PART 56

1.6K 95 1
                                    

"Thinking of you"

POV'Harry'

Užlipu paskutiniais trimis laipteliais ir prieinu prie tamsių durų.Įkvepiu ir lėtai iškvepiu iš pykčio susikaupusį orą.Netrukus mano ranka pakyla link durų ir aš pradedu jas gana smarkiai daužyti.Po kelių dužių į duris išgirstu balsą.Nusišypsau ir pažiūriu į savo ranką, kuri jau gniaužia kumštį ir laukia kol galės pasidarbuoti.Esu toks piktas ir įsiutęs, jog reikės daug pastangų susivaldyti ir neužmušti to šunsnukio.Durys lėtai atsiveria ir už jų pamatau tą asilą.Na ką prasideda.Įeinu su šypsena veide ir uždarau už savęs duris...

POV'Mella'

Užrakinu.Atrakinu.Ir vėl kartoju tą patį veiksmą su telefonu.Vis viliuosi jog Harry man parašys,nors geriau būtų,kad jis grįštų namo.Atsidūstu ir mano atodūsis prislėgtai atsimuša į sienas.Kodėl viskas taip komplikuota ir sudėtinga?Darugaujam tik 5 diena,o jau skiriamės 3 kartą.Kartais esu tokia liūdna,jog manau,kad likimas nori mus išskirti.Galbūt mums neverta būti kartu?Oh...aš tokia pasimetusi ir sutrikusi,o dar ir tas gražus tamsiaplaukis.Nežinau kas man darosi...bet aš vis dažniau pagalvoju apie jo akis ir prisilietimus.Kas vyksta?Aš myliu Harry,bet puoselėju jausmus ir kitam, ar taip galima?Ir išvis ar tai normalu?Meldžiu dievo jog nei vienas nenukentėtų ir,kad Harry neiškrėstų kvailystės.Nėra lengva būti su Harry,kai jis pilnas adrenalino, agresyvus ir beproto pavydus...bet turbūt tai mane ir traukia būti su juo.Mes kaip dvi priešingybės.Aš rami ir naivi.Jis pilnas adrenalino ir savimi pasitikintis vaikinas.Mudu vienas kitą papildome savotiškais dalykais.Šypteliu ir krentu į minkštą lovą.Greitai susisuku į švelnų,šiltą pledą,nes esu tik po trumpais naktinukais.Garantuoju 100% jog šie naktiniai išvestų Styles iš proto.Nusijuokiu iš savo nešvankių minčių.Na štai.Ir vėl.Vėl į mano mintis įsiveržia rudaakis tamsiaplaukis.Nejaugi tos dvi dienos su juo tapo didžiausia mano gyvenimo klaida?Oh...tikiuosi Harry ne pas jį ir šiuo momentu nedaužo jo dailaus veido.Dieve,juk jis jau nuo manęs gavo antausį už man netikėtą bučinį...būtų per daug jei dar ir Harry jį sumuštų.Žinau jog klydau pasakiusi apie bučinį Harry,nors, ne, pats bučinys buvo didžiulė klaida.Po šio bučinio jaučiuosi nusikaltusi,bet tuo pačiu keistai.Man negali patikti Zayn,juk jis mėgino mane nuskriausti.Po galais!Aš tokia sutrikus ir pasimetus...

POV'Harry'

-Šūdas.Šūdas!-'burbėjau sau panosėje,kol mane vedė tamsiu koridoriumi.Įkliuvau ir kaip dabar išsisukti?Garantuoju,kad jie dar prisiknis ir prie mafijos reikalų,o tada bus sunku išsigelbėti.Jau ir šis ale "nusikaltimas" yra tikrai ne pirmas ir tuo labiau ne antras.Fuck!Prisiveikiau reikalų.Viskas per tą bukagalvį reikėjo geriau vožtelti,jog atsijungtų.Bet ne.Juk man reikėjo prisiminti Mell žodžius jo neskriausti.Asisėdu ant gulto ir nusišypsau.Nors žinau, jog jam lužo nosis ir dar keli kauliukai.Mano šypsena veide išauga, kai prisimenu kaip mano kumštis skrieja jam į veidą.
Turbūt atrodau kaip kvailys arba psichopatas,bet man nesvarbu.Kas yra mano tas mano. Ir geriau prie to nekišti savo nagų.Ranka pereinu per garbanas ir atsidūstu.Žinojau jog kažkas jiems paskambins ir jie mane sugaus,bet nesitikėjau jog iškart po įvykio.Turbūt Zayn per daug garsiai leido skausmo aimanas,o ta prakeikta senutė išgirdo.Ah...kodėl viskas taip suknistai sunku?
Po velnių!Tikiuosi nors Mellai nepraneš... Tada jau būtų visų problemų rinkinys.

POV'Mella'

Lėtai apsiverčiu ant kito šono ir įkvepiu oro.Mano akys užmerktos,o kūnas paslėptas šiltame plede.Hah...mane miegas tuoj įveiks.Rankas pakišu po pagalve ir patogiai įsitaisau visu kūnu.Sukeliu mažas dulkeles trenkdama ranka į pagalvę.Atsidūstu kai nepavyksta niekaip įsitaisyti.Apsiverčiu ant kito šono ir priglaudžiu paklodę arčiau savęs.Mano ausis pasiekia tik vandens lašelių kritimas į vonią,bei už lango krentančių snaigių garsas.Staiga mano ramumą ir tylą nutraukia,mano čirškiantis telefonas.Su giliu susierzinimo atodūsiu ir jauduliu jog galbūt čia Harry, pasimu telefoną ir atsiliepusi pridedu jį prie ausies.
-Alio.-'ištariu gan piktokai.
-Patrulis Robinsonas.Atsiprašome,ar jūs Mella Sparks?-'ištaria kažkoks vyriškas balsas.
-Taip.-'ištariu šiek tiek neužtikrintu balsu.
-Jūs Harry Styles būsite...am...?-'pradėjo tempti sakinį.
-Aš jo mergina.Ar kas nors nutiko?Ar jam viskas gerai?-'pradėjau panikuoti.Po velnių Harry kas nutiko?!
-Styles suimtas ir yra areštinėje.-'užtikrintai ištaria vyras.
Ką prisidirbai Harry?
Prisiekiu jei tu gyvas ir kažką padarei pati tave užmušiu..

LifeWhere stories live. Discover now