Part:9

2.5K 124 0
                                    

P.O.V Mella

Rytas.Pabudau nuo skanių kvapų, kurie jei neklystų sklido iš virtuvės.Kvepia nuostabiai.Pala...Mano virtuvėje kažkas gamina?Bet juk...Oh Harry.Bet ar gali būt,kad jis...naa gamina?Juk jis žvaigždė,netikiu,kad ką nors keptų,o tuo labiau skaniai.Susitvarkiau,apsirengiau trumpus šortukus ir maikutę,nes šiandien puikus oras,bei šilta,susirišau plaukus į netvarkingą kuodą.Nusileidau apačion ir  tyliai įėjau į virtuvę,bei atsirėmiau į sieną ir žiūręjau,kaip Harry kepa omletą.Nepajausdama prikandau lūpą,Harry buvo be marškinių,todėl matėsi jo visos tatuiruotės ir raumenys...Jis toks karštas ir seksualus be jų!O dieve Mell apią ką tu kalbi?Von pošlas mintis lauk!

-Jei nori paliesti ar pasigrožėti mano kūnu iš arčiau,prieik.-'Harry 'io žodžiai mane privertė pabusti iš transo,bei susigėsti.Jis visą tą laiką kol stovėjau žinojo,kad esu čia ir tylėjo.Ah kokia aš kvailė!

-Labas rytas ir tau.-'pasakiau piktu tonu ir tarsi nebūčiau girdėjusi jo pašaipaus komentaro.

-Labas mažute.-'nusijuokė.Dar tik rytas,o jis jau mane erzina!
-Aš tau ne mažutė!
-Gerai ....katyte.'-vėl nusijuokė,bei padėjo man pusryčius :omletą su salotomis ir apelsinų sulčių.

-Tu man padarei pusryčius?'-kilstelėjau antakį ir pažiūrėjau į jį klausiamu žvilgsniu.
-Taip,kas nors ne taip?-'paklausė pasimetęs.
-Na tu juk...manęs nekenti.
-Tai tiesa,bet juk aš dabar esu asmuo paskirtas tave globoti,todėl turiu tau duoti valgyti.Juk badu nemarinsiu.-'nusijuokė.
-Tai tu  dabar manęs nekenčiantis tėtukas?-'nusijuokiau.

-Manau taip,bet aš per jaunas būt tėvu.
-Tai tu pedofilas.
-Kąą?-'išspjovė savo omleto kasnį į lėkštę.

Tai privertė mane nusijuokti.
-Na tu bučiuoji mane per prievarta ir nori įsiversti į lovą,tai tu pedofilas.-'pasakiau tvirtai.

-Ne Mell, aš buvęs tavo vaikinas  ir turiu teisę tave pabučiuoti,kada noriu.
-Ne, tu neturi tokios teisės ,ponaiti Styles .
-Dar ir kaip turiu.-'aš tik spėjau suprasti ką jis pasakė,kai jau jaučiau jo lūpas ant savųjų ir jo rankas apsivijant mano liemenį.Jau buvau bepasiduodanti aistrai...bet nustūmiau Harry ir trenkiau jam į veidą.

-Daugiau niekada manęs nebučiuok šunsnukį!-'surėkiau ir stebėjau Harry'io piktą veidą.Nulėkiau į savo kambarį susiskambinau su Ariana ir išlėkiau iš namų su ja susitikt.
P.O.V Ariana

-Alio?
-Sveikutė,gal nori susitikt?
-Taip žinoma,prie 'Nandos' oke?
-Ok.

Mella skambino supykusi turbūt jau Harry kažką pridirbo.Man vėl teks klausytis apie Harry Styles.Vajezau greičiau ji pripažinyų,kad jį myli ir pradėtų draugaut.Kad tik Mell žinotų,tai ką aš žinau apie Harry...Tuomet nebūtų jokio pykčio ar panašiai.Deja nieko negaliu jai pasakyti,prižadėjau Harry jog ji to nesužinos.Jau 8 metus nešioju šią paslaptį...Įdomu ar Harry žino jog aš gyvenu dabar čia Londone?
P.O.V Harry

Argh...Ji mane taip erzina.Bet juk aš to vertas,taigi aš ją erzinu,o ji man keršija tuo pačiu.Mes tokie panašūs,o tuo pačiu tokie skirtingi.Nebegaliu čia gyventi,nebežinau ar galėsiu susivaldyti.Reikia pasikalbėt su Louis...Tik tikras draugas visada padės.Tikiuos jis nebus su Eleonor,nes kitaip negalėsiu su juo pasikalbėt.

Surinkau Lou numerį.
-Sveiks Harry!-'pasakė Louis linksmu tonu,nors kažkam gera nuotaika.

-Hey.
-Oj...Kažkas nenuotaikoj.
-Lou reikia pasikalbėti,turiu tau daug papasakoti.
-Tai žinoma,atvyk pas mane aš vienas,galėsim pakalbėt ir išgert.
-Ok,būsiu už valandos.
-Laukiu.

LifeWhere stories live. Discover now