26.Bölüm:Hesap

73 15 6
                                    

Mert, babasını engellemesi gerektiğini biliyordu. Hayatta en değer verdiği kişi Işıktı ve onun başına herhangi biri yüzünden bir şey gelmesi Alihan babanın dünyayı yakacağı anlamına geliyordu.

Mert hastaneye dönüp ameliyathanenin önünde bekleyen Deniz ve Vedat' ın yanına gitti.

" Ben, babamın peşinden gidiyorum. Bir gelişme olursa beni ara Deniz" dedi Mert.

" Neden gidiyorsun?" diye sordu Vedat gözlerini kısarak.

" Ona bir şey yapmadan engellenem lazım. "

Deniz yerinden kalkıp Mert'e yaklaştı. "Kime?"

Mert ağrıyan başını ovalarken  "Papatya'ya. "

Deniz ve Vedat birbirlerine anlamsız bir şekilde bakarken Mert biraz daha açıklama yapmak zorundaydı.

" Işık' ı, Papatya vurdu. "

Deniz elini ağzına götürüp " ne!? " diye bağırdı.

" Saçma " dedi Vedat. " O çocuk böyle bir şey yapmış olamaz. Hem neden yapsın?"

Mert, Papatya'nın neden bunu yaptığını onlara açıklamak istemezdi fakat yapmak zorundaydı.

" Işık' ın gerçek annesi olduğunu düşünüyor. "

Deniz elini yavaş bir şekilde kaldırdı.  "Mert lütfen daha fazla bir şey söyleme. Bunlar tamamen saçmalık. "

" Evet bence de öyle. O yüzden şimdi gidip babamı bunun bir saçmalık olduğuna inandırmam lazım. Babam konu Işık olunca gözü hiçbir şey görmüyor. O kıza bir şey yapmasını istemiyorum. "

Vedat başıyla Mert'i onayladı. " Git sen, bu olayın içinde bir şey var belliki. Babam kıza zarar verebilir. "

Mert eliyle Vedat'ın omuzuna dokundu. "Buradan ayrılmayın, ben kısa sürede döneceğim. "

Mert hastaneden çıkıp hızlıca yola koyuldu.

Alihan baba eve varıp bir hışımla arabasında indi. Daha kapıyı bile çalmadan kapı açılmıştı.

" Alihan beyciğim, Işık nasıl?" diye sordu Maria hanım telaşlı bir şekilde.

Alihan baba kimseyle konuşmadan kızı görmek istiyordu fakat Maria hanımın telaşını görünce ona açıklama yapmak istedi.

İki elini Maria hanımın omuzuna koyarak "endişelenme Maria, o çok iyi. Şu an ameliyatta" dedi.

Maria hanım elini kalbine götürüp derin bir oh çekti.

" O kız nerede? "diye sertçe sordu salonda ona bakan gözlere.

" Kimi soruyorsun abi?" diye sordu Hülya hala.

" Maria, o kız nerede dedim!" diye daha çok bağırdı Alihan baba.

" Alihan beyciğim sakin olun lütfen. O bir çocuk. Hem Mert'i bekleyelim. Onunla daha iyi bir iletişim kurabilir. "

" Ne iletişimi Maria? O kız az kalsın benim kızımı öldürüyordu!" diye bağırdı Alihan baba.

" Baba" diye seslendi Su merdivenlerden
" Benim odamda. "

Alihan baba hızlıca merdivenlerden çıkarken Maria hanımda onu takip ediyordu.

" Baba, ablam iyi mi?" diye sordu Su.  "Daha iyi olacak kızım, merak etme. "

Alihan baba elini kapının kulbuna uzatmıştı ki " Alihan o kapıyı açamazsın " diye bağırdı Maria hanım.

Alihan baba arkasını dönüp ona kötü gözlerle bakan Maria hanımı gördü. Maria hanım kapıya yaklaşıp " odanın anahtarını ver Su " dedi elini uzatarak.

Ruhum KafesteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin