"Who is he?"
POV'Mella'
-Ačiū.-'tariu mėlynakiui.
-Ne,tai tau ačiū.Sugebėjai nuramint tą bukagalvį.-'nusijuokęs tarė Lou.
-Louis jis tave užmuštų jei girdėtų!-'tariau nusijuokdama ir trenkdama jam į petį.
-Ne jis mane myli.-'tarė su šypsena Louis.
-Iki greit Boo Bear.-'greit pasakiusi ir pakštelėjusi į žandą išlipau iš mašinos.Pamojavau vaikinui ir palaukiau žiūrėdama kaip tolsta juoda mašina.Į mane plūstelėjo šaltas vėjelis ir aš susigūžusi nuskubėjau namo.Įžengiau vidun ir nusivilkau paltuką,bei palikdama jį ant baltos odinės sofos,nuėjau viršun į miegamajį.Manau reiktų nusimaudyti po viso to kas vyko pas Harry kabinete.Nusišypsojau ir nuėjau į vonią.Atsistojau prieš didelį veidrodį ir nusivilkau ploną megztuką.Pasilenkiau paimti jo nuo grindų,nes jis išsprūdo man iš rankų.
-Šūdas!-'nusikeikiau,kai atsitrenkiau į spintelę.
-Negražu keiktis princese.-'mano ausis pasiekė vyriškas balsas.
Pakraupau,nes šio balso neatpažįstu ir normalūs žmonės pasibelstų.Mano oda pašiurpo taip išduodama mano bsimę.Pakėliau akis į veidrodį ir išvydau suaugusį galbūt 48 metų vyrą,jis turėjo tamsiai rudus plaukus, žalias akis, buvo aukštas,su barzda,stambesnis už Harry ir atrodantis grėsmingai...nežinau kodėl,bet šis vyras panašus į Harry savo bruožais.Sustojau ties vyro akimis veidrodyje ir išvydau kaip jos tampa juodos spalvos,o galbūt tai apšvietimas kaltas.Tvirčiau rankoje suspaudžiau megztuką ir masčiau ką daryti,apgalvojau viską,net ir tai kaip jam išdurti akį dantų šepetuku,jei jis artinsis.
-Kas tu ir ko tau čia?-'tariau jau ryžtingiau ir atsisukau į vyrą.
-Aplankyti savo sūnaus meilės.-'tarė vyras ir aš sustingau.Apie ką jis suknistai kalbą?Kokį dar sūnų?!
-Kas tu klausiu!-'pakėliau balsą,bet vyras netrukus suspaudė mano rakų riešus ir ištempė iš vonios.
-Paleisk,man skaudą!-'jau pro tekančias ašaras rėkiau,kai vyras numetė mane ant lovos ir pats užgulė.
-Nerėk ir būk gera,nes kitaip skaudės.-'tarė ir savo šlykščias lūpas pridėjo prie mano kaklo.
Visaip mėginau ištrūkti ir muisčiausi kaip tik galėjau,bet už kiekvieną jam skaudų smūgį,gaudavau aš.Mano skruostais nevaldomai tekėjo siūros ašaros ir aš mintyse šaukiau Harry.
Dieve man jo tikrai dabar reikia.Turėjau tiek daug klausimų,kol vyras bučiavo mano kaklą,bet virpančiu balsu nieko negalėjau pasakyti,o jėgos kuo toliau tuo labiau mane apleido.
-Perduok sūnui,kad turi skanią merginą ir būtų graudu jei jai kažkas nutiktų,tiesia brangute?-'tarė vyras ir nulipo nuo manęs.Nuo mano širdies nusirito akmuo ir aš galėjau vėl normaliai kvepuoti.Juk aš galėjau būt...o dieve net negaliu apie tai pagalvot.Greit pribėgau prie spintelės ir pasiėmusi telefoną surinkau Harry telefono numerį.Drebančiomis rankomis laikiau telefoną prie ausies ir laukiau savo meilės balso.
-Mella?POV'Harry'
Sedėjau ir masčiau ką daryti.Jis grįžo į miestą,grįžo į mani suknistą gyvenimą.Po galais!Kaip dabar apsaugosiu Mella?Juk jis privers grįžti pas jį...bet aš negaliu,vėl imtis tų reikalų.Šūdas,nežinau ką daryti ir net nežinau kur jį rasti.Paskambino,pagrasino ir liepė pagalvoti apie jo pasiūlymą,kitaip baigsis blogai.Mano praeitis mane vejasi ir man reikia dingti,kol nepervėlu man, ir Mellai.
Kaip viskaz sudėtinga!Pažvelgiau į skambantį telefoną ir pamatęs,jog skambina Mella,greit atsiliepiau.
-Mella?-'tariau su maža šypsena veide,bet ją greit pakeitė išgastis išgirdus savo mažytės verksmą.
-Mella?Kur tu?!-'tariau jau garsiau ir pasiėmęs paltą su mašinos raktais išdūmiau lauk.
-Aš...š...na..n..mie Harry.-'išlemėjo pro ašaras Mella, o aš jau sedėjau mašinoje.
-Tuoj būsiu meile,neverk prašau.-'numečiau telefoną ir paspaudęs gazą išvažiavau.
Lėkiau kaip akis išdegęs ir turbūt pravažiavau kokius tris šviesoforus su raudonom šviesom.
Manivravau tarp mašinų ir galiausiai pasiekiau Mell namus.Išlipau iš mašinos ir greit įlėkiau į namą.
-Mella?!-'užrėkiau,bet atsakymo neišgirdau.
Greit laiptais užlėkiau viršun ir radau savo mergytę verkiančią ant kilimo.Pripuoliau prie jos ir stipriai apsikabinau.
-Kas buvo Mell?-'tariau ir suėmiau švelniai merginos veidą.Ji susikaupė ir pagaliau nustojo verkti.Nuvaliau pirštu paskutinę ašarą riedančia jos skruostu.
-Čia buvo vyras ir..ir jis na...mėgino...ir liepė pasakyt...jo kažkokiam sūnui....jog turi gerą merginą ir jai gali kažkas nutikti.-'sumalė Mella ir nusivalė ašaras.
-Pala...jis tave lietė?-'tariau sutrikęs ir iš pykčio sugniaužiau kumsčius.
-Taip.-'tarė su ašaromis,o aš sustingau.
-Kaip lietė ?Mella?Atsakyk!-'tariau susinervinęs,o mergina šiek tiek išsigando.
-Bučiavo kaklą ir glamonėjo.-'tarė Mell ir prikando lūpą sulaikydama kukčiojimą.
-Viskas bus gerai.-'tariau stipriai ją apkabindamas.
-Kas jis Harry?Ir ko jam iš manęs?-'tarė mergina ir stipriau prisipaudė prie manęs.
-Tai mano reikalai.Nebijok daugiau jo neišvysi.Prižadu.-'tariau ir pasilenkęs pabučiavau merginą.
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...