Heloo.Kadangi jau yra 20★ manau tai gana geras įvertinimas per trumpą laiką,todėl parašiau naują dalį ir keliu iškart.Lauksiu nuomonių.Ačiū! Xx
"Įtarinėjimas"
POV'Harry'
Savo šaltomis lūpomis paliečiau merginos švelnias ir šiltas lūpas.Rankomis keliauju per jos taliją.Mes judėjome ritmingai,bet nebe taip kaip anksčiau...Galbūt mano rūpesčiai ir turimos problemos pakeitė mane?Jaučiu merginos antipatija,ji nenori jog ją liesčiau.Susiraukiu ir atsitraukiu nuo merginos kūno.Negaliu pažvelgt jai į akis,nes bijau nebeišvysti tų švelnių mylinčių akių,kurios buvo skirtos tik man.Nenoriu...o galbūt bijau.Girdžiu merginos lėtą kvėpavimą.Mane tai žudo.Ji tyli.Kodėl ji suknistai tyli?Nejaugi jausmai išblėso?Rankomis pereinu per šiek tiek riebaluotas garbanas,o mano pečius apgaubia Mell švelnios rankos.Jaučiu jog ji pasimetusi ir nežino kaip elgtis.Kas jai?Kodėl ji taip?Patraukiu merginos rankas ir pajaučiu kaip ji sutrinka.
-Harry?-'tariamerginos saldus balsas.
-Mella.-'pakartojau ir atsidūsau.
-Harry aš...
-Viskas gerai.Manau tau reikia daug visko apgalvoti...-'pertraukiau merginą ir atsistojau.Neturiu jėgų ir noro dabar kalbėti apie visą tai.Geriau pasitrauksiu kol nepratrūkau.
-Aš...aš..
-Sudie.-'ištariu skaudžius žodžius ir išeinu iš jos namų.
Nejaugi ji nebejaučia man to ko anksčiau?
Ar taip gali nutikti?
Negaliu jos vėl prarasti..nenoriu jos ignoruoti ir nekęsti kaip anksčiau.Negaliu būt su ja priešais,kad ir kaip mėginau.
Kodėl viskas taip suknista?
Turiu 99 problemas,o dabar dar ir šią,kuri man svarbesnė už visas kitas...POV'Mella'
Sėdžiu ant lovos krašto visdar mažame šoke.Harry.Mano galvoje dabar vien jis ir Zagn.Jie kariauja realiame gyvenime ir dabar dar ir mano galvoje,bei širdyje.Kas čia įvyko?Kaip jis suprato jog aš dvejoju?Kodėl jis išėjo?Dieve,turiu daugybę klausimų,bet neturiu nei vieno atsakymo į juos.Kas darosi?Kodėl aš nebejaučiu tų šiurpuliukų,kai Harry mane paliečia?Kodėl nebenoriu būti jo?Ir kodėl mano galvoje Zayn ir tas bučinys?Po galais,tas bučinys susuko man galvą.Nebežinau ar myliu Harry ir nežinau ką jaučiu Zayn.Kaip galėjau įsižiūrėti į jį?Juk Zayn su Harry tikros priešingybės.Zayn tamsiaplaukis ir karšto temperamento,bei labai gražus ir užsispyręs, Harry grabanius žaliakis,tikras pyvyduolis,aršus, stipraus charakterio ir be abejo taip pat labai gražus.
Kodėl mane traukia Zayn?Galbūt dėl jo karšto būdo ir užsispyrimo kovoti?Oh...aš pasimetusi ir sutrikusi...Bijau jog su Harry ryšys tolsta kas sekundę...Nenoriu...o galbūt bijau palikti karštakošį garbanių?Juk jis gali kažką padaryti...
Noriu klasyti širdies,bet ji tyli kaip ir protas.Nežinau ką daryti ir kaip elgtis.Žinau vieną.Nenoriu skaudinti nei vieno.POV'Harry'
Vejuosi šaltą vėją ir stipriau suspaudžiu motociklo vairą.Nors taip galiu užsimiršti ir skrieti prieš vėją.Pasuku link prieplaukos gana gazdinančiu keliu ir netrukus būnu vietoje.
Pastatau motociklą ir nulipu nuo jo.Įkvepiu gaivaus šalto oro,kuris priverčia mano žandus parausti.Apsižvalgau aplink prieplauką.Visur balta ir ta suknista spalva man jau įkyrėjo.Tvirtais žingsniais nueinu link sandėlio ir vaikinų.
-Sveikas H.-'ištaria Louis.
-Hey.-'ištariu šaltu ir galbūt liūdnu balsu.
-Prekės perduotos,bet turime problemų.-'pradeda kalbėt drąsiausias iš vaikinų,tai Liam.
-Kas yra?-'tariu susierzinęs.
-Makso gauja negražina skolos ir vengia mūsų,bei manau kažką rezga.-'taria blondinas Niall.
-Na manau aiški užduotis.-'ištariu su maža šypsena.
-Pašalinti visą gaują?-'pasitikslina Louis.
-Taip.Tai darysime šiąnakt.Pasiruoškim.-'tariu.
-Reikia paskambinti Zayn,juk jis buvęs jų narys daugiau žino.-'ištaria susimąstęs Liam.
-Gerai.Pasikvieskit jį.Aš su juo taip pat turiu reikalų.-'ištariu ir nueinu į sandėlį.Apeinu visas dėžes ir keliauju į kabinetą.Reikia susikaupti ir pasiruošti nakčiai.Tikiuosi viskas pavyks.Taip pat turiu dar vieną problemą.
Reikia pasikalbėti su Zayn.Jei Mella puoselėja jam jausmus ir pasirinks jį,turbūt pasitrauksiu...arba pašalinsiu problemą.
YOU ARE READING
Life
FanfictionJi-paprasta mergina Jis-populiarus vaikinas Ji-vieniša Jis-vienišas Ji-paslaptinga Jis- jos vaikystės priešas... Kaip viskas pasisuks,kai jie susitiks po 7 metų ir bus jau paaugliai? Ar jie prisimins vienas kitą?Ir toliau pyksis? O gal bus kažkas ki...