'Why you hate me when I was a child?'
POV'Mella'
Pamiršau jog šalia manęs yra vaikinas ir atsisukau atgal.Apstulbau pamačiusi Harry su didele baltų rožių puokšte,bei klupiantį ant vieno kelio.
Dieve,mano širdis daužosi,kaip pašėlusi.
Vaikinas ištiese rožes,o aš susiprotėjusi jog jos man,jas paėmiau į savo glėbį.Viena ranka laikiau gėles,o kita laikiau užsidengusi burna.
-Mella Sparks ar suteiksi man garbę,tau suteikti savo pavardę ir tapti mano žmona?'-Harry ištarti žodžiai susmigo man į širdy.Štai atėjo ta akimirką,visą gyvenimą maniau,koks jausmas kai tavo meilė tau pasiperša ir dabar tai žinau.Tai nuostabus jausmas.Tai tobula.Ir mano lemtingas atsakymas nulems viską toliau.
-Taip.'-tariau po minutės tylos.Harry rimtą veidą nuplieskė nuostabi šypsena.Jis atidarė raudoną širdelės formos dėžute ir mano akyse suspindėjo sužadėtuvių žiedas.Jis buvo sidabrinis su deimančiukais ir viduryje su didesniu deimantu,bei žiedo vidinėje pusėje buvo išgraveruoti žodžiai 'With love ~H' .Viduje šokinėjau iš džiaugsmo,bei juokiausi,kai Harry drebančios rankos vos užmovė man žiedą.
Vaikinas atsistojo ir aš nedelsadama jį apkabinau.
-Myliu tave.'-sušnabždėjau vaikinui į ausį,o jis apjuosė rankas aplink mano liemenį.Atsitraukiau bei pažvelgiau į Harry žalias laimės pilnas akis,pasistiebiau ir suliečiau mūsų lūpas nuostabiam bučiniui.Stengiausi į bučinį sudėti visus jausmus,kurie dabar vyksta manyje,jog jis žinotų,kokią laimingą mane padarė.Atsitraukėme vienas nuo kito,kai pradėjo trūkti oro.
-Negaliu patikėti jog tu pasakei taip.Mella net nenumanai kaip aš dėl to visą dieną jaudinausi.'-išsiliejo Harry,o aš nusišypsojau.Priverčiau jį jaudintis visą dieną dėl mano atsakymo,kurį jau senai žinau.
-Erzinau tave.'-tariau ir nusijuokiau.
-Tu tikrai tampi mano kopija.'-tarė Hazz ir nusijuokė.Suvirpėjau kai ant mano veido nukrito lašas.
-Manau lyja.'-tariau,o Harry nusijuokė.
-Ne,negali būti.Žiurėjau orus,lietaus nepranešė.'-tarė Harry ir suraukė kaktą.
-Tu net orus žiurėjai?'-tariau ir nusijuokiau.
-Taip,o kas?'-pasakė Harry,o aš papurčiau galvą duodama ženklą,jog 'nieko'.
Norėjau vėl pasakyti,kad lyja,kai pajaučiau dar vieną lašelį,tik šį kartą ant rankos.
Nespėjus pasakyti nei žodžio iš dangaus pasipylė lietus.Net ne lietus,o visa liūtis.
Per lietų vos įmačiau kelią,kuriuo bėgome su Harry iki namo.Gerai,kad garbanius laikė mane už rankos,nes taip jau senai būčiau parkritusi su visomis gėlėmis.Pribėgome prie namo ir Harry pradėjo ieškoti kišenėje raktų.
-Šūdas!'-nusikeikė Hazz,o aš stengiausi pasislėpti nuo lietaus,nes jau ir tai visa šlapia.
-Kas?'-tariau pamačiusi,jog Harry dairosi atgal.
-Am...na...aš asilas...Pamečiau ranktą.'-tarė Harry,o aš laikiusi rimtą miną pradėjau juoktis.
-Ak tu mano kvailiuk.'-tariau per juoką.
-Palauk manau pamečiau bėgdamas,einu paieškoti.'-tarė Harry,o aš pasakiau eiti.
Juokiausi nuo kiekvieno jo susinervinusio žodžio ir tai kaip jis ropinėjo žole ieškodamas ranktų,mane žudė.
-Radau!Suknistas raktas.'-sumurmėjo paskutinius žodžius Harry.
Pagaliau patekome į namus,kuriuose jau degė židinys ir ant grindų mėtėsi rožių žiedlapiai,bei degė žvakės.Pamačiau vazą su vandeniu ant spintelės,bei pamerkiau ten rožes.Nusišypsojau,bei ėjau paskui rožių žiedlapius iki židinio.Pamačiau širdelės formos pagalvėles ant balto kilimo,bei šampaną su braškėmis,bei karštu lydytų šokoladu.
-Wow...Tai nuostabu Harry.'-tariau ir netrukus pajaučiau šlapią kūna prisiglaudžianti prie manęs už nugaros.
Sudrebėjau.
-Tau šalta?'-tarė susirūpines Harry.
-Man šlapia ir šalta.Visi rūbai šlapi,kaip ir tavo.'-tariau Harry,kol nuo jo garbanų varvantys lašiukai lašėjo man ant kaklo.
-Persirenkim,duosiu savo maikę tau,jei napsiėmei rūbų.'-tarė Harry,o aš linktelėjau.
Nusiavau batus,bei palikau prie durų,parėjau prie Harry ir stebėjau kaip jis nusirengia iki apatiniu,bei užsimauna sausas ,pilkas trenegines kelnes,kurios jam demn kaip tinka.Nusivilkau švarkelį,kelnes ir maikę,bei padžiovau vonioje šalia Harry rūbų.Atėjau atgal vien su rožiniu apatiniu trikotažu ir atsistojau prieš Harry.POV'Harry'
Laukiau kol Mella pareis iš vonios ir galvojau koks laimingas esu jog ją turiu.Ji sutiko būti mano,o tai mane pavertė pačiu laimingiausiu vaikinu žemėje,net mano mintys skrajoja.Su ja pamirštu viską aplink,net ir visus gaujos reikalus.Išgirdau žingsnius šalia ir pakėles galvą apstulbau.Mella stovėjo prieš mane su rožiniais akį rėžiančiais apatiniais.Po galais aš noriu ją padaryti ant šio kilimo jau dabar.Nutraukiau visas savo nešvankias mintis ir padaviau savo baltą maikę jai.Ji ją užsivilko ir tai šiek tiek atbaidė mano mintis apie pasimylėjimą su ja ant kilimo.
Paėmiau ją už rankos bei padaviau šampano taurę.
-Už tai kad sutikai būti mano.'-tariau ir sudaužėme taurėmis gurkštelėjome šampano.
-Aš tokia laiminga.'-tarė Mella ir padėjusi taurę apjuosė rankomis mano kaklą ir pabučiavo mano lūpas.Apgraibomis padėjau taurę ant staliuko ir paguldžiau merginą ant kilimo.Leidausi bučiniais jos šlapiu kaklu ir rankomis glamonėjau jos kūna kol ji leido aimanas.Perbraukiau ranka per jos šlaunį ir ji suvirpėjo.
-Nori pirmos sužadėtuvių nakties?'-sušnabždėjau Mellai į ausį,bei pabučiavau kaklą.
-Tai...Taip.'-vos ištarė dejuodama,o aš nusišypsojau.
Pakišau pirštukus už maikutės ir greitai ją pašalinau,kaip ir Mella mano kelnes.Likome su apatiniais.Merginos rankos klaidžiojo po mano nugarą,krutinę ir presą.Netrukus ji savo rankutes įvėlė man į drėgnas nuo lietaus garbanas.Godžiai įsisiurbiau į merginos lūpas.Bučiavau,čiulpiau ir kandžiojau merginos kaklą.Apgraibomis pakėles ranką link stalo iš stalčiuko ištraukiau prezervatyvą ir nieko nelaukęs jį užsidėjau.Vėl įsisiurbiau į Mell lūpas,bei įėjau į ją.
-Ohh.Po galais.Kaip gera.'-dejuodama man į ausį šnabždėjo Mella,o aš greitinau tempą.
Mellos rankos atsidurė man ant nugaros ir braižė ją nagais,o kojomis jis apsivyjo mano liemenį.Viskas įsiaudrino dar labiau kai Mella pradėjo čiulpti mano kaklo odą.
-Šūdas.'-beveik sudejavau ir pabučiavau mergjno kaklą.Leidausi bučinukais iki bambos ir grįžau atgal iki jos lūpų,bei godžiai į jas įsisiurbiau.Po keleros žymių kurias palikau jai ant kaklo,o ji man ant peties baigiau.Buvo puiku.Susitvarkiau ir grįžau pas meginą.Mella atsigulė man ant krūtinės,o aš piešiau nematomas figūras jai ant šlaunies.
-Ar tu sakei kam nors?'-tarė tyliai Mell.
-Ne.Nenorėjau,jog visi žinotų iki tol kol nesutiksi.'-atsakiau merginai ir ji pabučiavo ant mano krutinęs esančią drugelio tatuiruotę.Nusišypsojau ir pakštelėjau merginai į kaktą,bei įkvėpiau jos vanilės aromato.
-Am,galiu paklausti to ko jau seniau klausiau ir tu neaiškei atsakei'-sušnabždėjo merginos balsas,o aš susiraukiau.
-Priklauso nuo to ko nori paklausti.'-tariau ir Mella atsisėdo,bei atsisuko į mane.
Žiurėjau į jos rudas akis ir laukiau kol ji kažką pasakys.
-Kodėl vaikystėje nekentei manęs?'-tarė Mella,o aš atsidusau.Maniau,jog ji klaus apie gaują arba dar blogiau...apie mano tėvą.
-Kaip sakiau,aš ne nekenčiau tavęs,o vengiau.'-tariau merginai,o ji ryžtingai žiūrėjo į mane laukdama aiškesnio atsakymo.
-Kodėl vengei ir taip elgeisi Harry?'-tarė Mella.
-Taip reikėjo.'-atsakiau trumpai ir greitai.
-Harry.'-rimtai tarė mergina ir tardė mane žvilgsniu.
-Nes aš suknistai tave įsimylėjau vos pamatęs..
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...