" Ne işin var senin burada ? " diye kükredi Alihan baba ayağa kalkarak.
" Baba lütfen" dedi Işık babasının koluna dokunup.
" Evet dede lütfen artık bana bağırma. Dedem oluyorsun değil mi?" dedi Papatya masaya yaklaşıp.
" Oha! Dede mi?" dedi Su.
" Sus, sus babam terör estirecek şimdi. " Dedi Deniz.
Alihan baba hızlıca Papatya'nın yanına gidip kolundan tutup çekiştirmeye başladı. " Çık çabuk evimden! Gözüm görmesin seni!Ya da dur ben babanı arayayım o gelip alsın seni. "
" Boşuna yorulmayın.Babam benden bıkmış. Ben evden giderken hiç oralı değildi. Benden kurtulduğuna sevinmiştir muhtemelen. Bir de keşke bize kadar zahmet edip olanları anlatmasaydınız. O zaman ben de buraya gelmek zorunda kalmazdım dedeciğim. "
" Ne yani burada mı kalacaksın ?" Diye sordu Hülya hala.
" Ee annem burada, bende buradayım o halde halacığım. "
Hülya hala kıkırdamaya başladı. " Ay ben sevdim bu kızı. Ama canım sen bu tatlılıkla sanmıyorum Işık' ın kızı ol. "
" Hülya kes saçmalamayı! " diye bağırdı Alihan baba.
" Baba, sen ailesine olanları anlattın mı?'
" Kızlarına sahip çıksalardı Işık. Onun yüzünden sana bir şey olabilirdi. Dua etsin iyisin. "
" Şey ben açım biraz" dedi Papatya.
Maria hanım bakışlarını yumuşattı biraz. "Gel otur bakalım açmışsın madem. "
" Maria! Bir de bu kızı soframıza mı oturtacağız?"
" Baba lütfen. Otursun yemeğini yesin bir çaresine bakarız" dedi Mert.
Papatya masaya oturmuş yemek yerken bütün gözler onun üzerindeydi.
" Bu iş yarın bitecek Papatya, o zaman ne yapacaksın?" diye sordu Işık.
Papatya lokmasını yutup " bizim için her şey yeni başlayacak, ne bitmesi?"
" Nasıl bu kadar eminsin? Karşında seni doğurmadığını söyleyen bir kadın var. Kendinden de emin ki dna testi yaptırıyor. "dedi Deniz.
" Bak şimdi teyze, içgüdü diyebilirsin. "
Deniz bir hışımla yerinden kalkıp " bana bak, ben ablama benzemem seni duvardan duvara çarparım! Ne teyzesi kızım? Sen varya kafayı sıyırmışsın. Biz de almışız seni karşımıza dinliyoruz. " Diye bağırdı Deniz.
Işık yerinden kalkıp birden fazla bakışın altından merdivenlerden çıktı.
" Yazık gerçekten. Onu ne kadar yaraladığından bihabersin. Dua et o sana kötü davranmamızı istemiyor. Yoksa çoktaaan..." dedi Deniz yerinden kalkarken. Deniz'in kalkmasıyla Su ve Vedat' ta masadan kalktı.
" Papatya, yemeğini yediysen seninle biraz konuşalım mı? " diye sordu Mert. Papatya başını sallayıp Mert'i takip etti.
Vedat, Deniz ve Su odada bu konu üzerine düşünüyorlardı. " Bu kız çok tuhaf gerçekten " dedi Su.
" Resmen zorla ablamı annesi yapacak. Değil işte niye anlamıyor?"
" Belkide öyle olmasını istiyordur Deniz. Evlat edinildiğini öğrenince ailesi yardım etmemiş, ablam etmiş. O da anne olarak ablam gibi birini istiyor olabilir. Baksana gitme bile dememişler arkasından" dedi Vedat.
" İyi diyorsun da sırf o istedi diye ablam ona annelik mi yapacak?"
" Peki ya doğruysa?" diye sordu Su.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhum Kafeste
General Fiction"Kalbimin en derinlerinde ona karşı olan sevgi kırıntılarını kendime bile söylemeye utanıyorum. " Bütün çocuklarını evlat edinen Alihan Karahan yıllarca onlara kurduğu baskı sonucunda bütün istediklerini yaptırırdı. Şu an yetişkin olan bu insanlar...