38. Bölüm: Yeni İnsanlar

66 10 5
                                    

Işık, Papatya'ya vereceği cevabı düşünürken, başka bir yerde aynı şekilde cevap bekleyen biri daha vardı.

" Evet baba cevabın nedir?"

Alihan baba karşısındaki Mert' in ona sunduğu teklifi düşünüyordu.

" Hastanenin yüzde onu senin zaten, neden hepsini istiyorsun?"

" Çünkü hayatımı senin istediğin şekilde yaşayacağım ve bunun bir karşılığı olmalı. Benim için bunun en iyi karşılığı hastaneye sahip olmak" dedi Mert.

" Başka bir şey iste. Işık, orası için çok emek verdi. Zaten aramız çok iyi değil. Bir de ona inat yapar gibi hastaneyi ondan alıp sana veremem Mert. Bunu kızıma yapamam. "

Mert, babasının karşınındaki sandalyeden kalktı " peki madem ben de o zaman Ceylan ile evlenmem. Gerisini sen düşün" diyerek odadan çıkmaya yeltendi.

" Tamam dur. " Derin bir nefes verdi Alihan baba.

" Tek bir şartla. Hastaneyi üstüne geçirdiğimiz an Ceylan ile evleneceksin. "

" Tamam kabul. Hadi hemen halledelim" dedi Mert.

" Ne bu acele? " Alihan baba kaşlarını çatarak sordu.

"Ne kadar erken o kadar iyi baba. " Alihan baba, Mert'in de zorlamasıyla Işık' a durumu anlatmak için onun evine doğru yola çıktı.

Papatya, Işık'ın ona ne diyeceğini merakla bekliyordu.

" Öncelikle bunu sana kimin söylediğini bilmek istiyorum" dedi Işık sakin bir şekilde.

Papatya hızlıca başını salladı. "Söylemem, ben sadece gerçekleri senden duymak istiyorum. Biliyorum ki bazı şeyleri açıklamak zor. Hiçbir şey göründüğü gibi olmayabiliyor. Bunu öğrendim artık. Seni hiçbir şekilde suçlamam sadece anlamaya çalışırım. "

" Papatya, sen artık yabancı değilsin. Benim hayatımdaysan eğer bilmen gereken şeyler elbette var. Fakat o kişinin söylediği gibi yüzeysel şeyler değil. İyiyim veya kötüyüm bu tartışılır. Emin ol ki kimsenin bebeğini o istemeden ondan almam. "

Papatya anlamış bir şekilde başını salladı.
" Ben, senin öyle biri olmadığını biliyorum zaten. Kimseye bir şey anlatmam bana güvenebilirsin. "

Işık gülümseyerek başını salladı. "Birbirimizi anlamamıza sevindim. "

Kapının tıklatılmasıyla Işık ve Papatya yüzlerini kapıya çevirdi. " Abla böldüm ama babam geldi. Seninle konuşması gerekiyormuş. "

Işık, babasından yardım istediği ve babasının onu reddettiği zamandan beri sadece iş için konuşmuşlardı. Yataktan kalkıp aşağıya indi.

" Hoşgeldin baba. "

" Hoşbulduk kızım. Nasılsın?"

" İyiyim seni sormalı." Işık babasıyla çokta sıcak olmayan bir konuşma yapıyordu.

Alihan baba bunu anlayıp konuyu uzatmak istemedi. " Çok durmayacağım. İstediğini yapmışsın. O kız artık yanında kalacakmış. "

" Evet öyle olacak. " Işık' ın ses tonu net ve keskindi.

" Güzel, sen böyle mutluysan eğer ben de senin adına mutlu olurum sadece. "

" Buraya bunun için gelmedin sanırım baba?" Işık bir an evvel konuya gelmek istiyordu.

" Evet bunun için gelmedim. Daha önemli bir şey için geldim. Açıklayamayacağım bir durumdan ötürü hastanedeki hisselerini bana devretmen gerekiyor. "

Ruhum KafesteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin