25.Bölüm:Kan

76 15 6
                                    

Evet! Yeni sezon başlıyor. Umarım okursunuz.

Işık'ın anlatımından...

Karanlık.. gözlerimi açmak istiyorum, açamıyorum. Konuşmak istiyorum, sesim çıkmıyor. Nefes alamıyorum. Az önce karnımda hissettiğim acı yavaş yavaş beni uyutuyor. Uyumamam lazım, biliyorum fakat karşı koyamıyorum.

Etrafımda birileri var. Kim bunlar? Mert, o yanımdaydı. Papatya o da burdaydı. O vurdu beni. Neden?

Yazardan...

" Ablaa!! " Vedat bahçeye çıkıp yerde yatan ablasını gördü. Onun ardından Alihan baba ve birkaç misafir çıktı dışarı. Vedat hızlıca ablasının yanına koştu.

Hemen yanına çöktü. " Abla, abla aç gözlerini. " Vedat, Işık' ın elini tutup bağırdı
" Ambulansı çağırın çabuk!"

"Ablam iyi olacaksın, bırakma kendini " derken ağlamaya başlamıştı Vedat.

Alihan baba hızlıca Işık' ın yanına gelip onu kanlar içinde görünce donup kaldı.  "Baba ne oldu?" diye hemen ardında Deniz görüşünü bozan babasının önüne geçip ablasını gördü.

" Abla" diye fısıldadı. " Deniz bir şey yap" dedi Vedat. Deniz aynı donuklukla bakmaya devam ediyordu. " Deniz!" diye bağırdı bu kez Vedat.

Deniz yüksek sesle kendine geldi. Hemen yere oturup ablasının yarasına baktı.
" Kurşun çıkışı yok, ambulans nerede kaldı ?"

"Abla sakin ol, kanamanı durduracağım " dedi Deniz omuzundan aldığı şalı yaraya bastırarak.

Mert kucağında yatan Işık' ı Vedat'ın kollarına bırakıp ayağa kalkıp babasının yanına gitti. " Baba!" Alihan baba aynı donuklukla Mert'e baktı.

" Baba kendine gel."

" Kim yaptı bunu!!?" diye bağırdı Alihan baba tüm şehire duyururcasına. " Kim? " Hızlıca arkasına dönüp gözleriyle etrafı taradı. Köşedeki ağacın dibine çökmüş elinde silahla hareketsiz bir şekilde oturan Papatya'yı gördü.

İşaret parmağını sallayak Papatya' nın olduğu yere doğru büyük adımlar atarak yürümeye başladı. " Sen yaptın!"

Papatya ona doğru öldürücü bakışlar atarak gelen adama baktı. " Baba " diye bağırarak onun önüne geçti Mert. " Şimdi değil. Lütfen, Işık' ın yanında olman lazım."

Alihan baba, Mert'e cevap verecekken ambulansın sesi duyuldu. Alihan baba işaret parmağını ona bakan Papatya' ya sallayarak "sonra, sonra görüşeceğiz. "

" Mert, misafirleri yolla, eğer gecenin bu kısmı ile ilgili konuşan olursa hesabını bizzat soracağımı belirt. " Alihan baba başıyla Papatya' yı işaret edip " bu kızı da kapatın bir yere kimseyle konuşmasın. "

Ambulans görevlileri hızlı bir şekilde Işık' a müdahale edip , onu ambulansa bindirip hastaneye götürdü.

Alihan baba, Deniz ve Vedat arabaya binip ambulansı takip etti.

" Misafirler gitti Mert" dedi Cenk. Mert kafasıyla Cenk' i onayladıktan sonra hızlıca Papatya' nın yanına gidip elindeki silahı alıp beline koydu. Papatya donuk gözlerle ona bakıyordu.

Mert, Papatya'nın kolundan çekiştirip onu evin içine götürdü. " Mert ne yapıyorsun? " diye sordu Maria Hanım. Mert, Papatya'yı çekiştir vaziyette üst kata çıkardı.

" Su buraya gel!" diye bağırdı Mert. Su hızlıca merdivenlerden çıktı. " Odaya geç, sakın buradan çıkma, bunu da çıkartma" dedi sert bir şekilde Mert.

Ruhum KafesteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin