Part:9

2.2K 127 0
                                    

P.O.V Mella

Sedėjau ir žiūrėjau filmą,buvo baisu.Susisukau į pledą ir cypiau per kiekvieną baisų kadrą.Dabar rodys kaip nužudo žmogų...o dieve negaliu žiūrėti.Tas baisuoklis nesenai pasakė savo žodžius 'Let's play a game'.Tą akimirką,kai žmogų tūrėjo nužudyt...staiga pajaučiau rankas ant pečių ir išgirdau žodžius 'Let's play a game'.Aš taip išsigandau jog pradėjau cypti kaip beprotė ir mėtyti daiktus kokie tik papuola į visas puses.Išgirdau juoką.Atsisukau į kairę prie durų ir išvydau iš juoko ant žemės besiraitantį Harry.

-Suknistas asile!Tu man vos infarkto neįvarei!!!-'pradėjau spygauti,kaip pradinukė.

-Juk nemirei...deja.-'valydamasis juoko ašaras pasakė Harry.Pasiėmiau pagalvę ir kol jis juokėsi,tėškiau jam iš jos į veidą.

-Pasprink savo juoku!Ha ha ha!-'palikau Harry be emocijų ir išėjau į savo kambarį.

***

Jau 3 a.m nakties,manau laikas vykdyti keršto planą.Pasiėmiau plaukų laką ir markerį.Tylisi nupėdinau iki Harry'io kambario.Pravėriau duris ir išvydau jį migantį.Jis atrodė taip karštai...Oh gad Mell raminkis! Pasiėmiau markerį apipaišiau Harry'io veidą,bęi jo rūbus,pasiėmiau plaukų laką ir visą flakonėlį supurškiau ant Harry'io plaukų,taip sukeldama kažkokią 'gaidžio'skiauterę.O dieve laukiu nesulaukiu,kada jis tai pamatys.Noriu išvysti jo veido išraišką.Su tokiomis mintimis grįžau į kambarį ir užmigau.
P.O.V Harry

Pramerkiau akis.Keista...Mano garbanos man nekrenta ant veido.Atsistojau nuėjau į vonią,pažiūrėjau į veidrodį.O dieve šventas!Kas...kas...mano plaukai!Mano garbanos!Kas?Kaip?Kada? Liečiau savo plaukus jie visi sukibę ir stovi kaip trikampis.Pala...ar  tai plaukų lakas?Taip tai plaukų lakas.Bet kaip???Oh...Mella tai tavo darbas!

-Mella!Slėpkis,nes tau Amen!!!-'užrėkiau ant viso namo.Atsakymo nesulaukiau,girdėjau tik jos garsų juoką iš jos kambario.

Palindau po dušu.

***

Galvą reikėjo plauti ir trinti net 4 kartus!Išlindau iš dušo,apsirengiau,išsidžiovinau savo plaukus...oh ačiū dievui mano plaukai atgavo pavidalą ir mano pasididžiavimas,tai yra garbanos vėl krito man ant veido... Išėjau iš savo kambario ir nuėjau link Mell kambario.Atsiims ji,oj  atsiims!
P.O.V Mella

Sėdžiu spintoje.Taip spintoje!Žinau tai kvaila,bet aš bijau Harry'io gi negali žinoti,ką tas asilas padarys.OMG!Girdžiu Harr'io žingsnius.Atsidarė durys,jis jau mano kambaryje!Mano vėpavimas sustojo.Harry vaikšto kambaryje ir ieško manęs.

-Mell išlysk geruoju!Juk nesislėpsi visą gyvenimą!Beje spintoje nepasislėpsi!-'nusijuokė.
Fuck!Jis žino kur aš...Man amen!

Staiga spintos durys atsivėrė,išvydau piktą Harry veidą.Nusišypsojau,kaip nekaltas vaikas.

-Klausyk aš labai atiprašau,tai tik mažas kerštas už vakar.-'vėl nusišypsojau.

-Aš tave tik išgązdinau!O tu man veidą išdažei,rūbus sugadinai ir plaukus supurškei suknistu laku!-'užstaugė kaip dramblys.

-Jeezau,gi va nusiprausei,viskas ok.

-Atsiprašyk!-'pasakė rimtu tonu.

-Kąą?Nieku gyvu.-'suprunksčiau.

-Tuomet kentėsi!-'nusišypsojo 'evil' šypsena.

-Ir ką tu man padarysi?-'nusijuokiau ir pažiūrėjau į jį rimtai.Tiesą sakant aš jo bijau.

-Yra daug pasirinkimų ką tau padaryt.-'vėl nusišypsojo.

-Na daryk laukiu.Gi visą dieną nelauksiu kol man kažką paarysi.

Staiga Harry priėjo prie manęs,persivertė per petį ir pradėjo nešt žemyn ir į kiemą  link mašinos.Pradėjau cypauti ir trankyti jam nugara savo kumsčiais,bet yai neįmanoma jo nugara per daug raumeninga,kad ką nors jaustų,o mano rankos per silpnos kažką padaryt.

-Harry po galais,nuleisk mane ant žemės!

-Ne pupa...Šiek tiek pasivažinėsim-'nusijuokė ir įsodino mane į mašiną,bei prisegė diržu.Pasidaviau...oh...

Harry nėjo ir užrakino namus,grįžo ir įsėdo į mašiną.

-Tu esi asilas Harry Styles!-'užrėkiau ir atsisukau į jį rusčiu savo veidu.

-Tu miela kai pyksti Mella Sparks.-'nusijuokė.

-Argh...Tu mane erzini!
-Aš tave irgi myliu.

Nusisukau į langą ir stebėjau pro langą  kelią ir kur važiuojam,bet nesugebėjau suprast.

-Taigi...Kur mane veži?

-Tau nebūtina žinoti.

-Harry sakyk kur veži antraip šoksiu iš mašinos!

-Šok nešokus,mašina užrakinta mažute.-'nusišypsojo savo šypsena kuri mane erzina.

-Suskis.

-Kvailė.

-Asilas.

-Karvė.

-Aš nestora!-'užrėkiau.

-O aš nekvailys.

-Tu tikrai kvailys.

-Na tuomet tu stora,juk aš tave nešiau aš žinau.-'nusijuokė.

-Argh...Nekenčiu tavęs!

-Tai bent sutapimas aš irgi tavęs!

-A...-'užtildė mane Harry.

-Užsičiaupk,jau atvažiavom.

-Kur mes?

LifeWhere stories live. Discover now