Eh..Kažkaip nebeįdomiai rašau.Atsiprašau.
POV'Mella'
Ryški šviesa pasiekė mano akis ir aš susiraukusi jas užsidengiau.Atsidusau,kai nepavyko vėl užmigti.Nekenčiu pabusti anksti.Apsisukau ant kito šono ir kruptelėjau palietus kitą kūną.Staiga į mano galvą grįžo visi vakarykščiai įvykiai ir aš pati to nejusdama nusišypsojau.Paliečiau ranka vaikino neskustą skruostą ir patraukiau užkritusias šokoladines garbanas.Lėtai pirštais tyrinėjau vaikino tatuiruotes ant krūtinės.Negaliu atitraukti rankų nuo jo kūno, nes aš begalo šito pasiilgau.Vaikino ranka nuslydo link mano liemens ir stipriau apglėbė .Mano rytiniame veide įsiplieskė šypsena.Myliu šį vaikiną.Nežinau kodėl,nežinau kaip ir nežinau kam,bet beprotiškai esu jį įsimylėjusi.Jis po daug metų įsibrovė į mano gyvenimą vėl ir pavertė jį tikru chaosu.Aš su juo spėjau patirti viską...Meilę,džiaugsmą,laimę,linksmybes,skaumsą,netektį,nelaimes,pyktį ir net išvengiau mirties.Gyvenimas kupinas kliūčių ir siurprizų aš tuo jau spėjau įsitikinti daug kartų.Net ir dabar gulėdama vaikino glėbyje,negaliu laisvai džiaugtis ir atsiduoti meilei,nes nesu tikra jog viskas klostysis gerai.Taip niekada nebūna.Atrodo gyveni pasakoje,o vėliau viskas žlunga ir stengiesi kažką pajusti iš naujo kad ir kaip sunku tuomet būna.Tik su Harry patiriu tokį chaosą.Tai sunku,bet sunkiau yra gyventi be jo ir jo sukeliamo chaoso.Nežinau ar viskas bus gerai.Nesu tikra ar viską žinau apie Harry ir tai mane baugina.Bijau vieną dieną ką nors sužinoti blogo apie jį ir kentėti.Jau vakarykštis vaikinas,ginklas,šūviai...nieko gero nežada ir nieko man nepaaiškina.Net nežinau kas jo tėvas...Praktiškai aš nieko nežinau apie garbanių,bet vistiek jį beprotiškai myliu.
Kad ir kaip mano širdis tikisi,jog viskas dabar bus gerai,protas sako jog tai tik pradžia visko.Sudrebėjau,kai vaikino ranka palietė mano skruostą.
-Oh...prižadinau.Labas rytas.-'tariau vaikinui ir pažvelgiau į jo smaragdines,žalias akis.
-Labas rytas meile.-'nusišypsojo vaikinas ir pakštelėjo į lūpas.Mano veide vėl pradėjo žaisti šypsena.
-Kaip miegojai?-'tariau norėdama vėl išgirsti jo duslų rytinį balsą.
-Su tavimi nuostabiai.-'tarė Hazz ir prisiglaudė arčiau manęs.
-Pasiilgau tavęs Harry.-'pagaliau pasakiau slegiančią tiesą manyje.
-Aš irgi tavęs princese.Begalo pasiilgau.-'tarė Harry ir pakėlęs galvą sujungė mūsų lūpas.POV'Harry'
Nuostabus jausmas pabusti ryte šalia mylimo žmogaus.Tobula yra vos atsimerkus išvysti jos tobulą veidą ir rudas akis.Jau senai šito nepatyriau ir dabar viduje negaliu atsidžiaugti jog ji su manimi ir vėl.Kiek kartų jau ją įskaudinau,o ji vis vien su manimi.Ji tobula ir net pergera man.
-Apie ką mąstai?-'tarė mergina glostydama mano garbanas.
-Apie tai,jog tu tobula.-'ištariau merginai ir ji susigėdo.Tai išdavė jos paraudonavę skruostai.
-Baik.-'sumurmėjo Mella ir užsidengė rankomis veidą.Nusijuokiau iš tokio jos elgesio.
-Man patinka,kai tu susigėsti.-'tariau visdar juokdamasis.
-Styles baik.-'jau ramiau tarė Mell.
-Gerai ponia Sparks.-'tariau nusijuokęs iš jos veido mimikos.
-Harry nesijuok.-'sumurmėjo mergina ir suraukė nosyte,kurią greit pabučiavau ir sulaukiau jos šypsenos.
-Nesiraukyk panele Styles.-'tariau Mellai ir ji rimtai į mane pažiūrėjo.
-Aš ne Styles.-'tarė Mella susimąsčiusi.
-Tu mano.Todėl dabar esi panelė Styles.-'tariau merginai ir ji nusišypsojo.
-Man dar kolkas patinka mano pavardė.-'tarė Mella norėdama mane paerzinti.
-Na kažkada gi reikės tau ją pasikeist.-'tariau su šypsena.
-Kai tekėsiu tuomet.-'tarė Mell,o aš susiraukiau.Nenoriu kalbėt apie vestuves ar išvis apie tai galvot.Dar anksti ir net neįsivaizduoju savęs kaip jaunikio.
-Harry?-'tarė Mella pastebėjusi mano veido išraišką.
-Huh?-'sumurmėjau visdar būdamas gyliai apmąstymuose.
-Tu negalvoji apie tai tiesa?-'sumurmėjo Mella.
-Apie ką?-'tariau pabudęs iš minčių.
-Apie ateitį su manimi.Vestuves...Vaikus?-'tarė mergina su viltimi veide.
Oh...Ne nenoriu apie tai kalbėt.Tai bloga idėja.Mes susipyksim,nes aš tikrai apie tai negalvoju.Tai yra galvoju...bet tik apie ateitį kartu,o ne vestuves,o tuo labiau vaikus.
-Tu manęs nesuvaržysi Mella.-'tariau rimtai.
-Aš to ir nesiekiu Harry.-'pyktelėjusi tarė Mell.
-Klausyk.Aš galvoju apie tai,bet manau dar ankstoka apie vestuves ir vaikus mąstyt.Mes susitaikėmė vos vakar ir viskas sudėtinga.Tu net daug ko nežinai apie mane.-'sumurmėjau viską,o tik paskui suvokiau ką pasakiau.
-Ko nežinau Harry?-'mano nelaimei Mella paklausė to,ko nenoriu atsakyt.Pažvelgiau į jos rudas smalsias akis ir susiraukiau.Reikia pasakyti.Juk ji viską vistiek kažkada sužinos.Jau geriau lai sužino dabar.Taip.Viską pasakysiu.
-Nieko.-'žodis pats paliko mano lūpas ir galvoje trenkiau sau į veidą.Asilas.Skystablauzdis.
-Harry ko aš nežinau dar? Sakyk.-'tarė Mella ir žudė mane žvilgsniu.O velnias.Ką daryt?
Miegamajame pradėjo skambėti mano mobilusis.Dėkoju dievui,jog mane išgelbėjo.Greit paėmiau telefoną ir atsiliepiau.
-Styles.-'tariau ir pažvelgiau į merginą,kuri stebėjo vaizdą pro langą.Ji supyko.Jaučiu tai.
-Sveikas brolau.-'tarė į telefoną Louis.
-Oh.Labas.Kas nors nutiko?-'sumurmėjau panosėje.
-Pasipiršau Eleonor.-'po ilgos tylos tarė Lou.Aš sutrikęs.Tiesą sakau.Aš visiškai sutrikęs.Juk žada tuoktis mūsų gaujos buvęs mergišius,kuris nesileidavao į kalbas apie vestuves.
-Wow.Sveikinu brolau.Tai yra abu jus sveikinu.-'tariau su šypsena veide.Jau matau Louis su šypsena laukiantį prie altoriaus Eleonoros.Tai bus keista.
-Šį vakar rengiam tokį draugų pasisedėjimą,jog visi sužinotų.Esi kviečiamas.Na žinai.-'tarė Louis ir galiu 100% garantuoti,jog jis dabar pasiraižė.
-Ooo.Taip.Žinoma atvyksim.-'tariau su šypsena.Džiaugiuosi už jį ir El.
-Hmm...Atvyksit?-'pasitikslino mėlynakis.
-Na.Taip.Aš atvyksiu su savo mergina.-'tariau ir pažvelgiau į Mellą,kuri slapčia šypsojosi.
-Mergina.Oh.Žadėjau kviesti Mella ten.-'pradėjo murmėti Louis,o aš nusijuokiau.
-Mes kartu idijote.-'per juoką tariau vaikinui.
-Jūs?Kai atvyksi man viską pasakosi Styles. Šeštą vakare pas mane!-'surėkė į ragelį Louis ir atsisveikinę baigėm pokalbį...POV'Mella'
Apsirengiau tamsiai mėlyną aptempta suknelę iki kelių ir susitvarkiau plaukus,bei makiažą.Man visdar iš galvos neiukrenta Harry žodžiai.Ko aš dar nežinau?Ar jis kažką slepia?Nenoriu pyktis su juo,todėl nieko nebeklausiau ir liepiau mane parvešti namo,jog susiruoščiau šiam vakarui.Labai džiaugiuosi Louis ir Eleonor sužadėtuvėmis.
Iš pradžių Zayn ir Perrie,o dabar Louis ir Eleonor.Tobulos poros ką daugiau gali pasakyti.Šį vakar visi susitiksim pas Lou.Jau seniai nemačiau Niall ir visų kitų,tiesą sakant išvis su jais nepalaikiau ryšio.Buvo sunku,bet dabar viskas gerai.Patempiau suknelės ilgą rankovę žemiau,jog pridengtų randus ant riešų.Nenoriu,jog visi manytų,kad aš psichopatė.Greit nusileidau žemyn ir užrakinusi duris įsėdau į Harry mašiną,bei pakštelėjau į lūpas.
-Atrodai nuostabiai.Pasiruošus?-'tarė Hazz,o aš šyptelėjau,bei palinksėjau galvą,duodama teigiamą atsakymą.
-Reikia į parduotuvę.-'tariau Harry ir jis susiraukė.
-Oh...Ne nereikia.-'tarė Harry,o aš jam įžnybiau į ranką.
-Reikia dovanos jiems,todėl nesispyriok ir važiuok čia.-'parodžiau į parduotuvę esančią kairėje.Pergalingai nusišypsojau,kai įėjome į parduotuvę.Harry vis kažką neaiškiai murmėjo panosėje.
-Jei būsi toks,manau vakare man skaudės galvą.-'tariau su šypsena ir Harry veide atsirado šypsena.
-Tai ką imam?-'tarė garbanius.
-Nežinau.Eime apsidairyt.-'tariau tempdamasi jį kartu.
Po gerų dvidešimties minučių mes jau stovėjome kasoje su didele gėlių puokšte,vyno buteliu ir baltu meškinu rankose.Susimokėję ėjome link mašinos,kol kažkas nesušvilpė.Nekreipiau dėmesio,kol suvokiau,jog švilpia man.Pažvelgiau į apytamsę gatvę ir pamačiau jaunus paauglius.Mano veide atsirado šypsena.Aš traukiu paauglius.Wow.Nespėjau suvokti,kaip Harry nulėkė prie jų būrio.
-Dar kartą sušvilpsit,užmušiu.JI mano,todėl net nežiūrėkit į ją.Supratot kvailiai?!-'per visą gatvę rėkė Harry,o aš stovėjau su prasivėrusia burna.Netrukus vaikai išsilakstė,o Harry parėjęs sėdo į mašiną.
Pasekiau jo pavyzdžiu ir taip pat įlipus prisisegiau saugos diržą.
-Negaliu patikėt jog šypsojeisi.-'tarė Harry ir atsisuko į mane.Nebesusivaldžiau ir pradėjau juoktis.
-Harry juk jie vaikai.Jiems vos 15 metų.-'tariau su šypsena veide.
-Bet tie vaikai tave ryjo akimis.-'suurzgė Harry.
-Nejau pavydi vaikams garbaniau?-'tariau su juoku.
-Jie rizikuoja gyvybe.-'tarė Harry ir atsisukęs nusišypsojo.
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...