"She is mine"
POV'Mella'
Vaikino rankos apglėbė mano kūną ir pakėlė nuo šalto sniego guolio.Lėtais žingsniais įnešė mane vidun.Nulipau nuo vaikinų rankų ir nusišypsojau.Įsižiūriu į vaikino veidą.Pagaliau galiu apžiūrėti viską ir matyti jo meilės pilnas akis.Mano šypsena išsiplečia dar labiau kaip pamatau kaip šypsosi vaikinas.Mano viduje tikra sumaištis atrodo noriu jį pabučiuoti,bet ir bijau,kad jis mane atstums...Nuleidžiu žvilgsnį ir susiraukiu.Aš kvailė.Tikra kvailė,kuri pakvaišo dėl žaliaako garbaniaus. Pasistiebiu ant kojų pirščiukų ir įsisiurbiu į vaikino rusvas lūpas.Mm...jų skonis....Tas kvapas,tie jo prisilietimai.Aš išprotėjusi dėl jų...Visiškai ir tai pripažįstu...pasiduodu meilei ir neleisiu jai išlįsti...tikrai ne šįkartą.
POV'Harry'
Beprotiškai pasiilgau jos prisilietimų,skonio,kvapo,aimanų,kvėpavimo,širdies plakimo...JOS visos.Pakeliu merginą ant virtuvinės spintelės.Negaliu patikėt jog tai darysiu virtuvėj.Nusišypsau kaip kvailys ir perimu vadeles į savo rankas.Paliečiu merginos lūpas ir įsibraunu vidun,paerzinu ir sukandu jos lūpą,paskui leidžiuosi bučinukais link kaklo ir įsisiurbiu į jį.Jos oda aksominė ir nebegaliu susivaldyt.Noriu.Aš jos noriu čia ir dabar.Lėtai nuvelku merginos maikutę ir įsisiurbiu į lūpas.Mano pirštai keliauja link liemenuko užsegimo ir netrukus jį mikliai pašalinu.Mella įsisiurbia į mano lūpas ir prisiglaudžia prie manęs taip erzindama ir jaudindama ima judinti savo šlaunis.Šūdas!Mella pašalina mano rūbus,o aš jos.Mano rankos glomonėja merginos kūną ir slįsta žemyn pilvu link jos vietelės.Suspaudžiu ją ir mergina išsiriečia.Išlėto judinu pirštus ir įeinu į ją su pirštu.Bučiuoju merginą ir lėtai sukioju pirštą joje taip sukeldamas jai malonumą.Mella sudrėksta ir tai ženklas man.JI BUS MANO...pagaliau.Įeinu į ją visas ir mergina pradeda aimanuoti,pagreitinu tempą ir Mell nagai susminga man į nugarą.Apčiuopiu jos krūtį ir pradedu masažuot,bei laižyti spenelį.Sukandų Mell ausį ir pradedu bučiuoti jos jautriausią vietą...kaklą.
-Harry...-'Mella suaimanuoja ir išriečia nugarą.
-Mažute.-'tariu iškvėpdamas orą, aš jau arti.
-Greičiau Hazz...-'taria pabučiuodama lūpas.
Pagreitu tempą ir jis labai gretas,jog jau aimanuojame kartu.
-Jau arti?-'sušnabždu merginai ir stipriau suėmęs pskeliu ją,jog galėčiau giliau į ją įeiti.
-Taip.-'ištaria vėl mane pabučiuodama.
Baigiu jos viduje,reikės pasakyt jog nepamirštų išgert kontraceptinių tablečių.
-Myliu tave.-'ištaria Mella ir stipriai įsisiurbia į mano lūpas.
-Aš irgi suknistai myliu tave.POV'Mella'
Atmerkiu akis ir prisiglaudžiu prie garbaniaus šiltos krutinės.Tiesą sakius nepamenu kaip atsidūrėme lovoje.Juokinga tiesa?Mintyse nusijuokiu ir netrukus vaikino ranka paglosto mano nuogą nuogarą taip sukeldamas milijoną malonių šiurpuliukų.
-Labas mažut.-'ištaria garbanius.
-Hey garbaniau.-'tariu ir netrukus nusijuokiu.
-Kažkaip nemalonu būt Zayn namuose.-'ištaria Hazz.Man rods girdžiu pavydą jo balse,bei pyktį.
-Tai apsirengiam ir važiuojam.-'tariu vaikinui lipdama iš lovos ir pakšteliu į lūpas.Hazz ranka pačiumpa mano ranką ir įtraukia atgal į lovą šalia jo.Nusijuokiu kai vaikino šaltos rankos pradeda kilti aukštyn mano nuogu kūnu.Netrukus gaunu stiprų bučinį ir jis kitoks...Šis bučinys stiprus ir jausmingas,net labai...Atsitraukiu ir šypteliu vaikinui.
Išlipu iš lovos ir nueinu apsirengt.
Netrukus kambaryje pasklinda Harry telefonas.
Nekreipiu dėmesio ir nuėjus į vonią su pirštu valausi dantis.Netrukus prisimenu ką darėme Zayn virtuvėje ir nusišypsau,bei pažvelgiu į kaklą makiažas nusitrynė ir vėl matosi nasosas.
Tegul...myliu jį. Pabaigiu valyti dantis ir nusiprausiu veidą.
-Šūdas!Kaip aš galiu suknistai nusiraminti?!-'išmetu auskarą iš rankų,išgirdus Harry šauksmą.Jis piktas.Labai piktas ir tai nieko gero nežada.Suradusi įsiveriu auskarą ir išeinu iš vonios.Harry stovi jau apsirengęs savo juodus aptemptus džinsus ir kalbasi telefonu.Dabar kamabryje pasileidžia Harry keiksmažodžių virtinė ir tai nieko gero.
-Atvažiuoju.-'taria ir numeta telefoną ant krėslo.
-Šūdas!Suknistas šūdas!-'taria vaikinas ir rankomis patempia savo plaukus.Išlėto prieinu link vaikino ir apkabinu iš nugaros.Vaikinas įsitempia ir manau susivaldė nerėkęs ant manęs,jog pasitraukčiau.Vaikinas nuima mano rankas ir greit apsivelka savo juodą maikę,bei tamsiai mėlyną švarką.
-Harry?-'tariu suglumusi ir atsiremiu į sieną,jog nepravirkčiau dėl jo nuotaikų kaitos.
-Kas atsitiko?-'vėl atsargiai paklausiu.
-Nieko.-'taria aršiai.
-Nieko.-'pakartoju ir sulaukiu Hazz žvilgsnio.'-Harry tu suknsistai esi mano vaikinas,todėl sakyk!-'pakeliu balsą ir Harry jau visu kūnu atsisuka.
-Viskas gerai,tau nebūtina žinoti ir taip saugiau tau pačiai.-'pasako vaikinas ir pasiima telefoną.
Harry prieina ir priremia mane prie sienos stipriai pabučiuodamas.
-Važiuok pas mane.Grįši su taksi.-'taria vaikinas,kol esu šokiam tokiam transe ir išeina.
Tai juokelis?Mes kątik susitaikėm,pasimylėjom,o jis sulaukęs suknisto skambučio iškart dingo,bei paliko mane.Man geriau nežinoti,kur mano vaikinas įsivėlė.Šūdas!Kur jis suknistai dalyvaują ir ką jis daro?Aš žinau tik tai jog jis lenktyniauja ir turi gaują.Kodėl Harry negali būti normalus,bei tamsios praeities?Žinoma džiaugiuosi jog jis baigė muzikos karjerą ir pasitraukė,bet man nepatinka jog jis įsivėlė į šį visą šūdą.Atsidustu ir apsirengus,susirenku daiktus.Nueinu į vonią ir pasiimu kremą,bei kitus reikmenis.Staiga mano akys užkliūva už peiliuko.Šūdas! Ne! Aš negaliu! Savo ilgais pirštais paimu peiliuką ir savo riešo odoje įrėžiu skausmingą pjūvį.Negaliu tverti jog jis visada mane palieka ir negalim būti normali pora.Jo ranka buvo peršauta,o dabar jis vėl leidosi į nuotykius.Odoje palieku dar vieną raudoną brūkšnį ir išmetu peiliuką...
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...