
-Ką aš?-'tariau sutrikęs.
-Kada pasipirši Mellai?-'tarė,o aš net užspringau savo gėrimu.
-Kąą?Tai yra,kodėl klausi?Juk mes dar kartu nesenai,nors greit bus metai,bet...na...neskubu gyventi ir tikrai dar neketinu susitupėti.-'greitai viską išdėsčiau pažvelgdamas į artėjančią Mell.
-Kodėl gi? Juk jau metai Harry,nebijai jog ji pabėgs kai sužinos viską apie tave?-'tarė kilstelėdamas antakį.
-Viskas baik,ji ateina.-'greitai užčiaupiau vaikiną.
-Na...na...Apie ką kalbam?-'tarė atėjusi Mella ir atsisėdus man ant kelių pakštelėjo į lūpas.
-Apie susitupėjimą.-'tarė Lou,o aš jau norėjau žiotis ir jį užčiaupt.Ta tema man tikrai nemaloni.
-Kaip tai?-'tarė Mella nužvelgusi Louis.
-Apie pasipiršimą.-'ištarė šiuos žodžius Louis,o aš jau norėjau stotis ir jam gerai tvoti į žandikaulį.
-Harry rimtai?-'tarė į mane atsisukusi Mella.
Šūdas!

LifeWhere stories live. Discover now